لیستی از بهترین هتل های شهر بوشهر

لیستی از بهترین هتل های شهر بوشهر

  • مجله چتراتا
172

بندر بوشهر که مرکز استان بوشهر نیز است از لحاظ موقعیت جغرافیایی در حاشیه خلیج همیشه فارس قرار دارد.این شهر جذاب بعلت وجود ذخابر نفتی و گازی به پایتخت انرژی ایران مشهور است. همه ساله بسیاری از گردشگران به بوشهر سفر می کنند و از جاذبه های دیدنی این شهر دیدن می کنند.بوشهر هتل های باکیفیت و زیبایی دارد که در این مطلب از چتراتا همراه باشید تا برخی از برترین هتل‌های این بندر جذاب و زیبا را به شما معرفی کنیم.

لیستی از بهترین هتل های شهر بوشهر

بندر بوشهر که مرکز استان بوشهر نیز است از لحاظ موقعیت جغرافیایی در حاشیه خلیج همیشه فارس قرار دارد.این شهر جذاب بعلت وجود ذخابر نفتی و گازی به پایتخت انرژی ایران مشهور است. همه ساله بسیاری از گردشگران به بوشهر سفر می کنند و از جاذبه های دیدنی این شهر دیدن می کنند.بوشهر هتل های باکیفیت و زیبایی دارد که در این مطلب از چتراتا همراه باشید تا برخی از برترین هتل‌های این بندر جذاب و زیبا  را به شما معرفی کنیم.

هتل پرواز

این هتل سه ستاره دارای سوئیت هایی با نمایی زیبا از دریا مجهز به امکانات رفاهی مطلوب و مناسب می باشد.هتل پرواز فاصله نزدیکی  با جاذبه های گردشگری مثل پارک ساحلی آب شیرین کن،  مدرسه سعادت، پارک جنگلی چاه کوتاه، موزه دریا و دریانوردی خلیج  دارد.

همچنین هتل پرواز در جوار ساحل نقره فام خلیج فارس در محیطی آرام و دلنشین قرار گرفته است. رستوران هتل پرواز دارای غذاهای متنوع با گنجایش یکصدوشصت نفر و اینترنت پرسرعت وایرلس رایگان به همراه کادری مجرب و آموزش دیده دارد و آماده سرویس دهی و میزبانی از میهمانان ارجمند و گرانقدر خود می باشد.

هتل آپارتمان پاسارگاد

هتل سه ستاره پاسارگاد در شش طبقه و با امکانات رفاهی مناسب می باشد. این هتل به مرکز شهر و فرودگاه بین المللی و اسکله صیادی این شهر دسترسی نزدیکی دارد.از امکانات منحصر به فرد هتل پاسارگاد می توان به رستوران آن اشاره کرد که ظرفیت شصت نفر را دارد. همچنین این هتل دارای کافی شاپ و اینترنت در لابی می باشد.

هتل پلاس

هتل پلاس یکی از هتل های سه ستاره و با موقعیت منحصر به فرد در بوشهر می باشد که به مراکز اداری و تجاری وگمرک دسترسی آسان دارد.این هتل از امکانات دیگری نظیر اتاق های شیک، رستوران، کافی شاپ، لابی بزرگ، اینترنت رایگان برخوردار است.

هتل ناکو

 هتل ناکو یکی از هتل های خوب و با کیفیت شهر بوشهر است که دارای سه ستاره می باشد. این هتل در نوروز هزاوچهارصد بعنوان بهترین هتل بوشهر انتخاب گردید. هتل ناکو تازه تاسیس است که در سال 98 شروع بکار کرده و یکی از مزایای آن فاصله کمتر از یک دقیقه تا ساحل زیبای خلیج می باشد. اکثر اتاق های ناکو بالکن و ویویی رو به دریا دارند که آرامش دریا و اسکله را به شما منتقل می کنند.

مهمانسرای دلوار

مهمانسرای با کیفیت و سه ستاره دلوار در نزدیکی ساختمان شهرداری و خانه فرهنگ شهر بوشهر و خلیج فارس قرار گرفته است.

از امتیازات این مهمانسرا می توان نزدیکی به فرودگاه و بازار اصلی شهر   اشاره کرد .

 

مرتبط:

تاریخچه اقامتگاه بوم گردی