همه چیز در مورد هتل برج العرب

همه چیز در مورد هتل برج العرب

  • مجله چتراتا
172

دبی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری دنیا می باشد؛ در سال ۲۰۱۴ بیش از ۱۳ میلیون نفر از این شهر بازدید کردند. هر ساله گردشگران زیادی به منظور خرید، تجارت، تفریحات لوکس و استراحت اقدام به خرید تور دبی می کنند.

  دبی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری دنیا می باشد؛ در سال ۲۰۱۴ بیش از ۱۳ میلیون نفر از این شهر بازدید کردند. هر ساله گردشگران زیادی به منظور خرید، تجارت، تفریحات لوکس و استراحت اقدام به خرید تور دبی می کنند.

ساخت این هتل زیبا در سال 1994 آغاز و تا سال 1999 ادامه داشت. می توان گفت روی کوچک ترین جزئیات این برج فکر شده تا بهترین ممکن خلق شود که تمامی مردم دنیا را به سمت خود بکشد و توجهشان را جلب کند، که البته تا قسمت زیادی هم موفق بوده اند.

 

معماری هتل برج العرب

 

اگر نمای بیرونی برج العرب را نظاره کنیم، الهام گرفته از بادبان نوعی کشتی می باشد که در زمان های قدیم در عربستان از آن استفاده می کردند. همچنین ویژگی خاص این هتل و یکی از شگفتی های این سازه این است که هفت طبقه آن زیر آب ساخته شده و هر هفت طبقه به صورت آکواریوم می توانند از مناظر زیر دریا دیدن کنند.

این برج 320 متر ارتفاع از سطح دریا دارد و سکوی فرود هلیکوپتر با ارتفاع 215 متر، نمای استفاده شده از طلای 24 عیار، 200 اتاق خواب، سوییت های دوبلکس، 20 آسانسور، اتاق هایی با نمای پانوراما،اتاق هایی مخصوص سران مملکت ها و ... از دیگر ویژگی های این هتل مشهور می باشد.

همچنین این برج 60 طبقه است که 10 طبقه آن زیر دریا ساخته شده و برای استحکام آن از ستون ها و پی ریزی های عظیم بتنی استفاده شده که فقط ساخت این ستون ها سه سال وقت گرفته است. به طور کلی برای استحکام و ساخت این بنا به وسعت 75000 متر مکعب از قوی ترین بتن و 10000 تن فولاد استفاده شده است. بزرگ ترین اتاق برج العرب 770 متر مربع و کوچک ترین سوییت آن 170 متر مربع می باشد البته بزرگ و کوچک بودن اتاق در این مجموعه از کیفیت آن به هیچ عنوان کم نمی کند.

 

موقعیت هتل 

 

 می توان گفت که این هتل مجلل و زیبا در قلب دبی واقع شده است و از مشهورترین و گرانترین هتل های دنیا می باشد. ، برج العرب با ارتفاع 321 متر از بلندترین و جدیدترین هتل های جهان و ازنقاط دیدنی شهر دبی است. این هتل و محل اقامتی مجلل که بخشی از مجموعه تفریحی ساحلی جمیرا است ، در 15 کیلومتری جنوب شهر دبی واقع شده است.

 

امکانات هتل

 

هتل برج العرب که  ۵ ستاره نیز می باشد با ارائه تسهیلات لوکس و تجملی، نیاز میلیونرها و میلیاردرهای سراسر جهان را برآورده می سازد. هتل برج العرب دبی امنیت و حریم خصوصی را برای افراد معروف و نیز تاجران بین المللی تأمین می کند. هزینه این خدمات برای هر شب اقامت در اتاق معمولی ۶۰۰ دلار و برای اقامت در سوئیت سلطنتی ۸۰۰۰ دلار است.

امکانات این هتل شامل یک صندوق امانات و یک دستگاه پول نقد است. دسترسی به اینترنت وای فای درفضاهای عمومی به مهمانان اجازه می دهد تا تا به کارهای اینترنتی خود نیز رسیدگی کنند . همچنین تعدادی مغازه وجود دارد که برای قدم زدن و خرید فضای بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند. زمین هتل دارای یک زمین بازی و یک باغ دوست داشتنی است.

همچنین از دیگر امکانات این هتل شامل سالن بازی است. میهمانان می توانند وسایل نقلیه خود را در گاراژ یا پارکینگ پارک کنند. خدمات و امکانات بیشتر شامل سرویس نگهداری کودک ، سرویس اتاق ، سرویس لباسشویی ، آرایشگاه و اتوبوس شاتل هتل است.

معرفی رستورانهای برج العرب

 

رستوران ال مهارا

 

یکی از رستوران های لوکس هتل برج العرب ،دبی اَل مَهارا می باشد که این رستوران زیبا در طبقه همکف برج العرب قرار گرفته است، رستوران اَل مَهارا در سال ۲۰۱۵ توانسته گواهینامه برتر تریپ ادوایزُر را کسب کند، اسم این رستوران در زبان عربی  به معنای پوسته صدف می باشد که در طراحی آن و طراحی اکسسوری های آن و حتی صندلی ها از صدف الهام گرفته شده است.

 

رستوران ال ایوان در برج العرب

 

رستوران فوق العاده ای به نام ال ایوان، در قلب یکی از لوکس ترین هتل های دنیا وجود دارد که با قدم گذاشتن در این رستوران اولین چیزی که نظرتان را به خود معطوف می کند طراحی با شکوه ستون های طلایی آن و فضای بسیار معطر آن می باشد که اگر به غذاهای عربی علاقمندید به این رستوران بروید و برترین غذاهای عربی را میل کنید و از تماشای منظره فوق العاده آب های نیلگون و پرتلاطم خلیج فارس لذت ببرید.

  


 بیشتر بخوانید :

-  اجاره ویلا شمال

-  اجاره ویلا

-  اجاره ویلا در رامسر



رستوران ال منتها برج العرب

 

رستوران ال منتها ۲۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد، که چشم اندازهای شگفت انگیز از خلیج فارس را همراه با غذای عمدتا لوکس تدارک می بیند، جو این رستوران با وجود تمام سروصدای ظروف نقره ای و مشتریان خاص، بسیار عالی است.

با انتخاب این رستوران ا از تماشای منظره خلیج فارس و همچنین منظره فوق العاده شهر دبی از طبقه بیست و هفتم هتل و انواع غذاهای اروپایی مدرن لذت ببرید.

 

رستوران اسکیپ هتل برج العرب

 

این رستوران با ترکیبی از غذای کالیفرنیایی و مجموعه ای برگزیده از نوشیدنی های مخصوص از شما پذیرایی می کند. با نشستن در تراس برج العرب و صرف غذایی دلپذیر در رستوران و بار این هتل به تماشای چشم انداز گسترده ای از خلیج فارس بنشینید که تا بحال نده اید.

 

رستوران باب ال یم برج العرب

 

اگر به دنبال تجربه ای بسیار منحصر به فرد از صرف بهترین غذاهای اروپایی هستید به این رستوران بروید و در آن تجربه بی نظیر از صرف با کیفیت ترین غذاهای تهیه شده از تازه ترین مواد اولیه اُرگانیک را امتحان کنید. همچنین طراحی آشپزخانه اُپن این رستوران فرصت تماشای هنرمندی سرآشپز برتر و صاحب جوایز این رستوران را به شما خواهد داد.

 


مرتبط:

نقشه راه گردشگری رضوانشهر