بهترین رستوران های کرمانشاه

بهترین رستوران های کرمانشاه

  • مجله چتراتا
172

همیشه دانستن اینکه بهترین و معروف‌ترین خوردنی‌های یک شهر کدام‌ها هستند و کدام رستوران‌ها خوردنی‌های محلی را با بهترین کیفیت عرضه می‌کنند، اطلاعاتی هستند که گردشگران دوست دارند پیش از سفر درباره‌شان بدانند. این بار در چتراتا قرار است از بهترین رستوران های کرمانشاه بگوییم، ‌شهری که نامش با دنده‌کباب و طاق بستان عجین شده است. اگر قصد دارید به کرمانشاه سفر کنید و از اهل رستوران‌گردی و شکم‌گردی هم هستید با چتراتا همراه شوید..


همیشه دانستن اینکه بهترین و معروف‌ترین خوردنی‌های یک شهر کدام‌ها هستند و کدام رستوران‌ها خوردنی‌های محلی را با بهترین کیفیت عرضه می‌کنند، اطلاعاتی هستند که گردشگران دوست دارند پیش از سفر درباره‌شان بدانند.

این بار در چتراتا قرار است از بهترین رستوران های کرمانشاه بگوییم، ‌شهری که نامش با دنده‌کباب و طاق بستان عجین شده است. اگر قصد دارید به کرمانشاه سفر کنید و از اهل رستوران‌گردی و شکم‌گردی هم هستید با چتراتا همراه شوید..

 

رستوران چلچله

 

یکی از قدیمی‌ترین‌ رستوران ها در کرمانشاه، رستوران چلچله است. منوی این رستوران فهرست عریض و طویلی از کباب‌ها را در برمی‌گیرد، درحقیقت کار اصلی چلچله طبخ کباب‌های لذیذ است. کبابی که به اصطلاح اهل فن برای درست کردنش از گوشت تازه استفاده کرده‌اند، خوب پخته شده و در دهان آب می‌شود.

 

رستوران شایلی

 

اولین رستوران پنج ستاره بین‌المللی در کرمانشاه رستوران شایلی است و این یعنی اگر در سفر به کرمانشاه دلتان خواست در رستورانی شیک و تمیز غذا بخورید شایلی می‌تواند یکی از گزینه‌هایتان باشد.

شایلی هم تمیز و شیک است، هم کارکنانش خوش برخوردند و هم غذایش خوب است، مهمتر اینکه قیمت‌هایش هم مناسب است.

 

رستوران هتل جمشید

 

رستوران هتل جمشید ۴ ستاره و شیک می باشد.این رستوران در نزدیک طاق بستان و در منطقه خوش آب و هوا می باشد. همچنین در هتل جمشید هم خیالتان از مزه‌ی دنده کباب و خورش خلال راحت است، هم کافی‌شاپی برای دسر و نوشیدنی دارد.

 

رستوران ارگ

 

رستوران ارگ یکی از رستوران های مدرن و شیک کرمانشاه است که در طبقه آخر مرکز خریدی به همین نام واقع شده است. پس با یک تیر می توانید دونشان را بزنید هم گشتی در مرکز خرید بزنید و هم غذایی با کیفیت در یکی از بهترین رستوران های شهر صرف کنید.

 

مستر دیزی

 

اگر هوس دیزی در کرمانشاه کردید ، دیزی های خوشمزه با طعم های عالی و البته منویی که غذاهای سنتی دیگه مثل کشک بادمجون، کوفته و غیره را در مستر دیزی تجربه کنید.

 

رستوران حافظ کرمانشاه

 

در خیابان فردوسی کرمانشاه ،رستوران حافظ که قرار دارد از منویی متنوع و سازگار با سلایق مختلف برخوردار است. حافظ فضایی ساده، زیبا و دنج دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. اگر به کرمانشاه سفر کردید حتما به رستوران حافظ سری بزنید.

 

رستوران بام شهر

 

رستوران زیبای بام شهر در طبقه دهم برج شهر در خیابان نوبهار قرار دارد. در این کافه رستوران منظره جذابی از شهر کرمانشاه در برابرتان می‌بینید. غذاهای ایتالیایی بام شهر باعث معروف شدن این رستوران در شهر کرمانشاه شده‌اند. به جز غذاهای ایتالیایی، انواع نوشیدنی‌ها، سالادها، ساندویچ‌ها، دسرها، کیک‌ها و آبمیوه و بستنی هم جزو منوی کافه رستوران بام شهر هستند.

 

رستوران رضایی

 

یکی از قدیمی ترین رستوران های کرمانشاه که با دنده کباب خوشمزه و برخورد خوب پرسنل‌اش خودنمایی می کند رستوران رضایی می باشد.

همچنین در طبقه دوم رستوران رضایی هم فضای باز با تخت و هوای خوب و چشم‌انداز پارک طاق بستان برای مشتری ها در نظر گرفته شده. اگر سرویس دهی خوب و برخورد حرفه‌ای و دوستانه میزبان برایتان اهمیت دارد رستوران رضایی انتخاب خوبی است.

 

رستوران ته چین

 

رستوران ته چین کرمانشاه، رستورانی بزرگ و مجلل هست که به شهر کرمانشاه جلوه ای تازه بخشیده است. در این رستوران های سالن هایی شیک همراه با منویی کامل از غذاهای ایرانی مشاهده می شوند که همین موضوع بر محبوبیت رستوران ته چین در بین طرفدارانش می افزاید.

 

دنده کباب طاق بستان

 

این کبابی و جگرکی معروفی در بین اهالی شهر کرمانشاه و دوستداران کباب هست. این رستوران، در کلاس قیمت متوسط و مقرون به صرفه جا دارد و در کنار ارائه کباب، سرویس چای همراه با نبات و خرما را نیز در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

 

منابع : مجلات اینترنتی رومیتا،جهان نما

مرتبط:

آشنایی با غذاهای سنتی اردبیل