آشنایی با اقامتگاه های مقرون به صرفه و با کیفیت بوشهر

آشنایی با اقامتگاه های مقرون به صرفه و با کیفیت بوشهر

  • مجله چتراتا
172

یکی از شهرهای پرطرفدار ساحلی در جنوب ایران ، شهر بوشهر است که همه ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران است. بوشهر،پایتحت انرژی ایران پر است از هتل های زیبا و مناسب که میتواند نیازهای طیف گسترده ای از مسافران را برطرف کند که پیشنهاد می کنیم این مقاله ازچتراتا را ازدست ندهید.


  • هتل سیراف
  • هتل آپارتمان یاس
  • هتل آپارتمان آسمان
  • هتل هیرون
  • مجموعه اقامتی درسا
  • اقامتگاه مان

1.    هتل سیراف

هتل سیراف که هتلی دو ستاره می باشد، فعالیت خود را درسال نود وچهارآغاز کرده و موقعیت فعلی آن در خیابان امام خمینی می باشد ودسترسی آسان به ساحل زیبای خلیج فارس دارد.این هتل همچنین پرسنلی کار آزموده دارد که می تواند لذت سفر شما رو دوچندان کند.

2.    هتل آپارتمان یاس

هتل یاس با توجه به فاصله کمی که تا فرودگاه بوشهر دارد، برای مسافرین و مهمانانی که با هواپیما می خواهند جابجا شوند بسیار ایده آل می باشد و همچنین از دیگر مزایای آن نزدیکی به اماکن دیدنی بوشهر از جمله مسجد شیخ سعدون ،موزه دریانوردی و بازار ماهی فروشان می باشد.

3.    هتل آپارتمان آسمان

یکی دیگر از هتل های بندر بوشهر که دارای دوشعبه است،هتل آپارتمان آسمان می باشد.این هتل سابقه ای بیش از پانزده سال دارد که در شش طبقه بنا شده است ومجموع واحدهای آن هجده واحد می باشدکه البته این هتل در سال 95 مورد مرمت وباز سازی قرار گرفته است.

4.    هتل آپارتمان هیرون

این هتل آپارتمان در دهه نود بنا شده و در سال نودوهفت نیز مورد بازسازی ومرمت قرار گرفته است. هتل هیرون در سه طبقه بناشده که مشتمل بر هیجده باب اتاق می باشد و ازلحاظ موقعیت مکانی فاصله نزدیکی با دریا وعمارت دهدشتی نیز دارد.پرسنل این مجموعه در تلاش اند تا اقامتی خاطره انگیز را برای میهمانان گرامی فراهم آورند.

5.    هتل آپارتمان یاس بوشهر

اگر دنبال اقامت در هتلی هستین که در مرکز شهر باشد و دارای امکانات رفاهی خوب مانند کافی شاپ و رستوران و اینترنت باشد، می توانید هتل آپارتمان یاس را انتخاب کنید که فاصله نزدیکی با ترمینال ، فرودگاه ومراکزخرید بوشهر دارد.

6.    مجموعه اقامتی درسا

این مجموعه اقامتی در مساحتی به متراژ هفت هزار متر مربع و در سال 99 افتتاح گردیده است. این هتل زیبا و نوساز مشتمل بر بیست باب واحد اقامتی است که دارای امکانات رفاهی مطلوب می باشد.ازلحاظ موقعیت مکانی نیز در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس قراردارد که منظره ای بی نظیری را برای شمافراهم کرده است تا در طول اقامت خود از آن لذت ببرید.

7.    اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز بوشهر

یکی از اقامتگاه های باسابقه شهر بوشهر که بیش از هشتاد سال تجربه در این زمینه دارد، اقامتگاه بوم گردی مان می باشد که در سال 95 مورد باز سازی ومرمت قرار گرفته است .اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز ازلحاظ موقعیت جغرافیایی دسترسی آسانی به دریا، عمارت دهدشتی و موزه مردم شناسی دارداین اقامتگاه کاملا سنتی ونوستالژیک می باشد وفاقد تخت می باشد که می تواند فرصت خوبی برای دوری از  زندگی ماشینی وصنعتی باشد ولحظات ناب وسنتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

مرتبط:

نقشه راه گردشگری تالش