لیستی از بهترین رستوران های آمل

لیستی از بهترین رستوران های آمل

  • مجله چتراتا
172

در بیشتر شهرهای شمالی کشور علاوه بر زیبایی های خدادادی مانند جنگل و کوه و دریا ما شاهد احداث شدن مجموعه ها و امکانات سرگرمی و تفریحی با کیفیت مثل رستوران ها هم هستیم.

لیستی از بهترین رستوران های آمل

در بیشتر شهرهای شمالی کشور علاوه بر زیبایی های خدادادی مانند جنگل و کوه و دریا ما شاهد احداث شدن مجموعه ها و امکانات سرگرمی و تفریحی با کیفیت مثل رستوران ها هم هستیم. شهر آمل هم یکی از این شهرهای شمالی است که رستوران خوب کم ندارد. در ادامه با چتراتا همراه باشید تا شما را با این رستوران ها و کافه ها بیشتر آشنا کنیم تا اگر روزی گذرتان به آمل افتاد سری هم به این مکان ها بزنید.

1.    رستوران حاج محسن

یکی از رستوران های نام آشنای شهر آمل ،رستوران حاج محسن است که برخلاف اسم سنتی آن دارای غذاهای ترکیبی و مدرن و حتی منوی کافی شاپ و غذاهایی مثل پیتزا،استیک و پاستا است.

در این رستوران شاهد اجرای موسیقی زنده هم هستیم. معروف ترین غذاهای رستوران حاج محسن فیله ترش و اکبرجوجه و کباب کوبیده زعفرانی است که طعم عالی دارند.


آدرس و تلفن: کیلومتر نه محمودآباد به آمل،بعد از لامیزده،نرسیده به پمپ بنزین (0114401)(location)


2.    رستوران لاله زار

اگر به دنبال یک رستوران شیک در آمل هستید، رستوران لاله انتخاب مناسبی است. این رستوران  در منطقه بالا شهر آمل قرار دارد و دارای منوی با قیمت بالا می باشد. از ویژگی های این رستوران زیتون پرورده های خوشمزه اش می باشد و اجرای موسیقی زنده نیز دارد.


آدرس و تلفن: آمل،خیابان هراز،نبش کوچه حقیقت(011229501) (location)


3.    رستوران اکبرجوجه

اکبرجوجه نامی آشنا در بین ایرانیان است و تقریبا در اکثر مناطق ایران نیز شعبه دارد. ولی کیفیت همه شعبه های اکبرجوجه یکسان نیست و اکبرجوجه شعبه آمل هم خوش طعمه و هم سرویس دهی خوبی داره. ادرس این رستوران هم در میدان هزار سنگر آمل و کیلومتر یک جاده بابل هتش.


آدرس و تلفن: آمل،میدان هزارسنگر،کیلومتر یک جاده بابل(01143253416) (location)


4.    رستوران دربند

 رستوران دربند در فضای باز قرار گرفته و موسیقی زنده هم داره و در همجواریش یک رودخانه نیز جریان داره و یک رستوران خوب دیگه چه ویژگی هایی باید داشته باشه؟ در ضمن کیفیت غذاهای این رستوران هم کاملا مناسب و قابل قبول هستش.


آدرس و تلفن: آمل،خیابان امام خمینی،بین آفتاب سی وسه و سی و پنج (01144233567) 


5.    رستوران حاتم نور

این رستوران هم از دکوراسیون داخلی خوبی برخورداره و علاوه بر سرویس دهی خوب و پرسنل خوش اخلاق دارای غذاهای خوشمزه ایرانی نیز هست. این رستوران گنجایش 170 نفر رو هم دارد.


آدرس و تلفن: آمل،بلوار امام،نرسیده به پلیس راه(0116227958) 


6.    دهکده شاندیز

 رستوران شیک و گرون زیاد معرفی کردیم. حالا نوبته یک رستوران متوسطه. دهکده شاندیز  یک رستوران متوسطه که علاوه بر غذای ایرانی دارای منوی فرنگی نیز می باشد. همچنین این رستوران دارای آلاچیق های سنتی و باصفا می باشد.


آدرس و تلفن: آمل، بعد از کمربندی(0112240590)


7.    رستوران پوریا

در جاده هراز رستوران های زیادی پیدا میشه کرد ولی رستوران پوریا که بیشتر شبیه کبابی هستش  جزو رستوران های خوب و درجه دو محسوب میشه و واسه کسایی که نمی خوان بابت غذا زیاد خرج کنن گزینه خوبی هست.


آدرس و تلفن: آمل،جاده هراز،کیلومتر پنجاه آمل(0113523237)


8.    رستوران تاتلی

برای خوردن کباب و جوجه کباب خوش عطر و طعم و باکیفیت تو آمل، می تونید رستوران تاتلی رو امتحان کنید که جزو رستوران های معروفه این شهره. یکی از ویژگی های اصلیش اینه که شبانه روزیه و هر وقت که برید می تونید با خیال راحت سفارش بدید و غذای خوب نوش جان کنید.


آدرس و تلفن: آمل، روبه روی پارک طلایی،بین اباذر هشتم و دهم


9.    فست فود نارنجستان

اگر هوس فست فود در جاده هراز را کرده اید  و از خوردن غذاهای کبابیخسته شده اید می توانید فست فود نارنجستان را انتخاب کنید. این رستوران در بیست کیلومتری شهر آمل  قرار داره و کیفیت غذاهاش هم خیلی مناسب هستش.


آدرس و تلفن: آمل،کیلومتر هفده جاده هراز(09122186862) (location)


10.                       پیتزا تنوری آویشن

این پیتزا فروشی ظاهری معمولی داره ولی غذاهاش مناسبه. منوی این پیتزا فروشی شامل انواع ساندویچ و برگر و پیتزا هست و دارای اینترنت و وایرلس رایگانه. چون سرویس دهیشون هم خوبه زیاد معطل نمیشین و در کمترین زمان ممکن غذاتون آمادست.


آدرس و تلفن: آمل،میدان قایم،نبش آفتاب چهل و هشتم(0112242999)



 

مرتبط:

از قلعه تاریخی باقرآباد بافق چه می دانید؟