بهترین هتل های پنج ستاره شهر مشهد

بهترین هتل های پنج ستاره شهر مشهد

  • مجله چتراتا
172

در مطالب قبلی چتراتا ما به بررسی بهترین هتل های شهر مشهد و بررسی هتل های اقتصادی این شهر پرداختیم. در این مطلب اما می خواهیم لوکس ترین هتل های شهر مشهد را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

بهترین هتل های پنج ستاره شهر مشهد

در مطالب قبلی چتراتا ما به بررسی بهترین هتل های شهر مشهد و بررسی هتل های اقتصادی این شهر پرداختیم. در این مطلب اما می خواهیم لوکس ترین هتل های شهر مشهد را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

هتل الماس2

هتل الماس یکی از هتل های پنج ستاره شهر مشهد است که در بیست و پنج طبقه بنا شده است و مشتمل بر دویست و شانزده باب اتاق می باشد. هتل لاکچری الماس دارای معماری خاص  به سبک های ایران باستان و روسی وعربی می باشد.

همچنین هتل الماس دارای رستوران و روف گاردن گردان با ویوی شهر و کافی شاپ نیز می باشد  و البته در فاصله خیلی نزدیکی با حرم قراردارد.

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد در سال نود و دو و در دوازده طبقه بنا شده است که این هتل مشتمل بر سیصدوبیست واحداقامتی میباشد و معماری آن برگرفته از سبک ایرانی اصیل است.همچنین این هتل در فاصله نزدیکی از حرم مطهر قرار دارد.

هتل درویشی

هتل درویشی از دیگر هتل های لوکس مشهد است که در دهه هشتاد در مساحتی بالغ بر هشتصد متر مربع احداث شده است  و این هتل دارای بیست طبقه می باشد .هتل پنج ستاره درویشی مشهد از امکانات خدماتی مناسبی بهره مند است که میتواند لحظات خوشی را برای شما رقم بزند..

هتل قصرطلایی

این هتل شیک که در اواخر سال هشتاد در مساحتی بالغ بر پنج هزار متر مربع احداث شده است و دارای شانزده طبقه و مشتمل برسیصدوپنجاه و هفت واحداقامتی می باشد.از مزایای این هتل، اتاق ها و سوئیت های متنوعی مانند پرزیدنت، رویال، جونیور اشاره کرد و در نزدیکی حرم قرار دارد.

هتل پردیسان

هتل پنج ستاره پردیسان در سال هشتاد در پنج طبقه احداث شده است و دارای یکصدوشصت واحد اقامتی می باشد.از مزایای این هتل امکانات ورزشی،دکوراسیون شیک وفضای مناسب و زیبا میباشد که میتواند در گذراندن اوقات فراغت شما گزینه خوبی باشد.

هتل هما1

یکی از هتل های قدیمی و با تجربه که حدودا پنج دهه فعالیت دارد و دارای 136 واحداقامتی  می باشد.بهتر است بدانید که این هتل دارای چندین فاز از جمله ساختمان اصلی، ویلایی و آپارتمان است. محوطه ی سرسبز و دلپذیر هتل هما و واقع شدن رستوران و پیست دوچرخه سواری و تنیس در آن از مزیت های خاص این هتل به شمار می رود ودرفاصله نزدیکی باحرم قرار دارد.

هتل سی نور

هتل مجلل سی نور که در سال 83 بنا شده است دارای دو ساختمان مجزا و هرکدام در هجده طبقه می باشد که دویست و هشتادوشش واحداقامتی را در بر می گیرد. هتل مجلل سی نور از امکاناتی نظیر مراکز تجاری، رستوران، سالن آمفی تئاتر برخوردار است.

هتل بزرگ پارک حیات

هتل بزرگ پارک حیات نیز در سال 85 احداث شد است که نام آن درگذشته هتل بزرگ طرقبه بوده و این هتل لوکس دارای چهار طبقه می باشد که مشتمل بر سیصدوبیست واحد اقامتی است و در فاصله نزدیکی با  حرم قرار دارد.همچنین این هتل دسترسی آسانی  به بند گلستان، ییلاقات و مراکز خرید طرقبه دارد.

 

مرتبط:

نقشه راه گردشگری آستارا