لیستی از بهترین رستوران های شهر مراغه

لیستی از بهترین رستوران های شهر مراغه

  • مجله چتراتا
172

یکی از شهرهای بزرگ و البته تاریخی استان آذربایجان شرقی که جزو ده شهر تاریخی ایران نیز بشمار می رود، شهر زیبای مراغه است. این شهر در کنار رودخانه پر آب صوفی چای و در دامنه کوه سهند جا خوش کرده است. در این مطلب می خواهیم رستوران های خوب شهر مراغه را به شما معرفی کنیم تا هر وقت که به این شهر سفر کردید و خواسیتد هوس شکم گردی کنید ،اطلاعات کافی داشته باشید

لیستی از بهترین رستوران های شهر مراغه

یکی از شهرهای بزرگ و البته تاریخی استان آذربایجان شرقی که جزو ده شهر تاریخی ایران نیز بشمار می رود، شهر زیبای مراغه است. این شهر در کنار رودخانه پر آب صوفی چای و در دامنه کوه سهند جا خوش کرده است.

در این مطلب می خواهیم رستوران های خوب شهر مراغه را به شما معرفی کنیم تا هر وقت که به این شهر سفر کردید و خواسیتد هوس شکم گردی کنید ،اطلاعات کافی داشته باشید.

1.    باغ طاووس

رستوران باغ طاووس که در بلوار طبیعت قرار دارد از جمله رستوران های خوب شهر مراغه است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و سنتی و البته ترکی می باشد. بعد از سرو غذا می توانید سری هم به باغ طاووس این رستوران بزنید و این پرندگان زیبا را مشاهده کنید.

2.    رستوران اوبا

همیشه در سفرهای دور و نزدیک خوردن کباب خیلی مزه می دهد. یکی از کبابی های خوب مراغه رستوران اوبا است که علاوه بر کباب، دیگر غذاهای ایرانی خوب را ارائه می کند.

3.    رستوران ماهور

یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای مراغه را رستوران ماهور ارائه می دهد و در این رستوران باصفا می توان کباب های چرب ونرم را امتحان کرد.

4.    رستوران صوفی

رستوران صوفی نیز در خیابان پاسداران این شهر قرار گرفته و معروف است که غذاهای با کیفیتی ارائه می دهد. در منوی این رستوران می توان انواع غذاهای ایرانی از گردن و شاندیزی تا ته چین مرغ را مشاهده کرد. از غذاهای معروف رستوران صوفی، خورشت گوشت است که نباید در سفارش دادن آن اصلا تردید کنید.

5.    پیتزا کلبه

اگر به شهر مراغه رفتید و هوس فست فود کردین، پیشنهاد ما پیتزا کلبه است که طرفداران زیادی دارد. انواع پیتزاها در کلبه خوشمزه طبخ می شوند و اصلا نگران سفارش کدام نوع پیتزا نباشید. این پیتزا فروشی در خیابان کرمی مراغه قرار دارد.

6.    رستوران هتل بزرگ

رستوران هایی که در ‌ هتل‌های خوب قرار دارند همیشه گزینه مطمئنی برای خوردن غذا می باشند. رستوران این هتل هم دارای کارکنان آموزش دیده می باشد و هم منوی متنوع و با کیفیتی ارائه می کند. 

7.    رستوران دربار

در خیابان خلیل‌الله و کنار کوی پزشکان، یکی از رستوران‌های معروف مراغه، رستوران دربار است که کته کباب های معروفی نیز دارد و در کنار کوی پزشکان قرار دارد.

8.    مجتمع پذیرایی شفانوش

در مجتمع پذیرایی شفانوش که غذاهای خوبی هم سرو می کند می توانید انواع جوجه و کباب و دسر سرو می شود. این رستوران نزدیک رودخانه صوفی چای است و چشم انداز زیبایی هم دارد.

9.    پیتزا ستاره شرق

یکی دیگر از بهترین فست‌فودهای مراغه پیتزا ستاره شرق است که می‌توانید انواع پیتزا، ساندویچ و کنتاکی را در آن سفارش دهید.

10.                       کافه کارمانیا

اگر اهل خوردن قهوه‌ هستید و به این کار حتی در مسافرت نیز عادت دارید، می توانید به کافه کارمانیا بروید که در آن انواع قهوه های خوش عطر و خوشمزه با کیک تازه برای شما می آروند. همچین این کافه دارای دمنوش و نوشیدنی های خوشمزه دیگری نیز می باشد.

 

 

مرتبط:

لیستی از بهترین رستوران های شهر فومن