لیستی از بهترین هتل های شهر زنجان

لیستی از بهترین هتل های شهر زنجان

  • مجله چتراتا
172

استان زنجان که در شمالغرب ایران قرار گرفته و یکی از شهرهای دیدنی‌های ایران است که دارای صنایع دستی زیبا و بازارهای سنتی و آب و هوای دلپذیر و خنک در تمام فصول می باشد، همه ساله میزبان گردشگران است. در ادامه می خواهیم چند مورد از هتل های مناسب و با کیفیت زنجان را به شما معرفی کنیم.

لیستی از بهترین هتل های شهر زنجان

استان زنجان که در شمالغرب ایران قرار گرفته و یکی از شهرهای دیدنی‌های ایران است که دارای صنایع دستی زیبا و بازارهای سنتی و آب و هوای دلپذیر و خنک در تمام فصول می باشد، همه ساله میزبان گردشگران است. در ادامه می خواهیم چند مورد از هتل های مناسب و با کیفیت زنجان را به شما معرفی کنیم.

هتل بزرگ زنجان

اولین هتلی که در ورودی شرقی استان زنجان خودنمایی می کند،هتل بزرگ زنجان است که یک هتل چهار ستاره بشمار می رود. این هتل جزو بزرگترین و بهترین هتل های این شهر است.

این هتل زیبا در حیطه میدان بسیج قرار دارد و دارای چشم اندازی جنگلی و خوش آب و هواست.

هتل بزرگ در ساختمانی پنج طبقه و دارای چهل و هشت باب اتاق است.اتاق های این هتل شامل اتاق های یک تخته،دو تخته و سوئیت رویال دو نفره است که برای تازه عروس و دامادها گزینه ای مناسب است

از دیگر امکانات این هتل به مواردی مانند لابی زیبا و وجود یک رستوران شیک و داشتن کافی شاپ و داشتن اینترنت رایگان و غرفه صنایع دستی اشاره کرد. با اقامت در این هتل به اماکن تفریحی و مذهبی زنجان همچون پارک بزرگ ملت و امامزاده ابراهیم و گنبد سلطانیه اشاره کرد.

هتل پارک (پیام) زنجان

هتل پارک زنجان یک هتل سه ستاره می باشد که در میدان آزادی زنجان واقع شده و اماکن و مراکز تفریحی خود شهر دسترسی آسان دارد. این هتل از قدیمی ترین هتل های زنجان است که در سال 84 مرمت شده و دارای پنج طبقه و شصت باب اتاق می باشد. از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ و رستوران و اینترنت و نمازخانه یاد کرد.

این هتل از سوئیت های سه تخته ، دو تخته و یک تخته میباشد. با توجه به نزدیکی این هتل به دانشگاه علوم پزشکی زنجان ، این هتل برای اسکان موقت دانشجویانی که جهت ثبت نام و کارهای اداری مربوطه به زنجان سفر می کنند نیز مناسب است.

اقامتگاه ددمان

در قلب شهر زنجان و در نزدیکی میدان انقلاب، هتل سنتی و زیبای ددمان قرار گرفته است که بنای این هتل در اصل دویست سال قدمت دارد و در گذشته بعنوان کاروانسرای مسافرین بین جاده ای از آن استفاده می شده است.هتل ددمان بعد از بازسازی دارای چشم اندازی زیبا و منحصر بفرد  پیدا کرده است که در میانه حیاط درونی این عمارت تاریخی قرار گرفته است.

هتل سنتی ددمان دارای یازده باب اتاق کاملا سنتی و در دو طبقه طراحی و ساخته شده است. این اتاقها بر حسب نیاز دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند. از امکانات این هتل می توان به سیستم گرمایش از کف و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام اشاره کرد.

 پرسنل این هتل سنتی به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند و راهنمای تور نیز در این هتل فراهم است.

گردشگران و مهمانانی که در این هتل اقامت می کنند می توانند از مراکز تفریحی و تاریخی نزدیک این هتل از جمله بازار سرپوشیده، رختشوی‌خانه و موزه مردان نمکی دیدن کنند.

هتل آپارتمان سپهر

هتل آپارتمان سپهر در ابتدای دهه هشتاد در شهر زنجان افتتاح و  در سال 91 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در هفت طبقه بنا و سی و دو باب اتاق و از سوئیت و امکانات رفاهی مناسبی برخوردار می‌باشد.همچنین موقعیت مکانی هتل آپارتمان سپهر به مکان های گردشگری همچون گاوازنگ و مرکز شهر زنجان اشاره کرد. پرسنل هتل آپارتمان سپهر با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشند.

هتل پیام زنجان

هتل پیام زنجان دارای چهار طبقه و سی واحد اقامتی است که پراکندگی واحدها در طبقات دوم و سوم می باشد. این هتل نیز در موقعیت مکانی مناسبی نسبت به مرکز شهر و شهربازی پارک ملت قرار دارد.

هتل قصر زنجان

در سال 84 یکی دیگر از هتل های خوب شهر زنجان افتتاح گردید که هتل دو ستاره قصر زنجان نام دارد. این هتل دو طبقه بنا و بیست باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب را دارد. این هتل در موقعیتی از شهر قرار گرفته است که به اماکنی همچون بازار سنتی و راه آهن  نزدیکی دارد و پرسنل این هتل در تلاش اند تا اقامت خوشی را برای میهمانان به ارمغان اورند.

 

مرتبط:

هرآنچه که لازم است تا در مورد ارگ راین بدانید؟