لیستی از بهترین هتل های شهر خرم آباد

لیستی از بهترین هتل های شهر خرم آباد

  • مجله چتراتا
172

استان لرستان و شهر خرم آباد اگرچه مثل بسیاری از مراکز استان ها کلان شهر نیست و هتل پنج ستاره ای در آن وجود ندارد اما با این حال این استان و شهرهای آن یکی از زیباترین مناطق غرب کشور بشمار می روند. با اقامت در هتل های شهر خرم آباد می توانید به آسانی به مراکز تفریحی و گردشگری این شهر و حومه آن دسترسی داشته باشید.

لیستی از بهترین هتل های شهر خرم آباد

استان لرستان و شهر خرم آباد اگرچه مثل بسیاری از مراکز استان ها کلان شهر نیست و هتل پنج ستاره ای در آن وجود ندارد اما با این حال این استان و شهرهای آن یکی از زیباترین مناطق غرب کشور بشمار می روند. با اقامت در هتل های شهر خرم آباد می توانید به آسانی به مراکز تفریحی و گردشگری این شهر و حومه آن دسترسی داشته باشید.

 همانند سایر کلان شهر‌ها آنقدر وسیع و بزرگ نیست و هتل پنج ستاره در آن وجود ندارد. اما با این حال مکان‌های اقامتی بسیار آرام و راحتی دارد که می‌توانید چند شب آسوده را در دل شهر‌های مختلف استان لرستان سپری کنید.پس با چتراتا  همراه باشید تا هتل های لرستان را بهتر بشناسید.

هتل رنگین کمان

هتل رصدخانه کاسپین

هتل آزادی

هتل عطر

هتل جهانگردی سراب

 

1.    هتل رنگین کمان

هتل رنگین کمان خرم آباد یک هتل چهار ستاره می باشد که در نه طبقه بنا شده است که البته طبقات چهارم تا ششم آن تجاری،تفریحی می باشند. علاوه بر امکانات استاندارد این هتل،در طبقه آخر آن نیز یک رستوران گردان وجود دارد که در آن هم غذای متنوع میل کنید و هم شهر زیبای خرم آباد و قلعه فلک الافلاک را در پیش رو داشته باشید. همچنین این هتل دارای یک شهر بازی نیز می باشد که می توانید فرزندانتان را در آنجا ببرید تا لحظات خوشی را سپری کنند.هتل رنگین کمان به جاذبه هایی چون دریاچه کیو،قلعه فلک الافلاک،پارک زیباکنار بسیار نزدیک است.

از امکانات دیگر این هتل می‌توان به رستوران تابستانه،سه تالارپذیرایی،سالن کنفرانس، آب نما و لابی و تاکسی سرویس اشاره کرد.

2.    هتل رصدخانه کاسپین

چند سالی است که رصدخانه کاسپین در منطقه بام لرستان تاسیس شده است که جزو مدرن ترین رصدخانه های خاورمیانه می باشد. برای همین این مکان به یک مکان تفریحی بخصوص برای علاقمندان به نجوم تبدیل شده است. با توجه به این استقبال، هتلی با همین نام در سال 94 در کنار این رصد خانه تاسیس گردید.

 این هتل مرتفع ترین هتل شهر خرم آباد است و ارتفاع آن در حدود هزاروهفتصد متر از سطح دریا می باشد. هتل رصدخانه کاسپین در پنج طبقه می باشد که تنها دو طبقه از آن به اقامت مسافران اختصاص یافته است. رستوران گردان این هتل هم جزو مرتفع ترین رستوران های گردان خرم آباد است.

هتل رصدخانه کاسپین مجهز به آمفی تئاتر و رستوران تابستانه و رستوران گردان شیشه‌ای و کافی شاپ می باشد.این رصدخانه همچنین دارای یک آسمان نمای زیبا است که آسمان و ستارگان را برای شما شبیه سازی می‌کند. تنها نکته بد این هتل فاصله پنج کیلومتری آن تا شهر می باشد.

 

 

3.    هتل آزادی خرم آباد

هتل آزادی خرم آباد شامل شش طبقه است که از ویژگی های آن می توان به نزدیکی به مرکز شهر و فاصله ای بسیار کوتاه تا قلعه فلک الافلاک اشاره کرد. این هتل در سال 96 افتتاح شده است.این هتل همچنین فاصله ی نزدیکی تا بام لرستان و منار آجری و سگرداب سنگی و پارک زیبا کنار دارد.

4.    هتل عطر

هتل عطر که یک هتل سه ستاره و اقتصادی است که با قرار گرفتن در یکی از بهترین نقاط شهر و ارائه تسهیلات و امکانات عالی به مسافران، یکی از بهترین گزینه‌ها جهت اقامت در خرم‌آباد است. این هتل دارای واحدهای بسیار تمیز و مرتب می‌باشد و یکی از بهترین هتل های میان رده خرم‌آباد محسوب می شود. از هتل عطر می توانید به بازدید از قلعه فلک الافلاک و پل شکسته و مخمل کوه بروید. این هتل همچنین مجهز به کافی شاپ و رستوران و سونا و غیره می باشد.

5.    هتل جهانگردی سراب کیو

مجموعه هتل‌های جهانگردی در ایران،سالهای متمادی مشغول فعالیت هستند. این هتل‌ها در اکثر شهر‌های ایران شعبه دارند و به صورت زنجیره‌ای فعالیت می‌کنند. در نتیجه اگر اهل سفر و ایران‌گردی باشید، قطعا باید حداقل یک بار نام این هتل‌های معروف به گوش شما خورده باشد. همچنین اکثر مسافران، این هتل‌ها را به مشتری مداری و کیفیت بالای خدمات می‌شناسند.

هتل جهانگردی خرم آباد در سال 86 تاسیس شده ولی معماری بسیار زیبا و جالبی دارد و اتاق های این هتل دارای امکانات کامل و کاملا بزرگ می باشند.

همچنین تعداد اتاق‌های این هتل بسیار زیاد می باشد و معمولا به این سادگی همه اتاق‌ها اشغال نمی‌شوند. همچنین یکی از برتری‌های هتل جهانگردی نسبت به سایر هتل های لرستان در نزدیکی آن به دریاچه زیبای سراب کیو است.

 

مرتبط:

جاذبه های گردشگری طرقبه مشهد