لیستی از بهترین هتل های شهر بابلسر

لیستی از بهترین هتل های شهر بابلسر

  • مجله چتراتا
172

یکی از شهرهای ساحل و زیبای مازندران ، شهر بابلسر است که جزو خوش آب وهواترین مناطق مرکزی مازندران به حساب می آید. بابلسر بسیار سرسبز و با طراوت است و جاذبه های زیادی را در خود جای داده است. اگر می خواهید در این شهر اقامت کنید با ما همراه باشید تا اقامتگاه های مناسب بابلسر را به شما معرفی کنیم

لیستی از بهترین هتل های شهر بابلسر

یکی از شهرهای ساحل و زیبای مازندران ، شهر بابلسر است که جزو خوش آب وهواترین مناطق مرکزی مازندران به حساب می آید. بابلسر بسیار سرسبز و با طراوت است و جاذبه های زیادی را در خود جای داده است. اگر می خواهید در این شهر اقامت کنید با ما همراه باشید تا اقامتگاه های مناسب بابلسر را به شما معرفی کنیم.

هتل میزبان

هتل مرجان

هتل شوکا

هتل طبرستان

هتل نگین

هتل رضا

 

1.    هتل میزبان

هتل چهار ستاره میزبان که چند سالی از احداث آن می گذرد در زمینی با مساحت حدود پنج هزار متر مربع در  بابلسر افتتاح شد. این هتل دارای پنجاه و شش باب اتاق و در سه طبقه می باشد. این هتل حدود چهار کیلومتر تا ساحل و نه کیلومتر تا دانشگاه سراسری بابلسر فاصله دارد.

همچنین هتل پنج ستاره میزبان نیز در سال گذشته افتتاح گردید که در یک مجموعه هفت هکتاری و شامل بخش های تجاری،اقامتی و ورزشی در جوار هتل چهار ستاره میزبان به بهره داری رسید.هتل پنج ستاره میزبان مجموعا سیزده طبقه دارد و دارای یکصدوشصت و شش باب اتاق می باشد.

2.    هتل مرجان بابل

هتل مرجان که دو ستاره می باشد در دهه هفتاد به بهره برداری رسید و در سال نود ودو به جهت ارتقای کیفی مورد مرمت قرار گرفت. این هتل در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته به مرکز شهر نزدیک است. از مزیت های هتل مرجان می توان به دسترسی آسان به برج کاخ و موزه تاریه و پارک نوشیروانی اشاره کرد.

این هتل مجموعا دو طبقه و پنجاه و شش باب اتاق دارد و دارای پرسنلی مجرب می باشد.

3.    هتل  شوکا

یکی دیگر از هتل های خوب و با سابقه شهر بابلسر ، هتل دو ستاره شوکا می باشد که در دهه نود مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دو طبقه دارد و مشتمل بر شانزده باب اتاق است. با اقامت در این هتل می توانید با پیمودن مسافت تنها یک کیلومتر به صورت پیاده به ساحل دسترسی داشته باشید.

4.    هتل اپارتمان طبرستان

هتل آپارتمان طبرستان در پنج طبقه و ده باب سوئیت در سال 87 به بهره برداری رسید. همه اتاق ها در طبقات چهارم و پنجم واقع شده است. از این هتل تا ساحل دریا حدود شانزده کیلومتر فاصله دارد. همچنین این هتل به جنگل بابل و هفت آبشار و سد شیاده دسترسی نسبتا آسان دارد.

5.    هتل نگین

هتل نگین در دهه نود افتتاح شد و دارای ده باب اتاق می باشد. این هتل در ما بین بابل و بابلسر قرار دارد و بعلت اینکه در بالای تپه قرار دارد می توانید نمای سیصدوشصت درجه ای از زمین های شالی و دشت های سرسبز و باغ های مرکبات را داشته باشید. همچنین دسترسی به هتل نگین بخاطر آسفالت بودن آن بسیار آسان است.

این هتل تا آبشار هفتگانه تیرکن بیست کیلومتر و تا دریاچه سد البرز حدود بیست و دو کیلومتر فاصله دارد.

6.    هتل رضا

هتل رضا در دهه چهل احداث گردید ولی اخیرا مورد مرمت قرار گرفت. این هتل دو  طبقه دارای بیست باب اتاق می باشد که سوئیت های آن در طبقه همکف واقع شده اند. در نزدیکی این هتل موزه و امامزاده قاسم قرار دارد. همچنین پل تاریخی محمدحسن خان نیز در هفتصد متری این هتل قرار دارد.

 

مرتبط:

معرفی روستای زشک در مشهد