لیستی از بهترین رستوران های بوشهر

لیستی از بهترین رستوران های بوشهر

  • مجله چتراتا
172

یکی از شهرهای پرطرفدار ساحلی در جنوب ایران ، شهر بوشهر است که همه ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران است . غذاهای جنوب کشور و خصوصا بوشهر بسیار لذیذ و خوش طعم است و امروز در چتراتا می خواهیم شما را با تعدادی از رستوران های با کیفیت بوشهر آشنا کنیم.

لیستی از بهترین رستوران های بوشهر

یکی از شهرهای پرطرفدار ساحلی در جنوب ایران ، شهر بوشهر است که همه ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران است . غذاهای جنوب کشور و خصوصا بوشهر بسیار لذیذ و خوش طعم است و امروز در چتراتا می خواهیم شما را با تعدادی از رستوران های با کیفیت بوشهر آشنا کنیم.

رستوران قوام

رستوران میداف

رستوران اسطوره

رستوران گرگور

رستوران سنتی شونشین

قلیه سرای عمو حسین

رستوران ایتالیایی گاندو

رستوران بل پاسی

 

1.    رستوران قوام

علاقه مندان به فضای سنتی و آرامش بخش می توانند رستوران قوام بوشهر را انتخاب کنند. این رستوران در واقع در آب انبار یکصدوپنجاه ساله قوام ساخته شده و فضای داخلی آن را عکس هایی از بوشهر قدیم و جدید مزین کرده است.

منوی پرطرفدار این رستوران شامل میگو و قلیه ماهی و ماهی شکم پر است. همچنین میز اردور با سالادهای خوشمزه اش و حلوای بوشهری هم مزید بر این علت شده اند.

2.    رستوران میداف

رستوران میداف دارای چشم اندازی زیبا از خلیج تا ابد فارس می باشد که در آن می توانید انواع غذاهای سنتی و ایرانی را با طعم لذیذ تجربه کنید. این رستوران شامل سه طبقه می باشد و در آن می توانید انواع غذاهای دریایی از جمله میگو سوخاری را سرو نمایید.

3.    رستوران اسطوره

رستوران اسطوره که البته در نزدیکی رستوران گاندو قرار دارد، یکی دیگر از مکان های مناسب برای خوردن غذاهای دریایی و ایرانی به شمار می آید. در این رستوران منوی غذاهای دریایی اش پرطرفدار تر از کباب و استیک هایش می باشد. رستوران اسطوره دارای فضایی کاملا آرام می باشد و برای خانواده ها محیطی کاملا مناسب است.

4.    رستوران گرگور

رستوران گرگور خاص است زیرا این رستوران باب میل گیاهخواران است. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی و فرنگی سرو می شود. همچنین در رستوران گرگور غذاهای دریایی به شیوه طبخ آسیای شرقی سرو می شود که می تواند برایتان تجربه جذابی باشد. از سالاد دریایی این رستوران نیز غافل نشوید که بسیار خوشمزه است.

5.    رستوران وسفره خانه سنتی شونشین

همه ما می دانیم که شب نشینی یک رسم قدیمی در بین ایرانی ها و خصوصا جنوبی ها می باشد. افراد شب ها دور یکدیگر جمع می شوند و تا پاسی از شب به صحبت و خوش و بش با هم می پردازند. رستوران شو نشین برای این دسته از افراد بسیار ایده آل است و با رفتن به شو نشین کمتر هزینه کنید و بیشتر خوش بگذرانید.اگر با دود قلیان مشکل خاصی ندارید، قطعا اوقات خوشی را در این رستوران سنتی سپری می‌کنید.

6.    قلیه سرای عاموحسین

این غذاخوری همانطور که از اسمش مشخص است مخصوص سرو غذاهای دریایی است. البته قیمه بوشهری هم می توانید در این رستوران سرو کنید کمی با قیمه های دیگر فرق می کند.  
منوی غذاهای قلیه سرای عامو حسین قیمتی مقرون به صرفه دارد و خیلی نیاز نیست برای پرداخت هزینه غذاها دست به جیب شوید. همچنین نگران پارکینگ نباشید چون خیابانی که رستوران در آن قرار دارد کاملا وسیع است و جای پارک زیاد دارد.فضای داخل رستوران کوچک است و شاید مجبور شوید غذای‌تان را بخرید و در لب ساحل یا جایی دیگر آن را میل کنید.

البته در جلوی این غذاخوری میز و نیمکت قرار داده شده که بتوانید در فضای باز غذایتان را سرو کنید. بعلت مشتریان فراوان اگر کمی دیر بجنبید و از وقت ناهار بگذرد ممکن است با جمله غذا تمام شد مواجه شوید.

7.    رستوران ایتالیایی گاندو

اگر در جنوب کشور و شهر بوشهر بودید و یکهو هوس غذاهای فرنگی کردید، گاندو در کنار شماست. این رستوران ایتالیایی با منوی متنوع بسیاری از افراد بومی و غیر بومی را به ست خود می کشاند. منوی گاندو شامل انواع پیتزا و پاستا و پپرونی می باشد. پیشنهاد می‌کنیم بیف استراگانوف و پنه ایتالیایی را در این رستوران امتحان کنید که قیمت مناسبی دارند

پرسنل رستوران گاندو دارای برخورد عالی و صمیمی هستند و همین امر مزید بر علت شده تا این رستوران معروف گردد. همچنین از هشت شب تا پاسی از شب می توانید در گاندوی بوشهر بهترین پیتراهای ایتالیایی را میل کنید.

8.    رستوران بل پاسی بوشهر

این رستوران بیشتر شبیه یک مجموعه ی بی نظیر از رستوران بین المللی و ایرانی و فست فود و کافی شاپ می باشد که برای هر کدام یکی از 5 طبقه را اختصاص داده است. منوی غذاهای ایتالیایی این رستوران شهرت زیادی داشته و شرایط ایده آلی را برای تمام گروه های سنی و با سلایق مختلف فراهم نموده است.

 

 

مرتبط:

معرفی غذاهای سنتی لرستان