لیستی از بهترین هتل های شهر ماکو

لیستی از بهترین هتل های شهر ماکو

  • مجله چتراتا
172

ماکو از شهرهای منطقه آزاد تجاری – صنعتی می باشد که در حدود پانصد هزار هکتار وسعت دارد. این شهر دارای موقعیت استثنایی در حمل و نقل و ترانزیت کالا به کشورهای اروپایی و آسیای میانه ی باشد. هر ساله بسیاری از افراد برای گردش و خرید به شهر ماکو سفر می کنند و بنابراین می خواهیم امروز لیستی از بهترین هتل های این شهر را جهت اقامت به شما معرفی کینم.

لیستی از بهترین هتل های شهر ماکو

ماکو از شهرهای منطقه آزاد تجاری صنعتی می باشد که در حدود پانصد هزار هکتار وسعت دارد. این شهر دارای موقعیت استثنایی در حمل و نقل و ترانزیت کالا به کشورهای اروپایی و آسیای میانه  ی باشد. هر ساله بسیاری از افراد برای گردش و خرید به شهر ماکو سفر می کنند و بنابراین می خواهیم امروز لیستی از بهترین هتل های این شهر را جهت اقامت به شما معرفی کینم.

هتل جهانگردی ماکو

این هتل سه ستاره است که تا بازارچه مرزی ماکو تنها ده دقیقه فاصله دارد و تا مرز بازرگان نیز که بصورت شبانه روزی باز است حدود بیست دقیقه فاصله دارد.بنابراین این هتل برای کسانی که کارهای مرزی دارند جهت اقامت بسیار مناسب می باشد. از مرز بازرگان که نزدیکترین شهر به ایران است تا نزدیکترین شهر ترکیه تنها یک ساعت با خودرو راه است.

از معروفترین جاذبه های گردشگری نزدیک این هتل را می توان به کلیسای تادئوس مقدس یکی از قدیمی ترین کلیساهای ارامنه جهان اشاره کرد. همچنین این هتل به کلیسای مریم مقدس نیز دسترسی نزدیک دارد. همچنین عمارت کلاه فرنگی نیز از دیگر مکان های دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی می باشد که قدمت آن به اواخر حکومت قاجار می رسد.

هتل جهانگردی که گفتیم تا بازارچه مرزی تنها ده دقیقه فاصله دارد در واقع در این بازارچه حدود پانصد باب مغازه وجود دارند که در داخل آن برندهای برتر ترکیه و انواع واد غذایی و پوشاک و لوازم خانگی در آن یافت می شود.

هتل جهانگردی ماکو دارای سی باب اتاق و سالنی با ظرفیت حدود چهارصد نفر می باشد و همانطور که در بالا اشاره کردیم به مناطق مختلفی از شهر ماکو دسترسی آسان دارد.

هتل شهریار بازرگان

این هتل دو ستاره در ضلع شمالغربی این شهر قرار گرفته و نزدیک به مرز ایران و ترکیه می باشد که روزانه میزبان تعداد زیادی از ایرانیان و توریست ها می باشد. این هتل دارای طراحی و معماری زیبایی به نسبت سایر هتل های شهر می باشد. این هتل طبق مجوز سازمان منطقه آزاد ماکو و با امکانات بروز و با کیفیت پذیرای مهمانان ارجمند است.

خانه مسافر آتا

خانه مسافر آتا تازه تاسیس می باشد و از سال 95 شروع بکار نموده است. این اقامتگاه در دو طبقه و سه طبقه و دارای چهار واحد آپارتمانی می باشد. مهمانان این خانه مسافر می توانند با پیمودن مسافت نزدیک به نه کیلومتر به تماشای مناظری همچون آبشار قلعه جوق،کاخ موزه باغچه جوق بپردازند و بازار بزرگ مرزی را در نزدیکی خود ببینند.

مهمانپذیر نور

بسیاری از افراد ترجیح می دهند بجای هتل های لوکس و گران قیمت در مهمانخانه ها با قیمت مناسب تر اقامت کنند. مهمانپذیر نور در شهر ماکو یکی از همین اقامتگاه ها می باشد که تازه تاسیس می باشد و در سال 96 شروع به فعالیت کرده است.

این مهمانسرا در یک طبقه بنا شده ودارای نه باب اتاق می باشد. از مزایای اقامت در این مکان می توان به نزدیک بودن به امکان گردشگری همچون عمارت کلاه فرنگی و قلعه تاریخی قبان اشاره کرد. همچنین اگر حدود نه کیلومتر پیمایش کنید می توانید به کاخ موزه سردار نیز برسید و از آن مکان تاریخی نیز بازدید بعمل آورید.

 

مرتبط:

لیستی از بهترین هتل های اقتصادی شهر تهران