با هتل های باکیفیت شهر خلخال بیشتر آشنا شوید

با هتل های باکیفیت شهر خلخال بیشتر آشنا شوید

  • مجله چتراتا
172

یکی ازمناطق قدیمی اذربایجان خلخال می باشد که امروز قصد داریم در مورد این شهر صحبت کنیم. در شهرستان خلخال هم مانند ساير شهرستان های اردبيل هنرهای دستی از قدمت و رواج زیادی برخوردار می باشند که توسط دختران و زنان محلی که نقش اساسی در صنایع این شهر دارند ،انجام می گيرد.

با هتل های باکیفیت شهر خلخال بیشتر آشنا شوید

یکی ازمناطق قدیمی اذربایجان خلخال می باشد که  امروز قصد داریم در مورد این شهر صحبت کنیم. در شهرستان خلخال هم مانند ساير شهرستان های اردبيل هنرهای دستی از قدمت و رواج زیادی برخوردار می باشند که توسط دختران و زنان محلی که نقش اساسی در صنایع این شهر دارند ،انجام می گيرد.

مردم دلیر وشجاع  شهرستان خلخال که به زبان آذری صحبت می کنند به مهمان نوازی معروفند.  شهر خلخال، یکی ازجذاب ترین شهرهای استان اردبیل که دارای آب‌و‌هوایی کاملا مطبوع و جاذبه‌های طبیعی متنوع می باشد، یکی از بهترین مقاصد گردشگری شمال غرب برای مسافرین در تابستان می تواند باشد.

 

هتل پرنیان

این هتل دارای یک طبقه  می باشد و در مجموع دوازده واحد اقامتی دارد . تعدادی از واحدهای اقامتی به این هتل در سال 96 اضافه شد و با امکانات مناسب در اختیار گردشگران قرار گرفت. از لحاظ موقعیت مکانی هتل پرنیان در روستای خمس قرار دارد و مهمانان گرامی می توانند در این روستا به گشت و گذار بپردازند و از طبیعت چشم نواز آن لذت ببرند.

همچنین هتل پرنیان تا شهر خلخال نیز حدود نوزده کیلومتر فاصله دارد که آسمان پاکی که بر این منطقه سایه افکنده، اقامتی خاطره انگیز را در ذهن مهمانان هتل پرنیان به یادگار خواهد گذاشت.

هتل فلور

هتل سه ستاره فلور دارای سه طبقه می باشد که مشتمل بر بیست و چهار واحد اقامتی است. رستوران و تالار عروسی را می توان از امکانات این هتل دانست  و به آن اشاره کرد. این هتل در منطقه ی خوش آب و هوای خلخال و در مجاورت باغ سرسبزی واقع شده و میزبان گردشگران گرامی در استان اردبیل می باشد.

فاصله هتل فلور تا شهر خلخال در حدود پنج کیلومتر است. قابل توجه مهمانان گرامی، به دلیل قرارگیری در منطقه سردسیری، اتاق های هتل نیازی به سیستم سرمایشی ندارند.

هتل جهانگردی

هتل جهانگردی خلخال از  آن دسته هتل های گروه ایرانگردی و جهانگردی است که پیش از انقلاب در استان اردبیل فعالیت داشته است. این هتل یک طبقه ای فاقد آسانسور بوده و دارای شانزده باب اتاق می باشد. این هتل در موقعیت بسیار زیبا وکوهستانی  واقع شده و فاصله نزدیکی به دانشگاه آزاد خلخال نیز دارد. لازم به ذکر است برخی از بخش های مجتمع جهانگردی خلخال در سال 92 برای ارائه خدمات هرچه کامل تر بازسازی شد.

اقامتگاه الماس

اقامتگاه الماس یک اقامتگاه سنتی شامل تخت های دونفره و یک نفره مناسب و لوازم مورد نیاز استراحت به شکل سنتی، برای اقامت شش مهمان اختصاص یافته است.امکاناتی مثل مبلمان راحتی و آشپزخانه و نمایشگر خانگی و تهویه مناسب برخوردار است. تراسی بسیار منحصر به فرد با چشم اندازی زیبا،اوقاتی خوش و دل انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

 

مرتبط:

شرایط و ضوابط اخذ مجوز ساخت اقامتگاه بوم گردی