با مرتفع ترین هتل شیراز بیشتر آشنا شوید؟

با مرتفع ترین هتل شیراز بیشتر آشنا شوید؟

  • مجله چتراتا
172

این هتل که یکی از مرتفع ترین هتل های شهر شیراز است و هنگام ورود شما از دروازه قرآن شما میتوانید این هتل مرتفع را ببینید.از لحاظ موقعیت جغرافیایی این هتل در کوه قصر دشت واقع شده است و کنار آن رودخانه ای در مسیر پرباغ جاری می باشد که باعث می شود فضایی تماشایی را برای شما رقم بزند.

با مرتفع ترین هتل شیراز بیشتر آشنا شوید؟

در این مقاله از چتراتا به سراغ پایتخت قدیم ایران رفته ایم که پر است از جاذبه های تاریخی وگردشگری که همواره مقصد اصلی گردشگران داخلی وخارجی است. پس با ما همراه باشید

هتل پنج ستاره و لوکس چمران

این هتل که یکی از مرتفع ترین هتل های شهر شیراز است و هنگام ورود شما از دروازه قرآن شما میتوانید این هتل مرتفع را ببینید.از لحاظ موقعیت جغرافیایی این هتل در کوه قصر دشت واقع شده است  و کنار آن رودخانه ای در مسیر پرباغ  جاری می باشد که باعث می شود فضایی تماشایی را برای شما رقم بزند.

تاریخچه هتل چمران شیراز

این هتل لوکس و مجلل در اواخر دهه هفتاد بر فراز دامنه کوه  احداث شده است.هتل چمران که دارای  سی طبقه و مشتمل بر دویست و پنجاه باب اتاق و واحد اقامتی است. به دلیل امکانات خاص و منحصر به فرد این هتل میتوان آن را یکی از برترین هتل های ایران دانست که دارای نمایی از شیراز ،باغ،کوه... می باشد .

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل

برای اقامت در این هتل شما باید از قبل بیعانه ای را به ریسپشن هتل پرداخت کنید.زیرا افرادی که قصد اقامت در این هتل را دارند بیشتر به دلیل داشتن منظره جالب و بکر این هتل را بر میگزینند. پس هر چقدر زودتر شما برای اقامت در این هتل اقدام کنید میتوانید قدرت انتخاب بالاتری را داشته باشید.

.

معرفی اتاق های هتل چمران شیراز

 هتل چمران دارای اتاق های متنوع با امکانات گوناگون می باشد که دست شما را برای انتخاب بازگذاشته است. ازجمله اتاق های که میشه در این هتل نام برد: یک نفره،دونفره،سویت خاص...که هرکدام چشم انداز ویژه خود را دارند.بهتر است قبل از انتخاب اتاق نمایی را که می خواهید داشته باشید انتخاب کنید که براساس آن به شما اتاق بدهند.

امکانات اتاق های هتل چمران شیراز

هنگام ورود شما به اتاق شما دو دکمه قرمز وسبز را پیش روی خود حس می کنید که هرکدام برای عملکرد ویژه ای اختصاص داده شده اند.دکمه سبز در واقع برای نظافت فوری است و دکمه قرمز برای جمله مزاحم نشوید است.

شما اگر در درون یخچال خود کمی و کاستی مشاهده کردید میتوانید این مساله را خیلی زود  به قسمت پذیرش اعلام کنید تا آنها رسیدگی کنند.

تمام امکانات رفاهی و تفریحی هتل چمران

طبقات اول و دوم این هتل، امکانات رفاهی از قبیل :آرایشگاههای زنانه ومردانه،فروشگاهها،جکوزی،استخر،بدنسازی ... اختصاص یافته است .

در بخش  تجاری این  هتل شما می توانید امکاناتی  از قبیل:اتاق بازی های کامپیوتری، کافی نت، فضای بازی کودکان، رستوران ایتالیایی، فست فود و کافی شاپ را مشاهده کنید.

رستوران های هتل بزرگ چمران

این هتل مرتفع و لوکس، که دارای  چهار رستوران برای پذیرایی از شما عزیزان و میهمانان گرامی می باشد که در کنار این رستوران شما میتوانید کافی شاپ های متعدد هم مشاهده کنید که گزینه های خوبی برای نوشیدن است.

رستوران پانوراما در ارتفاع

 اخرین رستوران این هتل که در طبقات بالا با چشم انداز ویژه قرار دارد و انواع متنوعی از غذاهای ایرانی و بین المللی در آن طبخ میشود ودر اختیار میهمانان عزیز قرار می گیرد، رستوران پانوراما است.

فست فود ویژه هتل چمران

یکی از معروف ترین فست فودهای شهر شیراز، فست فود هتل پنج ستاره بلوار چمران است. لژ خانوادگی و فضاهای خاص آن، در طبقه اول برای خدمات رسانی به مهمانان حاضر است.

سالن مجالس

از امکانات دیگر این رستوران داشتن سالن مجالس است که می تواند برای برگزاری مراسم های عروسی، مجالس مختلف و همایش ها، گزینه مناسبی باشد.

لازم به ذکر است که مساحت این سالن پذیرایی هشتصد متر مربع در نظر گرفته شده که در طبقه بیست و یک و بیست و دو هتل قرار دارد. بنابراین نمای بی نظیر و چلچراغی شیراز را هم به آن اضافه کنید.

 همچنین داشتن آتلیه عکاسی، بوتیک لباس و فروشگاه در هتل  میتواند شما را شگفت زده کند.

 

مرتبط:

با تالاب زیبای شیرین سو در همدان بیشتر آشنا شوید