معرفی رستورانهای مدرن شهر شیراز

معرفی رستورانهای مدرن شهر شیراز

  • مجله چتراتا
172

شهر بین المللی شیراز که پر از جاذبه های گردشگری می باشد وفالوده های شیراز که زبانزد عام وخاص است وکمتر کسی پیدا می شود که آن را تست نکرده باشد. جدای از فالوده های خوشمزه ودلپذیر آن غذاهای بی نظیری در رستورانهای آن طبخ می شود که پیشنهاد چتراتا این است در طی اقامت خود در شیراز حتما سری به این رستورانهای مدرن که ما براتون جمع آوری کردیم، بزنید.

معرفی رستورانهای مدرن شهر شیراز

شهر بین المللی  شیراز که پر از جاذبه های گردشگری می باشد وفالوده های شیراز که زبانزد عام وخاص است وکمتر کسی پیدا می شود که آن را تست نکرده باشد. جدای از فالوده های خوشمزه ودلپذیر آن غذاهای بی نظیری در رستورانهای آن طبخ می شود که پیشنهاد چتراتا این است در طی اقامت خود در شیراز حتما سری به این رستورانهای مدرن  که ما براتون جمع آوری کردیم، بزنید.

1.    رستوران هفت خوان

از جمله رستورانهای شیک شیراز است که نامش برگرفته از یک اثر تاریخی به نام هفت خوان است که البته خود این نام هم معنای جالبی دارد و خوان به معنی سفره است. در این رستوران می توان انواع غذاهای ایرانی و فرنگی رو سرو کرد  که برای هر سلیقه و هر  نوع ذائقه ای مناسب می باشد.رستوران هفت خوان همچنین دارای سالن مناسبی برای جشن،سمینارها می باشد که آتلیه  عکاسی هم برای ثبت لحظات وخاطرات شما در آن قرار دارد.

2.    رستوران صوفی

یکی دیگر از رستورانهای با سابقه شهر شیراز که بیشتر از بیست سال از فعالیت آن می گذردرستوران صوفی می باشد.این رستوران از لحاظ موقعیت دسترسی نزدیکی به باغ عفیف آباد  و باغ های ستارخان و مدرن ترین هتل های شهر شیراز دارد.ازمزایای این رستوران می توان به تنوع غذایی بالا با کیفیت عالی  درکنار موسیقی زنده اشاره کرد.

به دلیل وجود تنوع در منوی رستوران صوفی ،بیشتر افردای که به این رستوران مراجعه می کنند قدرت انتخاب بالایی خواهند داشت،و از غذاهای معروف اینجا می توان به کباب های خاص آن  و همچنین کلم پلو شیرازی اشاره کرد.

3.    رستوران برنتین

برنتین یک رستوران متفاوت و دارای نمای منحصر به فرد در شیراز است که در زمان ورود ،شما رو مجذوب خود می کند وتجربه خاصی را برای شما رقم می زند. این رستوران با منوی خاص  و نحوه پذیرایی منحصر به فرد خود می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

4.    رستوان شاندیز

در این شهر عاشقانه و عارفانه که پر است از جاذبه های دیدنی، می توانید یکی دیگر از شعب رستوران شاندیز را مشاهده کنید که در منطقه خوش آب وهوا و با منظره ای از دروازه قرآن قرار داردکه مخصوصا در شب جلوه ویژه ای دارد.این رستوران می تواند محفلی گرم به همراه خانواده و دوستان را برای شما رقم بزند که این محفل صمیمی در فضای دلنشین میتواند لذت شما ازغذا را دو چندان کند.

5.    رستوران شاطرعباس

برای دوست داران کباب هم یک رستوران معروف سراغ داریم که دسترسی آسانی به سرای مشیر دارد ،رستوران شاطر عباس رستورانی است که طعم نان تازه کباب وریحان آن شما رو شگفت زده خواهد کرد.

6.    رستوران بل پاسی

 این رستوران که به دلیل فست فودهای با کیفیت خود زبانزد می باشد ودر آن شما می توانید انواع پاستا و پیتزاهای خاص را امتحان کنید که تا مدتها طعم آن را زیر زبان خود حس خواهید کرد .

7.    پیتزا ناپل

 یکی دیگر از فست فودهای شیراز که در آن ترد ترین پیتزاها با تنوع بالایی سرو می شود و دارای سالادهای ایتالیایی است، پیتزا ناپل است که یک منو  جامع وکامل برای دوستداران غذاهای فست فودی می باشد.

8.    سرای فرهنگی تجار

رستوران سرای فرهنگی تجار،یک رستوران سنتی که دسترسی آسانی به شاهکار وکیل شیراز دارد.

در یک محیط کاملا هنری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد و پرسنل کار ازموده و مجربی هم این مجموعه دارد که طعم غذا را برای شما دو چندان خواهد کرد.

 

 

مرتبط:

معرفی بهترین رستوران های لاهیجان