لیستی از بهترین رستوران های شهر یاسوج

لیستی از بهترین رستوران های شهر یاسوج

  • مجله چتراتا
172

استان کهگلویه و بویراحمد، استانی زیبا است که مردمانی مهمان نواز را در خود جای داده است. شهر یاسوج دارای آبشارهای فراوان و جذاب است که می تواند برای هر مسافری دلربا باشد .علاوه بر طبیعت منحصربه فرد دارای رستورانهای باکیفیت وغذاهای محلی بسیاری هم می باشد که میتواند درکنار طبیعت گردی شکم گردی خوبی هم داشته باشید.

لیستی از بهترین رستوران های شهر یاسوج

استان کهگلویه و بویراحمد، استانی زیبا است که مردمانی مهمان نواز  را در خود جای داده است. شهر یاسوج دارای آبشارهای فراوان و جذاب است که می تواند برای هر مسافری دلربا باشد .علاوه بر طبیعت منحصربه فرد دارای رستورانهای باکیفیت وغذاهای محلی بسیاری هم می باشد که میتواند درکنار طبیعت گردی شکم گردی خوبی هم داشته باشید.

رستوران سنتی لیان

این رستوران زیبا از میهمانانش در ظروف مسی پذیرایی می کند و پرسنل مجرب وخوش برخوردی هم دارد. منوی غذایی این رستوران تنوع بسیار بالایی دارد و شما می توانید انواع خورشت ،کباب،غذاهای دریایی وفرنگی را پیدا کنید که قدرت انتخاب شما را همین تنوع غذایی بالا می برد. همچنین لازم به ذکر است که منوی این رستوران سلف سرویس می باشد.

در منوی این رستوران می‌توان انواع خورشت‌ها، کباب‌ها، غذاهای دریایی، غذاهای فرنگی و خوراک‌ها را پیدا کرد. علاوه بر این، رستوران لیان منوی سلف سرویس بسیار متنوعی را نیز برای پیش غذا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

کبابی چهار لقمه

در این کبابی شما میتوانید کباب هایی را میل کنید که با گوشت تازه طبخ شده اند و آشپزهای بسیار ماهر و متخصصی دارد که باعث لذیذتر شدن این کباب می شود.علاوه بر کباب چهار لقمه پیشنهاد ما به شما این است که بدون خوردن دمپخت آن از این رستوران خارج نشوید.

رستوران گل مریم

رستوران مریم فضایی دلنشین و باصفا دارد که در کنار آن غذای باکیفیت  نیز دارد و همچنین تنوع منویی بالا این رستوران می تواند قدرت انتخاب شما را بالا ببرد.

رستوران سنتی یاغوش

با خوردن غذاهای سنتی رستوران یاغوش می توانید شما را با خوردن یک غذای آن، اندازه یک دهه حال وهوای شما را تغییردهد.  ازمزایای دیگر این رستوران  معماری و دکوراسیونی سنتی، حوض خانه و باریکه آب در وسط رستورانو موسیقی زنده است که خاطره‌ای به یادماندنی  رابرای شما رقم خواهد زد.

غذای مخصوص این رستوران کباب‌های ترکیبی است که میتواند تا ساعتها در زیر زبان خود آن را حس کنید و میتواند بهترین انتخاب شما باشد.

رستوران سنتی باجناق‌ها

رستوران شیک باجناق ها همیشه پر است از مشتریان متنوع از شهرهای مختلف که این شلوغی خود را مدیون کیفیت خوب غذاهای خود،تنوع بالا و همچنین دیزاین عالی غذا می داند.این رستوران که یکی از رستورانهای مشهور این شهر می باشد. علاوه بر منوی غذاها، منوی سلف سرویس برای پیش غذا و دسر و وای فای رایگان نیز در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

رستوران شاندیز

در این استان و شهر همانند اغلب سایر شهرهای ایران شما میتوانید رستوران زنجیره ای شاندیز را هم جز لیست رستوران گردی خود قرار دهید. زیرا شما میتوانید لذیذترین شیشلیگ را در این رستوران میل کنید.

رستوران بختیاری

یک رستوران که متناسب برای سلایق مختلف، علی الخصوص سنتی ها می باشد که دارای غذاهای  محلی با فضایی سنتی  و دلنشین می باشد و میتواند طعم غذاها را برای شما دو چندان کند.

رستوران مبین

این رستوران به غذاهای دریایی معروف است و میتواند گزینه خوبی برای دوستداران این نوع غذا باشد. کیفیت ماهی کبابی و سرخ شده این رستوران باعث منحصربه فرد شدن غذاهای این رستوران شده و پیشنهاد ما این است که با رفتن به این رستوران میتوانید خود را در حال وهوای دریایی حس کنید.

چلوکبابی گلپایگان

کبابی گلپایگان که آوازه آن در تمام شهر و مردمان بومی پیچیده است. این رستوران در فضایی مدرن و شیک  می باشد که از لحاظ کیفیت در بین مشتریان رتبه برتر راکسب کرده است .

سفره خانه و دیزی سرای زیما

یک دیزی خاص در محل خاص با کیفیت منحصربه فرد را میتوانید شما در این رستوران تجربه کنید. این رستوران پیشنهاد چتراتا به دوستداران دیزی وغذای سنتی در یاسوج می باشد.رستوران کلبه

رستوران کلبه دارای معماری سنتی با دیوارهای آجری و دکوراسیون می باشد که خود جذابیت زیبایی برای مشتریان ایفا می کند. در این رستوران ماهیچه‌ و چلوگوشت جز محبوب‌ترین غذاها می باشد. همچنین همه غذاها نیز با برنج محلی و باکیفیت ارائه می‌شود.

مرتبط:

معرفی رستوران های سنتی و قدیمی رشت