معرفی بهترین رستوران های تهران

معرفی بهترین رستوران های تهران

  • مجله چتراتا
172

شکم گردی در سال های اخیر یکی از جذاب ترین فعالیت های در گشت و گذارهای افراد در سراسر جهان تبدیل شده است. جالبه بدانید که این موضوع در ایران به جدی گرفته شده و ما این روزهای شاهد رستوران های عالی و حتی بین المللی در سطح شهرهای کشور هستیم و این موضوع خود می تواند گام مثبتی در جهت رشد صنعت گردشگری در زمینه شکم گردی باشد. اما ما در این مطلب از چترآتا قصد داریم معروف ترین رستورانهای تهران را خدمتتان معرفی کنیم تا در صورتی که خواستید به شکم گردی در تهران بپردازید لیستی از بهترین در اختیارتان باشد.

 

شکم گردی در سال های اخیر یکی از جذاب ترین فعالیت های در گشت و گذارهای افراد در سراسر جهان تبدیل شده است. جالبه بدانید که این موضوع در ایران به جدی گرفته شده و ما این روزهای شاهد رستوران های عالی و حتی بین المللی در سطح شهرهای کشور هستیم و این موضوع خود می تواند گام مثبتی در جهت رشد صنعت گردشگری در زمینه شکم گردی باشد. اما ما در این مطلب از چترآتا قصد داریم معروف ترین رستورانهای تهران را خدمتتان معرفی کنیم تا در صورتی که خواستید به شکم گردی در تهران بپردازید لیستی از بهترین در اختیارتان باشد. برای رزرو و اجاره روزانه اقامتگاه در تهران می‌توانید از طریق سایت چتراتا اقدام نمایید.

 

رستوران مسلم

 

رستوران مسلم که در بازار تهران واقع شده یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران های تهران است که به حق خوشمزه‌ترین و خوش طعم‌ترین غذاها را ارائه می‌دهد. در بیرون این رستوران همیشه صفی طولانی از مشتریان دیده می‌شود. نگران این صف نباشید، چرا که با توجه به سرویس‌دهی عالی و سریع این رستوران، زیاد منتظر نخواهید مانید. منوی این رستوران شامل انواع کباب، زرشک پلو، باقالی پلو، سبزی پلو و ته‌چین است.

معروفترین غذای این رستوران ته چین (مرغ یا گوشت) است. کلمه‌ی «ته‌چین ویژه» در سر در این رستوران نیز گواه این امر است. اگر به رستوران مسلم رفتید پیشنهاد می‌کنیم حتماً ته‌چین آن را امتحان کنید و از طعم رؤیایی آن لذت ببرید. در این رستوران قیمت غذاها نیز با توجه به حجم زیاد غذا در هر پرس، مناسب و معقول به نظر می‌رسد.

 

رستوران خونه

 

رستوران خوب دیگری که در لیست معروف ترین رستورانهای تهران قرار می گیرد، رستوران خونه است.

 این رستوران شبیه به یک خانه واقعی است و شما احساس بسیار راحتی را حین غذا خوردن در آن خواهید داشت. فضای گرمی در آن حاکم است، روی زمین فرش انداخته‌اند، میز را خیلی با صفا برایتان می‌چینند و غذا را در بشقاب های گل سرخی سر میز می‌آورند.

 علاوه بر فضا غذاهای این رستوران بسیار خوب و با کیفیت هستند و قول می دهیم که مشتری این رستوران خواهید شد. جالب است بدانید که دستورپخت غذاهای این رستوران از مامان شهین و بدری جون گرفته می شود.

قیمت غذاهای رستوران خونه بالاست و ما پیشنهاد می کنیم با توجه به این که حجم غذاهای این رستوران بالاست برای هر دو نفر یک غذا سفارش دهید.

 

رستوران گردان برج میلاد

 

بزرگترین رستوران گردان جهان، در راس بلندترین برج ایران قرار دارد. رستوران گردان برج میلاد با دکوراسیون داخلی بی نظیری که دارد، یکی از بهترین رستوران های تهران به شمار می رود.

 مهم ترین ویژگی این رستوران، چرخش 360 درجه آن است که امکان تماشای نماهای منحصر به فردی از شهر تهران را در ارتفاع 276 متری مهیا می سازد.

میهمانان می توانند در این رستوران وعده های صبحانه، ناهار و شام را میل کنند؛ انواع پیش غذا، غذاهای پلویی، انواع پیتزا، غذاهای خوراک، رولت مرغ، سالادها و دسرها در این مکان سرو می گردد. توجه داشته باشید که برای سرو وعده شام، حتما باید از پیش میز خود را رزرو نمایید.



 بیشتر بخوانید :

-  اجاره ویلا شمال

-  اجاره ویلا

-  اجاره ویلا در رامسر


 

رستوران سنتی عالی‌قاپو با موسیقی زنده

 

یکی از بهترین رستوران‌های اطراف ونک که باید امتحان کنید رستوران سنتی عالی‌قاپو است. این رستوران در ابتدای خیابان گاندی واقع‌شده و از رستوران‌های خوب تهران در منطقه‌ی شمال غربی است؛ که با طراحی خاص سنتی‌اش حال و هوای تهران قدیم را برایتان یادآور می‌شود.

 از طرفی موسیقی زنده و همخوانی حاضرین با موسیقی‌های به‌اصطلاح کوچه‌بازاری جذابیت و گیرایی فضا را دوچندان می‌کند.

مانند اکثر رستوران‌ها با موسیقی زنده، رستوران عالی‌قاپو هم مبلغی به عنوان ورودی رستوران به قیمت غذاها در منو اضافه‌کرده است؛ پس از قیمت بالای غذاها در منو شوکه نشوید.

سالاد بار این رستوران شامل انواع و اقسام پیش‌غذا و سالاد که می‌توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید؛ و منوی غذایی رستوران عالی‌قاپو شامل انواع غذاهای ایرانی است.

 

رستوران مرشد

 

رستوران مرشد در تجریش یکی دیگر از معروف ترین رستورانهای تهران است که کباب های محشری دارد و اگر یکبار به آن بروید مشتری پای ثابت آن خواهید شد.

 اگر رستوران هایی با فضای سنتی و غذاهای باکیفیت و حسابی را دوست دارید مرشد می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

نسبت قیمت های این رستوران با توجه به کیفیتی که ارائه می دهد متوسط است.برخورد پرنسل رستوران مرشد تجریش با مشتری ها خیلی مودبانه و دوستانه است.

 

رستو‌‌ران کوبابا

 

رستوران کوبابا با نام عجیبش، یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در منطقه یک و خیابان جردن یا همان نلسون ماندلا امروزی قرار دارد.

 اگر واقعا نمی‌دانید که میل به چه غذایی دارید و می‌خواهید طعم غذاهای مختلفی را در لحظه بچشید، بهتر است حتما سری به رستوران کوبابا بزنید، زیرا منوی این رستوران بسیار متنوع است و می‌توانید از بین غذاهای خوشمزه و عجیب همانند اسکند افندی، پلوی افغانی، خورشت قوره بادمجان و حتی موساکای یونانی تا غذاهای عربی همانند سمبوسه، فلافل، سالاد تبوله و حمص انتخاب داشته باشید.

 این رستوران دارای منوی باز صبحانه نیز هست و طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد. البته همانطور که انتظار می‌رود، این رستوران جزء رستوران‌های لوکس و لاکچری تهران به حساب می‌آید و اصلا نباید به فکر میل کردن غذایی مقرون به صرفه در آن باشید!

 

رستوران نارنجستان

 

رستوران بین المللی نارنجستان هم یکی دیگر از معروف ترین رستورانهای تهران است که ما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید هزینه زیادی برای غذا خودتان بکنید و قرار مهمی دارید به این رستوران در سعادت آباد بروید.

 رستوران بین المللی نارنجستان جز رستوران های ممتاز تهران است و با دارا بودن پرسنل تحصیل کرده، مجرب و آشنا به زبان های زنده دنیا مشتری های خود از تمامی کشورها ساپورت می کند.

نکته مهم در رابطه با رستوران نارنجستان این است که علاوه بر غذاهای متنوع ایرانی، منو کامل فرنگی هم در اختیارتان قرار می گیرد.

 

رستوران باربد

 

رستوران باربد با فضایی بسیار دلنشین، طراحی دکوراسیون بسیار خاص در ساختمانی کم نظیر و مثال زدنی واقع شده است که شما را به دوران قاجار می‌برد! رستوران باربد یک سفره خانه سنتی محسوب می‌شود که در محدوده ونک واقع شده است و طرفداران پر و پا قرص و منحصر به فرد خود را دارد! فضای این رستوران بسیار آرام و دلنشین است و در زمان‌های تعیین شده، گروه موسیقی سنتی، مشغول به نواختن می‌شوند تا فضا را بیش از پیش، لذت بخش و پر هیاهو کنند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سنتی و همچنین چای و قلیان سرو می‌شود.

 

رستوران ایتالیایی سنسو

 

اگر از غذاهای ایتالیایی لذت می برید، می توانید به سراغ یکی از بهترین رستوران های تهران که غذاهای ایتالیایی سرو می کند بروید.

 نمای بیرونی رستوران سنسو با درب چوبی تیره ای که دارد کاملا با تصور شما از درون رستوران همخوانی دارد. بهترین غذاهای ایتالیایی مانند انواع پاستا، پته، انواع سالادها و استیک ها، پیتزا و بسیاری دیگر را در این رستوران نیمه تاریک، صمیمی و دنج می توانید سفارش دهید.

به دلیل محبوبیت رستوران سنسو اگر می خواهید در فضای نوستالژیک و جذاب آن حضور یابید، بهتر است که از قبل میز رزرو کنید. چرا که بسیار شلوغ است.

همچنین می توانید غذاهای آن را به صورت آنلاین هم سفارش دهید. برای سفارش غذاهای ایتالیایی برای وعده ناهار از ساعت ۱۱ صبح  تا اعت ۱۶: ۳۰ بعد از ظهر را به صورت هر روزه باز است.

 برای شام هم از ساعت ۱۸:۳۰ تا نیمه شب می توانید ظرف غذایی با قیمت مناسب و البته فراوان سفارش دهید. این رستوران توانایی پذیرایی از ۴۰ نفر مهمان را دارد.

 

رستوران حس توران

 

رستورانی با حال و هوای ایرانی و دکوراسیونی که شما را به یاد گیلان می اندازد را می پسندید؟ پس به رستوران حس توران بروید که حتی غذاهای خود را به گونه ای متفاوت تر از دیگر رستوران های تهران سرو می کند.

 در میان معروف ترین رستورانهای تهران جای رستوران حس توران خالیست. هر چند که غذاهای این رستوران قیمت بالایی دارند اما آنچه که روی میز برای مهمانانش می چیند و فضایی که آماده نموده است، کاملا ارزش سفارش غذا در اینجا را دارد. کباب های این رستوران درون شمشیر سرو می شود و ظاهری بسیار جذاب را روی میز سفارش خود خواهید دید.

 فضای رستوران آنقدر صمیمی و جذاب است که احساس می کنید وارد کافه شده اید. ظروفی هم در این رستوران استفاده می شود، ظروف مسی بسیار زیبایی هستند.

در این رستوران می شود انواع کباب ها، کته ها و برنج ها و انواع خورشت های ایرانی را سفارش داد. این رستوران حتی برای گردشگران خارجی که وارد ایران می شوند، بسیار دیدنی است و کیفیت غذاهای آن بسیار بالاست.

 ابتدا برای مهمانان رستوران پیش غذا آورده می شود که می توانید از میان غذاهای مناطق مختلف ایران انتخاب کنید.

 

رستوران اصیل

 

نام این رستوران نیز کاملا هوشمندانه انتخاب شده است و بی شباهت به محیط آن نیست! این رستوران واقعا حس اصالت و متانت را به شما منتقل می‌کند و هر آنچه در این رستوران دنج و دوست داشتنی که در منطقه یک تهران قرار دارد به چشم می‌خورد، لوکس، ساده و بسیار دیدنی است.

 فضای رستوران اصیل بسیار شیک و بر اساس قواعد مینیمالیسم طراحی شده است. کارمندان این رستوران با لباس فرمی مخصوص، از شما عزیزان با احترام کامل پذیرایی می‌کنند.

 در حقیقت باید گفت که اصالت از رستوران اصیل می‌بارد و این را می‌توان با یک نگاه سطحی نیز احساس کرد! البته برای خدماتی لوکس و اصیل، هزینه‌ای نسبتا بالا نیز باید پرداخت کنید.

 در ضمن باید بدانید که این رستوران دارای منوی مجزای کافه نیز هست تا بتوانید پس از صرف کردن غذا، دمنوشی خوش عطر نوش جان کنید.

 برای رزرو و اجاره روزانه آپارتمان در تهران می‌توانید از طریق سایت چتراتا اقدام نمایید.

منابع : مجلات اینترنتی الی گشت، اسنپ فود ،سفرزون مگ

مرتبط:

معرفی بهترین رستوران های زنجان