لیستی از بهترین رستوران های سمنان

لیستی از بهترین رستوران های سمنان

  • مجله چتراتا
172

سمنان اگرچه یک شهر کویری است ولی بر خلاف تصور خیلی از افراد، شهرهای کویری هم دارای اماکن تفریحی و سرگرمی جذابی می باشند. سمنان هم از این قاعده مستثنی نیست و بهترین رستوران های این شهر اکثرا در محدوده بازار سمنان و مرکز شهر قرار دارند. پس اگر به سمنان رفتید حتما پاتوق های خوبی برا شکم گردی برایتان مهیا است.

لیستی از بهترین رستوران های سمنان

سمنان اگرچه یک شهر کویری است ولی بر خلاف تصور خیلی از افراد، شهرهای کویری هم دارای اماکن تفریحی و سرگرمی جذابی می باشند. سمنان هم از این قاعده مستثنی نیست و بهترین رستوران های این شهر اکثرا در محدوده بازار سمنان و مرکز شهر قرار دارند. پس اگر به سمنان رفتید حتما پاتوق های خوبی برا شکم گردی برایتان مهیا است.

رستوران دارچین

اولین رستورانی که معرفی می کنیم ، رستوران زیبای دارچین است که تا بازار سمنان تنها دو کیلومتر فاصله دارد و در خیابان قدس سمنان قرار دارد. همچنین پارکینگ شهرداری کنار این رستوران قرار گرفته و این رستوران دو طبقه مجهز به وای فای و موسیقی زنده نیز می باشد.در اخر محیط رستوران دارچین هم خانوادگی است و هم برای افراد کم‌‌ توان یا ناتوان مناسب است و پرسنلش هم برخورد بسیار خوبی دارند.

رستوران عمارت بادگیر

رستوران عمارت بادگیر یک رستوران سنتی می باشد که سفره خانه و عکاسخانه قجردخت نیز دارد. همچنین در این رستوران برای مهمانان، موسیقی زنده نواخته می شود و قیمت غذاهای رستوران عمارت هم متنوع است و از قیمت های مناسب شروع و به قیمت بالا می رسد.

نسبت به خرجی که می کنید در این رستوران ،حجم غذاهایی که سفارش می‌ دهید بسیار مناسب و زیاد است و باید انتظار سینی‌ های مسی خیلی بزرگ که یاد اور فضایی سنتی و قدیمی است را داشته باشید.

رستوران کهن دژ

رستوران کهن دژ، کنار بازار سمنان قرار گرفته و در آن انواع غذاهای سنتی ایرانی طبخ می شود. این رستوران پارکینگ ندارد ولی اگر با دوستان یا همکاران خود قرار دارید، فضای سنتی با میز و صندلی این رستوران برای شما مناسب است.همچنین فضای داخلی این رستوران با عکس های قدیمی روی دیوار و شیشه های رنگی و نرده های چوبی دیزاین شده اند.

رستوران ایتالیایی ققنوس

نوبتی هم باشد نوبت معرفی یک رستوران فرنگی است. کافه رستوران ایتالیایی ققنوس انواع غذا های فرنگی را به قیمت کاملا مناسب سرو می ‌کند . این کافه دارای فضای خلوت و دنج می باشد و برای قرارهای رسمی و کاری و عاشقانه مناسب است .

گرچه حجم غذاهای این رستوران زیاد نیست ولی تزئین بشقاب غذایش آن ‌قدر زیباست که تا چند بار از آن عکس نگیرید، دل ‌تان نمی‌آید به آن دست بزنید و مشغول خوردن شوید .

همچنین دکوراسیون داخلی این رستوران ایتالیایی بیشتر چوبی است که به این مجموعه زیبایی دو چندانی بخشیده است و بخاطر داشتن پارکینگ، نگران جای مناسب برای پارک ماشین هم نباشید.

رستوران نقش جهان

این رستوران سنتی نیز در محدوده بازار سمنان قرار دارد و بخاطر تخت‌های سنتی زیبا، فضایی کاملا خانوادگی دارد. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی با حجم متوسط می‌شود. این کافه رستوران سنتی پارکینگ ندارد و پرسنل با دقت به سفارش‌های مشتریان رسیدگی می‌کنند.

 

فست فود گلوا

فست فود کلوا ، یکی دیگر از بهترین گزینه های شکم گردی در سمنان است. این رستوران علاوه بر اینکه غذاهای فست فودی  دارد، در آن انواع کباب ترکی نیز ارائه می شود. از نکات دیگر این رستوران سلف سرویس آن است که مثلا اگر یک لیوان نوشابه مصرف کردید می توانید بدون هزینه اضافی دوباره آن را شارژ کنید.

رستوران پاچینی بریان

رستوارن پاچینی بریان آنچنان لوکس نیست که برای قرارهای رسمی مناسب باشد اما اگر با دوستان و خانواده دنبال یک مکان با غذاهای خوب ولی فضای معمولی می گردید این رستوران مناسب حال شما می باشد. در رستوران پاچینی انواع خوراک های مرغ را می توانید سفارش دهید.

رستوران سنتی خاتون

آخرین رستورانی که در این مطلب می خواهیم به شما معرفی کنیم،رستوران سنتی خاتون است که انواع غذاهای خوش طعم ایرانی در فضایی آرامش بخش و سنتی برای شکم گردانی که به فضاهای سنتی علاقه دارند،آماده پذیرایی می باشد.

 

 

مرتبط:

معرفی چند غذای استان ایلام