لیستی از برترین هتل های شهر همدان

لیستی از برترین هتل های شهر همدان

  • مجله چتراتا
172

همدان را باید از قدیمی ترین شهرهای ایران به شمار آرود زیرا این شهر در بسیاری از دوره های تاریخی همچون هخامنشیان،ساسانیان، سلجوقیان و چند مورد دیگر پایتخت ایران بوده است. همچنین در حال حاضر به دلیل وجود مراکز متعدد تاریخی و دیدنی های فراوان، همدان را پنجمین شهر توریستی و فرهنگی کشور می دانند.

لیستی از برترین هتل های شهر همدان

همدان را باید از قدیمی ترین شهرهای ایران به شمار آرود زیرا این شهر در بسیاری از دوره های تاریخی همچون هخامنشیان،ساسانیان، سلجوقیان و چند مورد دیگر پایتخت ایران بوده است. همچنین در حال حاضر به دلیل وجود مراکز متعدد تاریخی و دیدنی های فراوان، همدان را پنجمین شهر توریستی و فرهنگی کشور می دانند. پس اگر شما هم تصمیم  سفر به همدان را دارید و می خواهید با چند هتل ممتاز این شهر آشنا شوید،تا اخر این مطلب همراه چتراتا باشید.

1.    هتل باباطاهر

2.    هتل امیران

3.    هتل پارسیان آزادی

4.    هتل کتیبه

5.    هتل پارسیان بوعلی

6.    هتل گنجنامه

7.    هتل خاتم

 

1.    هتل بابا طاهر

این هتل پنج ستاره و زیبا به دلیل اینکه در کنار آرامگاه باباطاهر بنا شده است، به همین نام تاسیس گشته و در چهار طبقه و مشتمل بر یکصدوسی باب اتاق با امکانات مجهز و کامل در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

از مزیت های اقامت در هتل باباطاهر می توان به نزدیکی تا مراکز تجاری و اماکن توریستی تفریحی شهر همدان از جمله دو آرامگاه بوعلی سینا و بابا طاهر و تپه باستانی و گنبد علویان اشاره کرد. این هتل همچنین مجهز به کادری آموزش دیده می باشد تا اقامتی بیاد ماندنی را برای میهمانان خویش در اذهان باقی بگذارد.

2.    هتل بین المللی امیران

هتل چهار ستاره امیران، یک هتل تازه تاسیس به حساب می آید و در سال 96 بنا شده است. این هتل در بلوار بعثت همدان قرار گرفته است و هم مشرف به کوه الوند می باشد و هم شهر را در پیش روی چشمانتان قرار می دهد.

هتل امیران دوازده طبقه دارد که در آن پنجاه و پنج واحد اقامتی و سوئیت های لاکچری تعبیه شده اند. معماری این هتل زیبا در واقع تمدن و فرهنگ یک ملت بزرگ و کهن را به رخ می کشد.

3.    هتل پارسیان ازادی

این هتل چهار ستاره در همدان یکی از شعب های هتل های پارسیان می‌باشد که در ابتدای دهه هفتاد افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال 96 مورد مرمت قرار گرفت. هتل پارسیان آزادی به منطقه گردشگری عباس آباد همدان دسترسی راحت دارد و با اقامت در این هتل، چشم انداز زیبای کوه های سربه فلک کشیده الوند در مقابل شما می باشد. این هتل در چهار طبقه بنا و دارای چهل و پنج باب اتاق و سوئیت لوکس مجهز به تمامی امکانات رفاهی می‌باشد.

4.    هتل پارسیان بوعلی همدان


هتل پارسیان بو علی یکی دیگر از زیباترین هتل های همدان است که اتفاقا باز هم یکی از شعب مجموعه هتل های پارسیان کشور می باشد.اگرچه این هتل در دهه سی افتتاح گردید ولی در سال 57 به زیرمجموعه ی هتل های پارسیان ملحق گردید. این هتل سبک معماری سنتی ایرانی دارد که محیطی صمیمی را برای مهمانان تداعی می کند.

هتل پارسیان بو علی دارای ۳۶ اتاق و سوئیت است و همگی به امکانات کامل و مفرح مجهز شده اند. همچنین ساختمان این هتل در میان دو باغ زیبا قرار گرفته که از پنجره اتاق‌ها دیده می‌شوند و فضایی فوق‌العاده را وجود آورده‌اند. این هتل یک کافی شاپ با دسرها و نوشیدنی های خوشمزه نیز برای اقامت کنندگان تعبیه کرده است.

5.    هتل کتیبه همدان

هتل کتیبه همدان در موقعیت مکانی با آب و هوای عالی و مناظری رو به کوه و با دکوراسیونی مدرن و دنج، منتظر قدوم گرم مهمانان است. این هتل یکصدوده باب اتاق دارد و چون کمی از مرکز شهر دور است برای افرادی که خارج از شهر و به دنبال آرامش هستند بسیار مناسب می باشد.

این هتل تقربا تازه ساز به حساب می آید و در پنج طبقه بنا شده است. یکی از نکات مثبت این هتل وجود یک رستوران ایتالیایی می باشد که نظیر آن در کل همدان یافت نمی شود.به علاوه روف گاردن هتل با داشتن آلاچیق‌هایی رو به کوه، مکانی رویایی را برای استراحت پدید آورده‌اند..

6.    هتل گنجنامه


هتل گنجنامه همدان همانطور که از اسمش مشخص است در نزدیکی یکی از اصلی ترین و دیدنی ترین جاذبه های همدان، مجموعه تاریخی و تفریحی گنجنامه با آن آبشار خروشانش قرار دارد. این هتل چهار ستاره دارای بیست سوئیت اقامتی و البته ویلاهای کوهستانی است که برای افراد جویای طبیعت بکر و خاص بسیار مناسب می باشد.

اگر فصل بهار و تابستان را برای اقامت در هتل گنجنامه انتخاب کنید، شاهد رودهای روان و درختان سرسبز خواهید بود و اگر زمستان به این هتل بیایید مناظر برفی و یخ زده پیش روی چشمانتان است.

در تمامی سوئیت های هتل گنجنامه، تجهیزاتی همچون آشپزخانه برای طبخ غذا و همچنین سیستم گرمایش از کف و سیستم های صوتی و تصویری با دکوراسیون مبله در اختیار مهمانان قرار گرفته است.

7.    هتل خاتم

آخرین موردی از هتل های خوب همدان، هتل خاتم است که تازه تاسیس می باشد و چند سالی بیشتر از عمر آن نمی گذرد. این هتل سه ستاره در شش طبقه و سی و پنج واحد اقامتی، آماده پذیرایی از گردشگران است. به دلیل اینکه این هتل  در نزدیکی میدان فلسطین واقع شده، دسترسی آسانی هم به بناهای تاریخی شهر همدان و گنبد علویان دارد.همچنین فاصله هتل خاتم تا آرامگاه باباطاهر یک کیلومتر است که فاصله چندانی به حساب نمی آید.


مرتبط:

ژئوتوریسم زمین بی جان گردشگری ایران