لیستی از بهترین رستوران های قائم شهر

لیستی از بهترین رستوران های قائم شهر

  • مجله چتراتا
172

استان مازندران و شهر زیبای قائمشهر، یکی از مقاصد گردشگری شرق استان است که هر ساله از دور و نزدیک به این شهر سفر می کنند. در قائم شهر نیز علاوه بر وجود طبیعت زیبا، اماکن تفریحی و سرگرمی زیادی همچون رستوران های خوب برای شکم گردان نیز وجود دارد. برای دوستداران طبیعت و آنهایی که وجود رستوران های خوب در کنار طبیعت زیبا برایشان مهم است،قائم شهر گزینه مناسبی می باشد. همراه این مطلب از چتراتا باشید تا شما را با رستوران های خوب قائم شهر بیشتر آشنا کنیم.

لیستی از بهترین رستوران های قائم شهر

استان مازندران و شهر زیبای قائمشهر، یکی از مقاصد گردشگری شرق استان است که هر ساله از دور و نزدیک به این شهر سفر می کنند. در قائم شهر نیز علاوه بر وجود طبیعت زیبا، اماکن تفریحی و سرگرمی زیادی همچون رستوران های خوب برای شکم گردان نیز وجود دارد. برای دوستداران طبیعت و آنهایی که وجود رستوران های خوب در کنار طبیعت زیبا برایشان مهم است،قائم شهر گزینه مناسبی می باشد.

همراه این مطلب از چتراتا باشید تا شما را با رستوران های خوب قائم شهر بیشتر آشنا کنیم.

رستوران کریم خان

رستوران تاکام

آش و حلیم مادربزرگ

رستوران آوینا

ساندویجی سید داوود

رستوران کریم خان

 کریم خان یکی از آن رستوران های خوب و مجبوب قائم شهر است. به محض ورود به این رستوران، شیک بودن آن جلب توجه می کند و داشتن دکوری حرفه ای بر جذابیت آن می افزاید.

در این رستوران غذاهای اصیل ایرانی سرو می‌شود و می‌تواند باب میل هر سلیقه‌ای باشد. همچنین باید منتظر برخورد گرم و صمیمی کارکنان رستوران کریم خان باشید.همچنین به عقیده خیلی از مشتریان این رستوران ، کباب های کریم خان نیز لذیذ و خوشمزه می باشد.

آش مادر بزرگ

از دیگر رستوران هاي قائم شهر كه تعريف زیادی ازآن می شود ،آش و حليم مادربزرگ است. در این مجموعه آش و حليم و کبابی بصورت جداگانه قرار دارد. منوی این رستوران شامل آش گوشواره، آش رشته تهراني، سه مدل سوپ، حليم و ميرزا قاسمي می باشد که آش گوشت آن طرفداران بیتری از بقیه دارد.

رستوران تاکام

موقعیت این رستوران در یک مکان بسیار خوش آب و هوا و سرسبز قرار دارد. در این رستوران البته انواع ماهی ها به همراه سبزی پلو سرو میشود که بسیار خوشمزه می باشد و همچنین می توانید از قبل تماس بگیرید تا انتظار زیادی نکشید. محوطه رستوران بومی و کاملا سنتی می باشد.

رستوران آوینا

این مجموعه در نزدیکی میدان امام این شهر واقع شده که انواع کباب و غذاهای لذیذ ایرانی سرو میکند و البته فست فود های آن نیز با کیفیت می باشد. در این مجموعه در فضای بیرونی آن و داخل حیاط ها، اتاق های جداگانه قرار داره که هر کدام به اسم شاعرین مختلف کشورمان است.طراحی این اتاق ها بسیار زیباست و بعضی از آنها میز دارند و در بعضی دیگر می تونید سفره پهن کنید.

ساندویچی سید داوود

 اگر در سفر به قائمشهر دلتان غذای فست فودی نیز خواست، ما ساندویچی سید داوود را به شما پیشنهاد می دهیم. طعم ساندویچ های این مکان بسیار خوشمزه بوده و ما را به یاد ساندویچ های قدیمی می اندازد. محیط دوستانه و گرمی نیز در این ساندویچی حکم فرما است.

 

مرتبط:

بهترین رستوران های نوشهر