معرفی بهترین رستوران های بیرجند

معرفی بهترین رستوران های بیرجند

  • مجله چتراتا
172

شهر بیرجند شهری در شرق ایران و مرکز استان خراسان جنوبی می باشد. این شهر تاریخی دارای بناهای زیبای زیادی می باشد و همین آثار تاریخی در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. شهر بیرجند بارها با زلزله ویران گردیده است ولی بیرجند امروزی را به دوران صفویه نسبت می دهند. از القاب دیگر این شهر تاریخی می توان به شهر بلند، شهر بیژن، شهر چاه، شهر طوفان، برزن و کنار کوه اشاره کرد.

معرفی بهترین رستوران های بیرجند

شهر بیرجند شهری در شرق ایران و مرکز استان خراسان جنوبی می باشد. این شهر تاریخی دارای بناهای زیبای زیادی می باشد و همین آثار تاریخی در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. شهر بیرجند بارها با زلزله ویران گردیده است ولی بیرجند امروزی را به دوران صفویه نسبت می دهند.

از القاب دیگر این شهر تاریخی می توان به شهر بلند، شهر بیژن، شهر چاه، شهر طوفان، برزن و کنار کوه اشاره کرد.

علاوه برآثار تاریخی منحصربه فرد آن، بیرجند دارای غذاهای محلی خاصی هم می باشد که این غذاها در ذهن بسیاری ازمردمان به ثبت رسیده است. ما در این مقاله از چتراتا قصد داریم چند رستوران این شهر را برای شما عزیزان معرفی کنیم .

رستوران پارس

 این رستوران زیبا دارای تنوع غذایی بالا و منوی متنوعی می باشد و می تواند قدرت انتخاب شما را برای سرو غذا بالاببرد. در این رستوران غذاهایی ازجمله کباب لقمه، شیشلیک، چلو گوشت،‌ جوجه کباب، ماهی شیر، ماهی قزل‌آلا، قورمه سبزی و کباب‌های دیگر  طبخ می شود.لازم به ذکر است که این رستوران پرسنل خوش برخورد و مجربی درکنار کیفیت بالای غذای خود دارد.

رستوران ایتالیایی پای

این رستوان دارای محیطی امروزی و مدرن می باشد و می تواند دل هر مشتری اللخصوص جوانان را ببرد. در این رستوران انواع پیتزاها و استیک ها را میتوانید درمنوی غذایی آن پیدا کنید که طعم وعطر بی نظیری دارد ومی تواند پای شما ( همانند نامی که دارد )را دوباره به این رستوران باز کند.لازم به ذکر است که این رستوران از لحاظ اقتصادی هم به صرفه می باشد.

رستوران سنتی طوبا

طوبا یک رستوران سنتی است که درآن غذای سنتی طبخ میشود و شهرت خود را مدیون غذاهای باکیفیت خوداست. درکنار غذای لذیذش پرسنل خوش برخورد و فضای دل انگیز میتواند خاطره خوبی را برای شما رقم بزند.

سفره‌خانه سنتی بابا حاجی

دراین رستوران زیبا نیز غذاهای ایرانی طبخ می شود و خبری از فست فود در آن نیست. بهتراست این را هم بدانید که کیفیت غذاها در سطح متوسطی قراردارد.

 

مرتبط:

طرز تهیه کباب ترش یکی از غذاهای معروف شمال