لیستی از بهترین رستوران های شهر کرمان

لیستی از بهترین رستوران های شهر کرمان

  • مجله چتراتا
172

از جمله شهرهای بسیار زیبا و گردشگری ایران، شهر کرمان است که گردشگران بسیاری در روزهای مختلف سال به ویژه در ایام نوروز به این شهر زیبا سفر می‌کنند. بسیاری از افراد دوست دارند که غذاهای بومی مناطق مختلف ایران را تجربه کنند و کرمان نیز یکی از این مناطق است که غذاهای محلی خوشمزه ای دارد.

لیستی از بهترین رستوران های شهر کرمان

از جمله شهرهای بسیار زیبا و گردشگری ایران، شهر کرمان است که گردشگران بسیاری در روزهای مختلف سال به ویژه در ایام نوروز به این شهر زیبا سفر می‌کنند.

بسیاری از افراد دوست دارند که غذاهای بومی مناطق مختلف ایران را تجربه کنند و کرمان نیز یکی از این مناطق است که غذاهای محلی خوشمزه ای دارد.

در کرمان رستوران‌های بسیاری وجود دارد که هم غذاهای محلی و هم غذاهای اصیل ایرانی را برای مشتریان سرو می کند. در ادامه برخی از رستوران های خوب کرمان را به شما معرفی می کنیم.

1.    رستوران اسپاخو

این رستوران از دکوراسیون داخلی بسیار زیبا و غذاهای با کیفیت و خوشمزه بهره می برد. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و غذاهای دریایی و نوشیدنی را در منوی خود دارد.

همچنین در رستوران اسپاخو، صبحانه ‌بصورت بوفه‌ی آزاد برای مشتریان سرو می شود و شامل انواع سالاد و غذاهای سرد و گرم می‌شود. از نکات جالب این رستوران این است که در بدو ورود از شما با شربت های خوش طعم پذیرایی می شود.

2.    رستوران وکیل

این رستوران در نزدیکی حمام قدیمی بازار وکیل قرار دارد. رستوران وکیل دارای طراحی سنتی بسیار زیبایی می باشد که هم گردشگران داخلی و هم خارجی را به خود جلب می کند.در این رستوران غذاهای سنتی مانند دیزی نیز سرو می‌شود..

3.    رستوران سنتی مکث

رستوران سنتی مکث را می توان جزو رستوران های خوب کرمان دانست که دارای فضای دلنشین و کیفیت خوب و طعم لذیذ می باشد. از غذاهای دیگری که در این رستوران سرو می شود می توان به چلو مرغ و چلو گوشت و کشک بادمجان اشاره کرد.

4.    رستوران البرز

رستوران البرز، رستورانی با دکوراسیون ساده اما تمیز و شیک است که در بین اهالی کرمان از غذاهای آن به نیکی و خوشمزگی یاد می کنند. در این رستوران سالاد بار و انواع ترشی و دسرها نیز برای مشتریان سرو می شود.

ساعت کار رستوران البرز برای سرو نهار  از ظهر تا ساعت سه و برای شام از هشت شب تا دوازده شب می باشد.

5.    کافه رستوران شیلان

کافه رستوران شیلان از لوکس‌ترین رستوران های کرمان است که دکوراسیونی مدرن و بین المللی دارد. محیط این رستوران دارای سقف بلند و نورپردازی ملایم و دیوارهای تزیین شده همراه با مبلمان راحتی است.رستوران شیلان دو طبقه است و تعداد میزها نیز زیاد می باشد اما به خاطر داشته باشید که قبل از آمادن به شیلان میزتان را رزرو کنید.

این رستوران هم غذاهای اصیل ایرانی مانند کته و شیشلیک دارد و هم ماهی. از غذاهای بین‌المللی این رستوران نیز می توان به انواع استیک، پیتزا و پاستا اشاره کرد.

6.    رستوران ساحل

رستوران ساحل فضایی آرام و مناسب خانواده دارد و میزهایی چهار نفری یا خانوادگی را می توانید رزرو کنید. دکوراسیون رستوران ساحل شیک و در عین حال ساده است. چینش میزها نیز حرفه‌ای و برخورد پرسنل مودبانه است.

7.    رستوران هزار‌و‌یک شب

رستوران هزار‌و‌یک شب یک رستوران بزرگ و نام آشنا برای کرمانی ها است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی بهمراه انواع کباب ها و حتی پیتزا رو در منو مشاهده کنید.هزار‌و‌یک شب منوی کافه‌ای هم دارد و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و قلیان سرو می‌کند.

8.    باغ رستوران دشت بهشت

این باغ رستوران فضایی آرام و دلچسب دارد که کباب های آن بسیار خوشمزه است. در این باغ تخت هایی تعبیه شده است که می توانید در این محیط زیبا بشینید و در این محیط آرام  مشغول  غذا خوردن شوید. در رستوران دشت بهشت بخاری هایی قرار دارد که می توانید در فصل زمستان نیز با خیال راحت به این رستوران بروید.

مرتبط:

لیستی از بهترین رستوران های شهر کرمان