لیستی از بهترین هتل های اصفهان

لیستی از بهترین هتل های اصفهان

  • مجله چتراتا
172

اصفهان پایتخت فرهنگی ایران است و به دلیل وجود دیدنی های بی شمار،‌نصف جهان نام گرفته است. این شهر جذاب در تمام اوقات سال، پذیرای گردشگران زیادی از سراسر ایران و جهان است.شهری تاریخی در مرکز ایران که عنوان های سومین شهر بزرگ ایران و سومین شهر پرجمعیت پس از تهران و مشهد را از آن خود کرده است.

لیستی از بهترین هتل های اصفهان

اصفهان پایتخت فرهنگی ایران است و به دلیل وجود دیدنی های بی شمار،‌نصف جهان نام گرفته است. این شهر جذاب در تمام اوقات سال، پذیرای گردشگران زیادی از سراسر ایران و جهان است.شهری تاریخی در مرکز ایران که عنوان های سومین شهر بزرگ ایران و سومین شهر پرجمعیت پس از تهران و مشهد را از آن خود کرده است.

هتل عباسی

هتل پیروزی

هتل پارسیان

هتل جمشید

هتل آسمان

هتل آوین

هتل سفیر

هتل خواجو

هتل عالی قاپو

هتل ملک

 

هتل عباسی

عنوان دار کهن ترین هتل جهان، هتل عباسی اصفهان است. این هتل کهن دارای معماری باشکوه و اصیل ایرانی است که در سال 1128 این مجموعه با هدف ساخت مدرسه ای به نام مادر شاه، به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد و به مادر شاه پیشکش گردید. در سال 1336 با خرید این بنا توسط شرکت سهام بیمه ایران، تبدیل به مهمانخانه شد و نام آن به مهمانسرای شاه عباسی تغییر پیدا کرد. در حال حاضر این بنا یکی از زیباترین جاذبه های توریستی ایران می باشد که با تجهیز شدن آن، امکان اقامت مهمانان در هتل پنج ستاره عباسی فراهم شده است.

این هتل دارای 225 واحد اقامتی است، که همه واحدها با امکانات اقامتی مناسب در اختیار مهمانان گرامی قرار گرفته اند. بعضی از اتاق های هتل عباسی اصفهان مشرف به باغ هستند و نمای بسیار زیبایی از گنبد مدرسه چهارباغ را به مهمانان خود هدیه می دهند.

هتل پیروزی

این هتل چهار ستاره در نزدیکی جاذبه های گردشگری اصفهان واقع شده است. هتل پیروزی در سه طبقه و با 96  واحد اقامتی ساخته شده است. هتل پیروزی اصفهان در قدیم هتل داریوش نامیده می شد. همچنین از مزایای این هتل میتوان به دسترسی آسان به کاخ چهل ستون، عمارت عالی قاپو و بازار بزرگ اصفهان و همچنین ارائه خدمات مناسب و پرسنلی مهمان نواز اشاره کرد.

هتل پارسیان

هتل پارسیان در سال 51 با زیر بنای 10700 مترمربع و با نام هتل شرایتون به بهره برداری رسید. در این دوره این هتل دارای 130 باب اتاق بود و زیر نظر گروه هتل های شرایتون فعالیت می کرد. این هتل در سال 1352 هتل کوروش نام گرفت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به هتل قدس و پس از یک سال به هتل کوثر تغییر نام داد و به گروه هتل های پارسیان پیوست. 

هتل جمشید

هتل جمشید اصفهان در منطقه چهارباغ پایین، بافت قدیمی و تاریخی شهر، و ابتدای بازارچه حاج محمدعلی قرار دارد؛ که در ادامه‌ بلوار چهارباغ به پل‌های تاریخی شهر اصفهان و زاینده‌رود می‌رسد. هتل جمشید 2 ستاره می باشد که از سال 1391 با تعداد 24 اتاق در سه طبقه آغاز به ‌کار کرده است.

اتاق‌های هتل جمشید یک تا چهار نفره می باشد و اقامتی اقتصادی را در میان هتل‌های شهر اصفهان ارائه می‌دهد. اتاق‌ها تمیز و ساده چیده شده‌اند تا حس راحتی را به مهمانان القا کنند. رستوران هتل هم غذاهای ایرانی سرو می‌کند و گزینه‌ای مناسب است.

هتل آسمان

اگر در هتل آسمان اقامت کنید می‌توانید اصفهان را از بالا تماشا کنید، چشم بگردانید و زاینده‌رود و تمام شهر را از ارتفاع ببینید، اقامت در هتل آسمان بهترین انتخاب است. این هتل ۱۳ طبقه دارد و دارای امکانات بسیاری از جمله استخر، سونا و سالن ورزش است. این هتل پنج ستاره است و ۹۳ اتاق دارد.

همچنین با اقامت در این هتل در دل بافت تاریخی اصفهان خواهید بود. به دیدنی‌های شهر و مراکز خرید نزدیک هستید و می‌توانید با پیاده‌روی خود را به آن‌ها برسانید. کمتر از ده دقیقه تا میدان نقش جهان، پل خواجو، چهلستون و محله‌ی قدیمی جلفا راه دارید.

هتل آوین

آوین یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر اصفهان است که ۷۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، سالن کنفرانس، سالن بدنسازی، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

این هتل همچنین دسترسی بسیار مناسبی به میدان اصلی شهر و میدان نقش جهان دارد. هتل از سی و سه پل ۱۴ دقیقه با خودرو، از باغ پرندگان ۲۴ دقیقه با خودرو، تا میدان نقش جهان چهار دقیقه با ماشین، از فرودگاه بین‌المللی ۳۳ دقیقه و از ترمینال مسافربری ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل سفیر

زمان ساخت هتل سفیر به سال ۱۳۷۱ بازمی گردد و سال ۱۳۹۵ کاملا بازسازی شده است. دسترسی آسان آن به بازار سنتی هنر و مجموعه عباسی، خیابان چهارباغ، میدان نقش جهان و عمده‌ ترین نقاط توریستی و تاریخی شهر باعث شده گردشگران زیادی انتخابش کنند.

هتل خواجو

هتل خواجو هتلی چهار ستاره است و همانطور که از نامش مشخص است در کنار پل مشهور خواجو قرار دارد و دسترسی بسیار آسانی به بسیاری از دیدنی های شهر در اختیارتان می گذارد. این مجموعه سال ۱۳۹۶ افتتاح شده و دارای ۱۱۴ اتاق است. دقت کنید که کشیدن سیگار داخل تمامی اتاق های هتل ممنوع بوده و باید برای انجام این کار به فضای باز مجزا مراجعه کنید.

هتل عالی قاپو

عالی قاپو اصفهان از هتل های با سابقه شهر می باشد. این هتل دارای 106 باب اتاق است که در طبقات اول تا چهارم، آماده میزبانی مهمانان ایرانی و گردشگران خارجی می باشد. هتل عالی قاپو در موقعیت مکانی مناسبی در شهر اصفهان قرار دارد و به برخی از مقاصد گردشگری از جمله سی و سه پل دسترسی آسانی دارد.

لازم به ذکر است از آن‌جایی که خیابان چهارباغ عباسی سنگ‌فرش شده است، تردد خودرو تا جلوی در هتل امکان‌پذیر نیست و پارکینگ حدود 70 متر با هتل فاصله دارد.

هتل ملک

این هتل دارای 3 طبقه است که جهت رضایت مهمانان، با امکانات رفاهی تجهیز شده اند. هتل ملک در فاصله 1.5 کیلومتری از جاذبه های توریستی شهر اصفهان از جمله میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف الله و عمارت عالی قاپو قرار دارد و دسترسی گردشگران از هتل امکان پذیر است. معماری سنتی هتل دو ستاره ملک اصفهان، فضای دلنشینی را در طول مدت اقامت مهمانان مهیا کرده است.

 

 


مرتبط:

آیا می دانید تالاب زیبای حمید آباد در کجا است؟