بهترین هتل های جهان در سال 2020

بهترین هتل های جهان در سال 2020

  • مجله چتراتا
172

در دنیای امروز و در بسیاری از نقاط جهان هتل‌هایی با معماری‌ شگفت انگیز و شیک وجود دارند که بسیاری از مسافرین و گردشگران آرزو دارند یک شب در آن‌ها اقامت داشته باشند. در این مطلب در چتراتا می خواهیم، شما را با بهترین هتل های سال 2020 دنیا بیشتر آشنا کنیم.

بهترین هتل های جهان در سال 2020

در دنیای امروز و در بسیاری از نقاط جهان هتل‌هایی با معماری‌ شگفت انگیز و شیک وجود دارند که بسیاری از مسافرین و گردشگران آرزو دارند یک شب در آن‌ها اقامت داشته باشند.

 در این مطلب در چتراتا می خواهیم، شما را با بهترین هتل های سال 2020 دنیا بیشتر آشنا کنیم.

1.    قصر امارات در ابوظبی

از بهترین هتل های لاکچری دینا می توان قصر امارات یا Emirates Palaceرا نام برد. برای ساخت این هتل باشکوه،تقریباً 3 میلیارد دلار خرج شده است. قصر امارات نزدیک چهارصد اتاق و سوییت ، حدود چهل سالن برای اجتماعات و مراسم ها، ساحل شنی سفید، استخرهای متعدد و دو مورد اسپای مجلل و بیش از هزار عدد لوستر لوکس سواروسکی ، مجموعه هتل را تشکیل داده اند. همچنین این هتل توسط دولت این کشور اداره می‌شود و اقامت در آن بسیار پر هزینه است.

2.    زیر دریایی لوکس سنت‌لوسیا

قاعدتا اگر بخواهید در یک زیر دریایی اقامت کنید باید بهای سنگین آن را هم بپردازید یعنی واضح تر به شما بگویی چیزی در حدود 580 هزار دلار. در این هتل مجلل و لوکس، پنجره هایی تعبیه شده اند که می توانید مناظر زیر دریا را مشاهده کنید.

البته از نظر خیلی ها این میزان هزینه، اسراف کردن است اما هر دقیقه از آن ارزش بسیاری دارد و تجربه‌ای تکرار نشدنی در یکی از بهترین هتل‌های جهان در سال 2020 را برایتان می‌سازد.

همچنین در این هتل لاکچری بعلت عایق بودن منافذ هیچ صدای خاصی در محیط اقامتتان شنیده نمی شود و یک آشپز خصوصی نیز همراهتان خواهد بود. همه این فاکتورها یعنی بالاترین تجربه لوکسی که از یک اقامت می‌توانید داشته .

3.    هتل پلازا آثن، فرانسه

یکی دیگر از بهترین هتل‌های جهان در سال ۲۰۲۰ از نگاه مسافران هتل قدیمی پلازا آثن می باشد. این هتل گران قیمت در تاریخ در ماه آپریل از اوایل قرن 19 در فرانسه بازگشایی شد و نزدیک به شصت سوئیت و یکصدوشصت اتاق است.

اگر به طبقه پنج هتل پلازا بروید شما می‌توانید مناظر دیدنی پاریس از جمله برج ایفل را پیش روی خود ببینید.

همچنین این هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان، حمام و استخر و پارکینگ مرکز فیتنس، مینی‌بار در اتاق‌ها، روم سرویس و بالکن خصوصی و اتاق‌های عایق صدا اشاره کرد. ضمنا ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز است.

4.    هتل وستین اگزولزیور در رم

این هتل خاص  با اینکه قدمت دار می باشد و نو ساز نیست ولی هنوز هم از بهترین هتل‌های لاکچری جهان است.  در شهر رم هتل وستین بنا شده است و از یک بخش فوق‌لوکس با نام ویلا لاکوپلا برخوردار است که با هزینه‌ی هفت میلیون دلاری بازسازی شده است.
معماری بیرونی این هتل نیز از چندین گنبد به سبک معماری کلاسیک رومی برخوردار است.

5.    هتل آتلانتیس در باهاما

این هتل در یک جزیره زیبای و در زمینی یکصدوچهل هکتاری بنا شده است. این هتل بعنوان منطقه‌ای رویایی و تفریحی در باهاما شناخته می‌شود. این هتل مجلل از سوئیت های ویژه و امکانات فول برخوردار است.

همچنین تعداد ده سوئیت لاکچری نیز در طبقات فوقانی این هتل وجود دارند که امکاناتی همچون پیانو و مراکز تفریحی متنوع و کارکنان و خدمه دائمی در آن مستقر هستند. همچنین لوسترهایی از جنس طلای درجه یک در سالن‌های غذاخوری این هتل تعبیه شده اند.

6.    مارینا بی سندز در سنگاپور

از دیگر بهترین هتل های جهان در سال 2020 می توان هتل مارینای سنگاپور را نام برد. خود همین مارینا از بهترین مکان‌های جهان برای گشت‌وگذار است.هتل مارینا بی‌سندز، با معماری فوق العاده ای که دارد از از سه برج عمودی و یک برج افقی تشکیل شده است. این هتل که جزو گرانترین هتل های جهان است در سال 2010 ساخته شده است و هفت میلیارد دلار ناقابل خرج آن شده است.

طولانی‌ترین استخر جهان نیز در بالای این هتل قرار دارد و البته بهترین رستوران‌های سنگاپور نیز در داخل این هتل جای گرفته اند. امارینا بی سندز از اتاق‌ها و سوییت‌هایی لوکس برخوردارند و هر یک از آنها چشم‌اندازی عالی به سمت مارینای سنگاپور برخوردار اند.

7.    هتل ساحلی  مجتمع اقامتی لاگونیسی 

یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین گزینه‌های سال 2020 در آتن واقع در یونان هتل رویال ویلا در لاگونیسی است. این هتل گران قیمت حدود دویست اتاق و نزدیک به هشتاد سوئیت اقامتی را در خود جای داده است. از نکات قابل توجه در این هتل می توان به داشتن فضای ساحلی آرامش‌بخش گرفته تا هزینه‌های بالا بابت سرویس‌های ویژه که به مشتریان خاص ارائه می‌شود.

8.    هتل راج پالاس در هند

 جایپور یکی از شهرهای هند است که معروف به شهر صورتی است. گران‌ترین هتل آسیا را می توان در این شهر پیدا کرد. هتلی که با نرخ روزانه بیش از چهل و سه هزار دلار .

راج پلاس پنج ستاره در اواسط قرن هفده ساخته شده و به عنوان یک هتل با میراث کهن شناخته می‌شود. قبلاً با نام عمارت مهاراجه شناخته می‌شد زیرا او زمانی در آنجا اقامت داشته است. شما حتی می‌توانید از موزه میراث فرهنگی هند در سوئیت پرزیدنتال این مجموعه بازدید کنید.

9.    هتل چهارفصل وارنر، نیویورک

یکی دیگر از بهترین هتل های جهان در سال 2020 ،مجموعه هتل‌های چهارفصل که یکی از هتل‌های زنجیره‌ای معروف در دنیا هستند را می توان اشاره کرد. این هتل در اواخر قرن 19 افتتاح شده و تقریبا ۲۰۸ متر ارتفاع دارد و دید کامل و بی‌نظیری به شهر زیبای نیویورک دارد.

طبقات این هتل 52 مورد است و حدود سیصدوشصت اتاق و پانزده سوئیت دارد.از جمله ویژگی‌های دیگر اینکه دارای سقف ۳۶۰ درجه، پارچه‌های بافته شده از طلا و پلاتین هستند.

10-سوئیت رویال پنت هاوس ژنو

این پنت هاوس بسیار لاکچری و گران قیمت است و ۱۸۰۰ متر مربع آن با پنجره‌های ضدگلوله پوشانده شده است. همچنین، آسانسورهای خصوصی، شما را مستقیم به اتاق‌تان می‌برند. نکته جالب درباره هتل پرزیدنت ویلسون این است که این هتل میزبان برگزاری مذاکرات هسته‌ای ایران و قدرت‌های جهانی بود. مذاکراتی که در نهایت به توافق طرف‌های مذاکره بر سر برنامه هسته‌ای ایران انجامید.

 

 

مرتبط:

بهترین تفریحات آبی تابستان