لیستی از بهترین هتل های شهر قزوین

لیستی از بهترین هتل های شهر قزوین

  • مجله چتراتا
172

شهر زیبای قزوین که به پایتخت خوشنویسی ایران نیز معروف است در دامنه جنوبی رشته‌کوه البرز قرار گرفته است و دارای باغستان های فراوان نیز می باشد. همچنین عمارت های تاریخی نیز در شهر قزوین فراوانی زیادی دارند و در واقع این شهر برای هر سلیقه ای یک جای دیدنی و جذاب دارد

لیستی از بهترین هتل های شهر قزوین

شهر زیبای قزوین که به پایتخت خوشنویسی ایران نیز معروف است در دامنه جنوبی رشته‌کوه البرز قرار گرفته است و دارای باغستان های فراوان نیز می باشد. همچنین عمارت های تاریخی نیز در شهر قزوین فراوانی زیادی دارند و در واقع این شهر برای هر سلیقه ای یک جای دیدنی و جذاب دارد.

در ادامه با چتراتا همراه باشید تا شما را بهترین هتل های قزوین آشنا کنیم.

هتل ایرانیان

هتل مرمر

هتل البرز

هتل ایران

هتل مینو

هتل بهروزی

هتل راژیا

 

1.    هتل ایرانیان

این مجموعه چهارستاره در شهر قزوین می باشد که در منطقه ای خوش آب و هوا در شرک هفت سنگان قرار دارد.  اتاق های این هتل دارای تمامی امکانات رفاهی و اقامتی می باشند. دیگر امکانات هتل ایرانیان شامل سالن پرنس با ظرفیت هزار نفر و سالن مجلل با ظرفیت چهارصد نفر،استخر و حمام ترکی،اجاره دوچرخه،فست فود،کافی شاپ، رستوران سنتی و بسیاری از امکانات دیگر می باشد.

2.    هتل مرمر

یکی دیگر از هتل های لوکس و چهار ستاره شهر قزوین، هتل مرمر می باشد که تلفیقی از معماری سنتی ایرانی و امروزی را در خود به یدک می کشد. این هتل در بافت تاریخی شهر قرار دارد و مجموعا هفت طبقه و مشتمل بر چهل وهشت باب اتاق و چهارده سوئیت با بهترین خدمات است. هتل مرمر اخرین بار در سال 94 مورد مرمت قرار گرفت.

3.    هتل البرز قزوین

یکی از هتل‌های باسابقه شهر قزوین، هتل البرز می باشد که اتفاقا به تازگی مورد مرمت قرار گرفته و از نظر دسترسی به مراکز گردشگری نیز در موقعیت خوبی قرار گرفته است. از این هتل تا موزه قزوین تها پنج دقیقه با پای پیاده راه است. همچنین از هتل البرز یا ماشین تا بازار قزوین و آرامگاه مستوفی و کارواسری وزیر نیز تنها پنج دقیقه فاصله دارد. رستوران های خوب شهر قزوین مثل اقبالی نیز در چند قدمی هتل البرز قرار گرفته و حتما سری هم به این رستوران بزنید.

4.    هتل ایران

هتل ایران قزوین هم از جمله هتل های با موقعیت خوب مکانی است که به اماکن گردشگری مانند کاخ چهل ستون و کاروانسرای سعدالسلطنه و بازار سنتی قزوین و همچنین کلیسای کانتور و موزه شهر و حمام قجر دسترسی بسیار آسانی دارد.

همچنین در فاصله ای کمی دورتر و با ماشین می توانید به دریاچه اوان و قلعه الموت نیز دسرسی داشته باشید.

5.    هتل مینو

هتل مینو قزوین که تازه تاسیس می باشد در سال 96 افتتاح شد و دارای بیست واحد اقامتی می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در نزدیکی ترمینال مسافربری این شهر قرار دارد و همچنین این هتل دسترسی آسانی به شهرک های صنعتی قزوین نیز دارد.

ضمنا فاصله هتل مینو تا بیمارستان فوق تخصصی پاستور و مکانهای دیدنی و تاریخی کمتر از دو کیلومتر است.


6.    هتل راژیا

هتل راژیای قزوین در سال 95 شروع به فعالیت نمود و مجموعا نوزده باب اتاق دارد و به اماکن گردشگری نظیر کاخ چهل ستون و مراکز خرید شهر دسترسی آسان دارد. هتل دو ستاره راژیا دارای پرسنلی مجرب است که خدمات مناسبی به شنا عزیزان ارائه می دهد.

 

مرتبط:

چگونه هتل ابراج کودای به بزرگ‌ترین هتل جهان تبدیل شده است؟