با بهترین هتل های دو شهر دزفول و ماهشهر بیشتر آشنا شوید

با بهترین هتل های دو شهر دزفول و ماهشهر بیشتر آشنا شوید

  • مجله چتراتا
172

دزفول را می توان یکی از کهن‌ترین شهرهای جهان به حساب آورد که در ایران عزیزمان و در استان خوزستان واقع شده است. دزفول شهری باستانی و دارای دیدنی های طبیعی و تاریخی فراوانی است. در این شهر آنقدر جاذبه های ارزشمند تاریخی و زیبایی های خدادای قرار دارد که می تواند پاسخگوی هر علاقه و سلیقه ای در گردشگری باشد

با بهترین هتل های دو شهر دزفول و ماهشهر بیشتر آشنا شوید

دزفول را می توان یکی از کهن‌ترین شهرهای جهان به حساب آورد که در ایران عزیزمان و در استان خوزستان واقع شده است. دزفول شهری باستانی و دارای دیدنی های طبیعی و تاریخی فراوانی است. در این شهر آنقدر جاذبه های ارزشمند تاریخی و زیبایی های خدادای قرار دارد که می تواند پاسخگوی هر علاقه و سلیقه ای در گردشگری باشد. جریان داشتن رودخانه خروشان دز از میان شهر دزفول به زیبایی های این شهر افزوده است.

ماهشهر نیز از دیگر شهرهای پرطرفدار استان خوزستان است که بسیاری از گردشگران بومی و غیر بومی در ایام مختلف سال به این منطقه زیبا سفر می کنند. حالا و با بیان این نکات می خواهیم در این مطلب از چتراتا شما را با هتل های برتر این دو شهر آشنا کنیم. پس با ما تا انتها همراه باشید.

1.    هتل آوان دزفول

هتل آوان هتل دو ستاره ای می باشد که در شهر دزفول بنا شده است. این هتل در دهه پنجاه شمسی بنا شده است و البته برای افزایش سطح کیفی آن نیز در سال 96 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. هتل آوان در 2 طبقه و مجموعا دارای بیست ویک باب اتاق می باشد. از مزایای اقامت در این هتل می توان به دسترسی آسان به فرودگاه بین المللی دزفول و رودخانه دز و استادیوم ورزشی مجدیان اشاره کرد.

2.    هتل جهانگردی دزفول

هتل جهانگردی دزفول  که وابسته به شعب هتل جهانگردی در سطح کشور می باشد در دو طبقه و مشتمل بر بیست باب اتاق در سال 92 مورد بهره برداری قرار گرفت. از امکانات این هتل سه ستاره می توان به رستوران و کافی شاپ و سالن همایش اشاره کرد. این هتل در خیابان پانزده خرداد دزفول واقع شده و همچنین فاصله اندکی با رودخانه دز دارد.

3.    هتل روناش دزفول

هتل روناش دزفول دو ستاره می باشد و در سال75 تاسیس شد. برای افزایش کیفیت هتل نیز در سال 92 مورد مرمت قرار گرفت. هفده واحد اقامتی این هتل بهمراه لابی و رستوران آن در طبقه سوم این ساختمان واقع شده اند. هتل روناش بعلت نزدیکی به رودخانه دز دارای منظره زیبایی نیز می باشد. یکی دیگر از مزایای این هتل قرارگیری آن در مرکز شهر و دسترسی آسان به مراکز خرید و موزه مردم شناسی دزفول است.

4.    هتل صدف ماهشهر

هتل صدف ماهشهر که از هتل های باسابقه این شهر است در سال 70 افتتاح گردید و در سال 94 نیز به جهت بالا بردن کیفیت خدمات خود مورد مرمت قرار گرفت. هتل صدف در سه طبقه و جمعا دارای شصت باب اتاق می باشد. این هتل در بلوار مصلی واقع شده و دانشگاه امیرکبیر ماهشهر کمتر از سه کیلومتر فاصله دارد.

5.    هتل آزادی ماهشهر

یکی از هتل های خوب و سه ستاره شهر ماهشهر هتل آزادی است که به جهت ارتقای سطح کیفی خود در سال 91 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. هتل آزادی دارای دو طبقه و مشتمل بر چهل وسه باب اتاق می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی نیز فاصله نزدیکی به ایستگاه راه آهن دارد. یکی دیگر از مزایای هتل آزادی دسترسی آسان آن به دانشگاه آزاد ماهشهر است.

مرتبط:

لیستی از معروفترین هتل های کرمانشاه