لیستی از بهترین هتل های شهر بیرجند

لیستی از بهترین هتل های شهر بیرجند

  • مجله چتراتا
172

بیرجند یکی از استان های شرقی کشور است که از گذشته تا به اکنون با نام هایی همچون برجند، برجن،برکن و غیره شناخته می شده است. مطمنا بسیاری از افراد کشورمان به این شهر سفر نکرده اند اما باید بدانید که جاذبه های گردشگری متنوع و تماشایی در این منطقه وجود دارند.

لیستی از بهترین هتل های شهر بیرجند

بیرجند یکی از استان های شرقی کشور است که از گذشته تا به اکنون با نام هایی همچون برجند، برجن،برکن و غیره شناخته می شده است. مطمنا بسیاری از افراد کشورمان به این شهر سفر نکرده اند اما باید بدانید که جاذبه های گردشگری متنوع و تماشایی در این منطقه وجود دارند. آب و هوای بیرجند نیمه بیابانی است و نکته جالب در مورد این شهر این است که اولین شهر در ایران است که سیستم آبرسانی و آب لوله کشی را دریافت کرده است.

در این مطلب از چتراتا می خواهیم هتل های خوب شهر بیرجند را بصورت خلاصه و مفید برایتان شرح دهیم.

هتل کوهستان

هتل جهانگردی

هتل سپهر

هتل قائم

هتل مقدم

 

1.    هتل بزرگ کوهستان

هتل بزرگ کوهستان در ابتدای دهه نود شمسی در یکی از نقاط بکر و زیبای بیرجند افتتاح گردید. این هتل در میان کوهستان محصور شده و دارای چهار طبقه و مشتمل بر چهل باب اتاق با امکانات رفاهی مدرن می باشد. فاصله هتل بزرگ کوهستان تا مرکز شهر بیرجند کمتر از ده کیلومتر می باشد ولی در مقابل در منطقه ای توریستی و بکر واقع شده است.

2.    هتل جهانگردی بیرجند

هتل جهانگردی که شعب مختلف آن در شهرهای مختلف کشور پراکنده اند از هتل های باسابقه در ایران بشمار می روند که اتفاقا در شهر بیرجند نیز دارای یک شعبه می باشند. هتل جهانگردی بیرجند جزو هتل های ممتاز سه ستاره می باشد که در سال 93 نیز مورد مرمت قرار گرفت.

این هتل در سه طبقه و مشتمل بر چهل و سه باب اتاق با امکانات مطلوب می باشد. با اقامت در این هتل می توانید دسترسی آسانی به ارگ کلاه فرنگی،آرامگاه حکیم نزاری،مسجد چهار باغ و عمارت اکبریه بیرجند داشته باشید.

3.    هتل سپهر

هتل سپهر  یکی از هتل های تازه تاسیس شهر بیرجند است که چند سالی بیشتر ازعمر آن نمی گذرد. این هتل در سال 95 به بهره برداری رسید و شش طبقه دارد که اتاق های آن به سی وشش باب می رسد. هتل سپهر که سه ستاره نیز هست دسترسی آسانی به بازار بزرگ و سنتی بیرجند و همچنین فرودگاه و ترمینال شهر بیرجند دارد.  چشم انداز هتل سپهر بسیار زیبا است و سالن هایی در آن قرار دارد که بهترین مکان برای برگزاری مراسم و جشن های مختلف می باشد.

4.    هتل قائم

 

هتل قائم بیرجند در چهار طبقه و مشتمل بر بیست وهفت باب اتاق در سال 85 و در قلب شهر افتتاح گردید. این هتل دسترسی آسانی به اماکن گردشگری نظیر قلعه بیرجند،مدرسه شوکتیه و باغ اکبریه که جزو میراث فرهنگی یونسکو نیز می باشد، دارد. این هتل تک ستاره دارای کادری  مجرب و آموزش دیده نیز می باشد.

5.    هتل مقدم

این هتل نیز یکی دیگر از هتل های قدیمی و باسابقه شهر بیرجند است که در سال  ۹۰ در جهت ارتقاء سطح کیفی و رفاه حال میهمانان مورد مرمت قرار گرفت. هتل مقدم در سه طبقه و مشتمل بر بیست و پنج باب اتاق با امکانات مطلوب آماده خدمت رسانی به مهمانان عزیز است.

از مزایای هتل مقدم می توان به نزدیکی به اماکنی همچون قلعه بیرجندی و همچنین مراکز تجاری و اداری مرکز شهر بیرجند اشاره کرد.

 

مرتبط:

معرفی بهترین هتل های شهر ایلام