بهترین هتل های تهران (بخش دوم)

بهترین هتل های تهران (بخش دوم)

  • مجله چتراتا
172

برای رفاه حال توریست های پایتخت هتل های متنوعی فعالیت می کنند که شاید خود تهرانی ها آشنایی کمتری با آن ها داشته باشند. اگر قصد اقامت در هتل های لاکچری را دارید در ادامه این مطلب با چتراتا همراه شوید تا ادامه بهترین های هتل های تهران را به شما معرفی کنیم و بتوانید بهترین انتخاب را برای سفرتان داشته باشید.

بهترین هتل های تهران (بخش دوم)

بدون شک کلان شهر تهران را می توان پرهیاهوترین و شلوغ ترین شهر ایران دانست. امکانات رفاهی فوق العاده و بازارها و فروشگاه های متنوع با جاذبه های گردشگری بسیار و مراکز درمانی با استانداردهای بالا و دلایل کاری انگیزه بیشتر گردشگران برای سفر به تهران هستند.

برای رفاه حال توریست های پایتخت هتل های متنوعی فعالیت می کنند که شاید خود تهرانی ها آشنایی کمتری با آن ها داشته باشند. اگر قصد اقامت در هتل های لاکچری را دارید در ادامه این مطلب با چتراتا همراه شوید تا ادامه بهترین های هتل  های تهران را به شما معرفی کنیم و بتوانید بهترین انتخاب را برای سفرتان داشته باشید.

هتل المپیک

در ضلع غربی ورزشگاه آزادی هتل چهار ستاره المپیک قرار گرفته است. این ساختمان هتل دارای ۱۰۰ باب اتاق لوکس مجهز به امکانات روز دنیا بوده و مشرف به پارک جنگلی چیتگر می‌باشد.

همچنین این هتل از موقعیت مکانی مناسبی برای رسیدن به فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی، مراکز خرید و اماکن دیدنی پایتخت برخوردار است.هتل المپیک دارای محیطی آرام و دلنشین و امکاناتی خاص است.

هتل بزرگ

در دل شهر تهران هتلی لوکس و چهار ستاره واقع گردیده به نام هتل بزرگ و آخرین بازسازی آن در سال نود و چهار انجام گرفته است. همچنین این هتل در ده طبقه بنا و بیش از سیصد باب واحد اقامتی مدرن با امکانات و تجهیزات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی مناسب هتل در خیابان ولیعصر موجب دسترسی آسان آن به مراکز اداری، تجاری و اماکن دیدنی پایتخت گردیده است.

همچنین اگر برای امور تجاری و کاری به پایتخت سفر می‌کنید این هتل را در لیست گزینه های اقامتی خود قرار دهید.

هتل لاله

یکی از بهترین اقامتگاه‌های پنج ستاره در تهران و حتی کشور که با موقعیت مکانی مناسبش دسترسی مطلوبی به همه نقاط شهر دارد. هتل لاله در خ فاطمی قرار دارد  و درست  به پارک بزرگ لاله چسبیده است. البته این هتل چسبیده به پارک لاله می باشد و می توانید به پیاده روی در پارک لاله بروید.

البته موزه هنرهای معاصر تهران و موزه فرش در داخل پارک و در چند قدمی هتل لاله است.بنابراین این هتل انتخابی خوب برای مسافرانی است که به گردشگری فرهنگی علاقه‌مندند.

هتل شهر

در نقطه‌ای خارج از مرکز شهر و در شرق تهران هتل شهر قرار گرفته است و شما را از هرگونه ترافیک و آلودگی و شلوغی دور می‌کند. همچنین این هتل با نزدیکی به مبادی اصلی شهر و نیز اتوبوس‌های تندرو این مشکل را حل کرده و دسترسی شما را به همه نقاط پایتخت ممکن و آسان نموده است و اینکه همچنین موقعیت هتل شهر باعث شده است تا شما به راحتی به پارک ملی سرخه حصار یکی از زیباترین جلوه‌های طبیعت گردی در تهران دسترسی داشته باشید.

هتل انقلاب

هتل مجلل پارسیان انقلاب يا رویال گاردن سابق‌، درسال 55 با شكوهی خاص در قلب پایتخت در زمینی به وسعت شش هزار متر مربع احداث گردید. ساختمان این هتل چهار ستاره با احتساب دو طبقه در زیر زمین که به پارکینگ اختصاصی و انبار راه دارد در هجده طبقه بنا و دارای دویست و چهل و هشت باب اتاق و سوئیت اقامتی خاص مجهز به تمامی امکانات رفاهی می‌باشد.

 میهمانان گرامی می‌توانند تنها با ۵ دقیقه پیاده روی خود را به طولانی ترین و زیباترین خیابان تهران، خیابان ولیعصر رسانده و از آنجا براحتی به مراکز خرید و اماکن دیدنی شهر دسترسی داشته باشید.

هتل هویزه

این هتل چهار ستاره با بیش از دو دهه تجربه در صنعت هتلداری در دهه پنجاه افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال 94 مورد بازسازی قرار گرفت. همچنین ساختمان این هتل چهار ستاره در پانزده طبقه بنا و دارای یکصدوسی و شش باب اتاق و سوئیت لاکچری و مجهز به تمامی امکانات رفاهی می‌باشد.

همچنین این مجموعه با قرار گیری در قلب پایتخت ، موجب دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر، وزارت صنعت و معدن و دانشگاه امیر کبیر گردیده است.

 هتل هویزه تهران با امکانات و خدمات ویژه با کادری آموزش دیده در فضایی بسیار دلپذیر و مدرن اقامتی به یادماندنی را برای شما میهمانان گرامی آرزومند است.

هتل فردوسی

هتل چهار ستاره  فردوسی در مرکز فرهنگی و تجاری پایتخت در نزدیکی کاخ گلستان و موزه ی ایران باستان شهر قرار دارد. از امکانات هتل می توان به رستوران های با کیفیت ایرانی و فرنگی و سنتی است که بهترین طعم ها را به شما هدیه می کند. شما با اقامت در هتل بزرگ فردوسی اوقاتی به یاد ماندنی در تهران خواهید داشت

هتل سیمرغ

هتل چهار ستاره سیمرغ در زیباترین و طولانی ترین خیابان تهران، خیابان ولیعصر در سال 79 در زمینی به مساحت حدودا ۴۸۰۰ مترمربع افتتاح گردیده است‌. سبک معماری ساختمان مدرن بوده و دارای نود ونه باب واحد اقامتی لوکس با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد.

در مجاروت پارک ساعی و در خیابان ولیعصر این هتل واقع شده که علاوه بر مطلوب و خوش آب و هوا بودن منطقه، دسترسی مناسبی هم به تمامی نقاط شهر دارد. پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل سیمرغ در تلاش‌اند تا میهمان نوازی ایرانی را در محیطی دلپذیر و به یادماندنی ارائه نموده و اقامتی خوش را برای میهمانان گرامی فراهم نمایند.

هتل آکادمی

این هتل زیبا در منطقه ای خوش آب و هوا با چشم انداز رشته کوه دماوند، در همجواری مجموعه ورزشی آزادی در سال ۱۳۸۸ افتتاح و در سال ۱۳۹۵ جهت بهبود سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این مجموعه دارای ۱۸ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب بوده و با توجه به ساختار و موقعیت مکانی آن بهترين انتخاب برای اردوهای ورزشی می‌باشد. کادر مجرب هتل آکادمی با ارائه بهترین خدمات اوقات خوشی را برای میهمانان گرامی آرزومند است.

 

 

 

 

مرتبط:

لیستی از معروفترین هتل های کرمانشاه