هتل های لاکچری تهران ( بخش دوم)

هتل های لاکچری تهران ( بخش دوم)

  • مجله چتراتا
172

پایتخت ایران امروزه تعداد زیادی هتل را شامل می شود که هرکدام مزایای منحصربه فرد خود را دارند و آماده میزبانی از میهمانان خارجی و داخلی می باشند ،ولی در این مقاله از چتراتا قصد داریم تا هتل های لوکس شهر تهران رابه شما معرفی کنیم که این هتل ها یک سرو گردن از باقی هتلها بالاتر می باشند.

هتل های لاکچری تهران ( بخش دوم)

پایتخت ایران امروزه تعداد زیادی هتل را شامل می شود که  هرکدام مزایای منحصربه فرد خود را دارند و آماده میزبانی از میهمانان خارجی و داخلی می باشند ،ولی در این مقاله از چتراتا قصد داریم تا هتل های لوکس شهر تهران رابه شما معرفی کنیم که این هتل ها یک سرو گردن از باقی هتلها بالاتر می باشند.

هتل اسپیناس پالاس

یکی از بهترین هتل های این شهر ،اسپیناس پالاس می باشد که دارای ظاهری شیک ومجلل وامکانات عالی ازجمله:استخر،سونا،رستورانهای شیک ...می باشد.شما با ماندن در این هتل بی نظیر اقامتی بی نقص راتجربه خواهید کرد.

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی که همان هتل هایت سابق می باشد یکی دیگر از هتل های پنج ستاره شهر تهران است که پس ازبازسازی توسط کارشناسان خارجی مجددا افتتاح شد.این هتل لاکچری و مدرن دارای بیست و شش طبقه و مشتمل بر چهارصدوهفتادوپنج واحد اقامتی می باشد که منظره جالبی به سلسله جبال البرز و شهر زیبای تهران دارد.

از مزایای این هتل دسترسی آسان آن به مرکز اجتماعات، نمایشگاه بین المللی، سازمان صدا و سیما، مجموعه تاریخی سعد آباد، مجموعه تفریحی توچال و پارک ژوراسیک تهران میتوان اشاره کرد.

هتل استقلال

یکی دیگراز هتل های قدیمی و پنج ستاره این شهر، هتل استقلال یا همون هتل هیلتون سابق می باشد.این هتل مجلل که در دهه چهل افتتاح شده است و مساحتی بالغ بر هفتاد هزار مترمربع را دربر می گیرد.هتل استقلال مشتمل بر دو برج شرقی و غربی با بیش از پانصدوپنجاه  واحد اقامتی مجلل و اتاق مجهز به امکانات رفاهی می باشد و همچنین میزبان یازده رستوران دائمی و فصلی است.

هتل استقلال از لحاظ موقعیت جغرافییایی در طولانی ترین خیابان خاور میانه قرار دارد و دسترسی آسانی به نمایشگاه بین المللی تهران، برج میلاد، تله کابین توچال و مراکز خرید و اماکن دیدنی شهر دارد.

هتل هما

هتل پنج ستاره هما از دهه پنجاه فعالیت خود را آغاز کرده است ودارای شانزده طبقه و یکصدوهفتادوهفت باب اتاق می باشد.این هتل زیبا و مجلل در منطقه خوش آب وهوا واقع شده است که فاصله کوتاهی با شاهراه ها ومراکز فرهنگی واقتصادی دارد.

هتل لاله

هتل لاله که از محبوبترین و معروفتری هتل های پایتخت می باشد،دارای تجهیزات مدرن است و شامل سوئیت‌های مجهز، رستوران‌های متنوع و امکانات تفریحی عالی می باشد.لازم به ذکر است که پرسنل مجرب وکارآزموده این هتل لذت اقامت شما را دوچندان می کند.

هتل نووتل

هتل پنج ستاره نووتل برای مسافرین فرودگاهی جایگاه ویژه ای دارد، زیرا از لحاظ موقعیت مکانی در نزدیک فرودگاه می باشد و مناسب مسافران خارجی است.علاوه بر مزایای منحصربه فردی که به لحاظ موقعیت جغرافیایی خود دارد ،دارای امکانات وخدمات عالی هم است.

هتل ویستریا

یکی از هتل های تازه ساز این شهر هتل ویستریا می باشد که اخیرا فعالیت خود را آغاز کرده است.این هتل در دوازده طبقه که مشتمل بر یکصد واحداقامتی می باشد افتتاح شده است. از امکانات هتل ویستریا می‌توان به  تالار عروسی و سالن همایش و رستوران و کافی‌شاپ و سالن بدن‌سازی و استخر و سونا بخار و پارکینگ با ظرفیت یکصد خودرو اشاره کرد.

از دیگر مزایای این هتل نزدیکی به کاخ هایی همچون سعدآباد و نیاوران و باغ فردوس، موزه سینما و موزه تماشاگه زمان و مراکز تجاری و تفریحی مانند پالادیوم، ارگ، تندیس و جردن، دربند، درکه و پیست اسکی شمشک  اشاره کرد.

هتل اسپیناس بلوار تهران

از دیگر هتل های شیک و محبوب شهر تهران، هتل اسپیناس یا هتل اسپیناس خلیج فارس است که در دهه هشتاد افتتاح شده است و دارای شانزده طبقه و دویست و چهل و هفت باب اتاق می باشد.

همچنین این هتل دارای امکاناتی همچون پارکینگ با ظرفیت چهارصد خودرو و کافی نت و تاکسی‌سرویس خشک‌شویی و استخر و جکوزی و باشگاه بدن‌سازی و رستوران‌ها و کافی‌شاپ می باشد.

مرتبط:

لیستی از بهترین هتل های شهر قزوین