معرفی هتل های لوکس اهواز

معرفی هتل های لوکس اهواز

  • مجله چتراتا
172

هتل های استان خوزستان و شهر اهواز هم به طبع از تنوع بالایی برخوردار است که از هتل های ساحلی تا هتل های داخلی را در بر میگیرد و برای هرگونه مسافرانی با سلیقه‌های مختلف، میتواند بسیار مطلوب باشد.

معرفی هتل های لوکس اهواز

 مرکز تولید نفت کشور استان خوزستان است و این یکی از استان های جنوبی کشور می باشد.این شهر دارای طیف گوناگونی از امکانات برای هرنوع سفر ازجمله تجاری، تفریحی،... می باشد.

هتل های استان خوزستان و شهر اهواز هم به طبع از تنوع بالایی برخوردار است که از هتل های ساحلی تا هتل های داخلی را در بر میگیرد و برای هرگونه مسافرانی با سلیقه‌های مختلف،  میتواند بسیار مطلوب باشد.

هتل پارس اهواز

این هتل شیک که اواخر دهه چهل احداث شده است در مساحتی بالغ بر ده هزار مترمربع می باشد و در سال 93 مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است. هتل چهار ستاره پارس که در پنج طبقه بنا شده است و مشتمل بر یکصدوسی وشش باب اتاق می باشد.

ازمزایای این هتل دسترسی آسان به رودخانه خروشان کارون و پل سفید می باشد که برای هر مسافری از برترین جذابیت های این استان به شمار می رود.این هتل که یکی از شعبات هتل پارس می باشد همچنین دارای پرسنلی مجرب وکار ازموده است که میتواند لحظات خوش شما رو دو چندان کند.

هتل باغ معین اهواز

هتل باغ معین که اخیرا مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است دارای شصت و دو واحد اقامتی میباشد که این واحدها در ساختمانهای محوطه قرار دارند و همین محوطه میتواند به تنهایی وجه تسمیه این هتل از سایر هتل ها باشد. یکی دیگر از مزایای این هتل نزدیکی آن به بزرگترین نماد اهواز یعنی پل کارون می باشد.

هتل نیشکر

این هتل زیبا و مجهز که از سال هفتادوپنج فعالیت خود را آغاز کرده است ،در سال نود مورد بازسازی ومرمت قرار گرفته است. لازم به ذکر است که  این هتل مشتمل بر پنجاه و یک باب اتاق می باشد و دسترسی آسانی به دانشگاه آزاد هم دارد.

هتل اکسین اهواز

یکی دیگر از هتل ههای باسابقه در این کلان شهر هتل اکسین می باشد که در سال شصت و شش بنا شده است و برای اراعه خدمات بهتر و باکیفیت تر در سال هشتادوهشت مورد بازسازی ومرمت قرار گرفته است. این هتل که در دو طبقه بنا شده است و مشتمل بر پنجاه و دو باب اتاق می باشد.هتل اکسین از لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بزرگراه پاسداران و همچنین ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی، می باشد.

هتل سومیا اهواز

این هتل زیبا و لوکس که می توانیم آن را هتلی تازه ساخت بنامیم در سال 97 افتتاح شده است و در شش طبقه و مشتمل بر بیست و چهار باب اتاق می باشد .از مزایای این هتل دسترسی آسان آن به رود کارون ،پل طبیعت ،کلیسای سروپ مسروپ...میباشد.

هتل پرشیا اهواز

یکی دیگر از هتل های این استان که در سال هشتادوهفت احداث شده و در زمینی به مساحت هزار مترمربع احداث شده است هتل پرشیا می باشد. این هتل در پنج طبقه بنا شده است  که مشتمل بر شصت واحد اقامتی می باشد. این هتل همانند سایر هتل هایی که پیش تر گفتم در فاصله نزدیکی از رود کارون قرار دارد.

هتل نادری اهواز

هتل نادری از هتل های باسابقه و باتجربه می باشد که در دهه چهل بنا شده است و در دهه نود مورد باز سازی قرار گرفته است این هتل در پنج طبقه و مشتمل بر یکصدوپانزده باب اتاق می باشد.همچنین این هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است.

هتل ایران اهواز

این هتل با سابقه در سال پنجاه و چهار احداث شده و در سال 86 مورد بازسازی ومرمت قرار گرفته است . لازم به ذکر است که هتل ایران دارای شش طبقه مشتمل بر شصت باب اتاق می باشد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نام خود را به نوفل لوشاتو تغییرداده است  و مجددا پس از دو سال نام  خود را به هتل ایران تغییر داد.

هتل زاگرس اهواز

هتل تازه تاسیس زاگرس که اخیرا فعالیت خود را اغاز کرده است در پنج طبقه و مشتمل بر سی باب اتاق می باشد.این هتل در نزدیکی رود کارون وپل طبیعت و همچنین کلیسای مسروپ قرار دارد.

 

مرتبط:

لیستی از جذابترین هتل سنتی های ایران