معرفی برترین هتل های شهر بندرعباس

معرفی برترین هتل های شهر بندرعباس

  • مجله چتراتا
172

یکی از بزرگ‌ترین بنادر ایران و از جمله دیدنی‌ترین بندر در کل هرمزگان، بندرعباس است که البته قدمتی طولانی هم دارد. بندرعباس و شهرهای اطراف آن بهترین مکان برای مسافرت در طول زمستان در ایران هستند. همه ساله صدها هزار گردشگر داخلی و خیلی از خارجی ها برای گردش و محتی مبادلات تجاری وارد این شهر بندری می شوند.

معرفی برترین هتل های شهر بندرعباس

یکی از بزرگ‌ترین بنادر ایران  و از جمله دیدنی‌ترین بندر  در کل هرمزگان، بندرعباس است که البته قدمتی طولانی هم دارد. بندرعباس و شهرهای اطراف آن بهترین مکان برای مسافرت در طول زمستان در ایران هستند. همه ساله صدها هزار گردشگر داخلی و خیلی از خارجی ها برای گردش و محتی مبادلات تجاری وارد این شهر بندری می شوند.

پس با چتراتا همراه باشید تا بهترین هتل های بندرعباس را به شما معرفی کنیم.

هتل بین المللی خلیج فارس

این هتل بین المللی و پنج ستاره که اسم زیبای خلیج فارس را یدک می کشد در اوایل دهه هشتاد در بیست و وپنج کیلومتری شهر بندرعباس به بهره برداری رسید. همچنین هتل پنج ستاره خلیج فارس در سال 99 یعنی بتازگی مورد بازسازی قرار گرفت تا کیفیت خدمات و سرویس دهی آن بالاتر رود.

این هتل زیبا دارای شش طبقه می باشد و مشتمل بر یکصدوپنجاه و پنج باب اتاق و سوئیت می باشد.

هتل هما

هتل هما نزدیک ساحل نیلگون خلیج فارس قرار دارد. این هتل یکصدوهفتادوشش باب اتاق و سوئیت مجلل بهمراه امکانات مجهز و چشم انداز زیبا دارد. این هتل دارای امکاناتی نظیر رستوران ها و سالن های همایش و کنفرانس و امکانات ورزشی و تفریحی و هتلی همراه با طبیعت دلنشین می باشد.

هتل پنج ستاره هما همواره یکی از هتل های محبوب بندرعباس بوده و می باشد و هتل هما جزو مجموعه هتل های کشوری هما می باشد.

هتل هرمز

هتل هرمز در اوایل هشتاد و در مساحتی در حدود پنجاه هزار متر مربع و در هفت طبقه در بندرعباس احداث گردید. هتل هرمز به ساحل زیبای خلیج فارس نزدیک می باشد و این هتل دارای رستورانی مجلل هم می باشد که اقامتی آرام و دلنشین را برای شما به ارمغان می آورد.

هتل هرمز بارها سابقه دریافت گواهینامه های متفاوت صنعت هتلداری را دارد که این نشان دهنده توجه هتل هرمز به مدیریت کیفیت است.  این هتل اولین هتل پنج ستاره در کشور ما است که موفق به دریافت گواهینامه های معتبر c.s و s.f.t  شده است.

هتل آتیلار

هتل چهار ستاره آتیلار بندرعباس در سال 84 افتتاح و در جهت ارتقای کیفی در سال 97 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل مجموعا در سیزده طبقه و دارای نود و هشت واحد اقامتی در قلب شهر بندرعباس می باشد که با توجه به طبقات آن جزو مترفع ترین سازه های  بندر عباس نیز هست.

هتل ایران

هتل ایران یکی از هتل‌های سه ستاره و میان‌‌رده بندرعباس است که در سال 95 در مرکز شهر مورد بهره برداری قرار گرفت. هتل ایران با توجه به موقعیت مکانی آن هم برای سفرهای تفریحی و هم برای سفرهای کاری مناسب است. این هتل با اینکه جزو هتل های میان رده است ولی بسیار شیک و تمیز است و بیشتر اتاق‌های آن چشم‌انداز رو به دریا دارند.

هتل امین

اگر هتلی ارزان قیمت تر و به قول معروف اقتصادی می خواهید ، پیشنهاد ما هتل سه ستاره امین است که از جمله هتل های ساحلی شهر بندرعباس نیز می باشد. بعلت اینکه این هتل درست روبه روی خلیج فارس قرار دارد بنابراین اکثریت اتاق های این هتل رو به خلیج نیلگون فارس قرار گرفته اند و مناظر زیبایی دارند.

 محیط تمیز و اتاق های دلباز و البته خوش مسیر بودن آن، هتل امین را به یکی از پرتقاضا ترین هتل های بندرعباس تبدیل کرده است.

هتل فروغ

یکی دیگر از هتل های اقتصادی این شهر، هتل دو ستاره فروغ بندرعباس می باشد که جزو هتل های میان رده این شهر به حساب می آید. هتل فروغ نیز دارای اتاق های تمیز و مجهز به امکانات رفاهی مطلوب است. این هتل در مرکز شهر واقع شده و دسترسی آسانی به پایانه مسافربری بندرعباس و فودگاه بین المللی آن و همچنین معبد هندوها و حمام گله داری دارد.

مرتبط:

معرفی هتل داریوش کیش