لیستی از هتل های چهار ستاره شهر مشهد

لیستی از هتل های چهار ستاره شهر مشهد

  • مجله چتراتا
172

این هتل چهار ستاره در سال 97 شمسی افتتاح شد و مساحت آن حدودا پنج هزار مترمربع می باشد.هتل امیران در هفت طبقه بنا شده است که مشتمل بر چهل و شش باب اتاق می باشد

لیستی از هتل های چهار ستاره شهر مشهد

هتل امیران

هتل الماس

هتل الماس نوین

هتل کیانا

هتل رفاه

هتل فردوس

هتل تارا

هتل مشهد

هتل توس

هتل سارینا

هتل آبان

هتل سلام

هتل نگین

هتل اترک

 

1.    هتل امیران

 این هتل چهار ستاره در سال 97 شمسی افتتاح شد و مساحت آن حدودا پنج هزار مترمربع می باشد.هتل امیران در هفت طبقه بنا شده است که مشتمل بر چهل و شش باب اتاق می باشد.همچنین این مجموعه بزرگ شامل مراکزخرید ومجموعه های تفریحی وگردشگری می باشد و از مزایای هتل چهارستاره امیران دسترسی آسان آن به آرامگاه خیام،آرامگاه عطار،باغ ملی و دانشگاه علوم پزشکی می باشد.

2.    هتل الماس

یکی دیگر از هتل های زیبا وشیک مشهد، هتل الماس می باشد که داری دو بلوک در مجاورت یکدیگر است  که یک ساختمان در پنج طبقه و دیگری در هفت طبقه بناشده که این هتل در مجموع یکصدوشصت و سه باب اتاق را شامل می شود.

ازمزایای هتل الماس نزدیکی آن به حرم امام رضا می باشد وهمچنین دارای کافی شاپ،سالن کنفرانس ورستوران می باشد.

3.    هتل الماس نوین

یکی دیگر از هتل های تازه ساز هتل الماس نوین می باشد که در سال 96 به بهره برداری رسده است . این مجموعه در یازده طبقه بنا شده است که علاوه بر یازده طبقه، چهار طبقه منفی هم دارد که درمجموع شامل یکصدوبیست وچهار باب اتاق می باشد.

هتل الماس دارای امکاناتی همچون رستوران،کافی شاپ می باشد و دسترسی آسانی به حرم مطهر برای زائران گرامی فراهم کرده است.

4.    هتل کیانا

هتل چهارستاره کیانا در اواخر سال 91 به بهره برداری رسید که مساحت آن به  هشت هزار مترمربع می رسد.این هتل نیز دارای  پنج طبقه است که مشتمل بر یکصدوده باب اتاق می باشد.از مزایای این هتل همانند برخی از هتل های ذکر شده نزدیکی آن به حرم  می باشد.

5.    هتل رفاه

از دیگر هتل های تازه تاسیس هتل رفاه مشهد می باشد که در سال 97 افتتاح گردیده استاین هتل در دوازده طبقه وچهار طبقه منفی می باشد که در کل شامل 112 باب اتاق است.هتل رفاه دسترسی چند دقیقه ای را به  ورودی باب الرضا برای زائرین محترم فراهم کرده است و بازار رضا هم در نزدیکی آن قرار دارد.

6.    هتل فردوس

هتل فردوس که در سال 88 بنا شده است که مشتمل بر هشت طبقه و نودوشش اتاق می باشد که دارای کافی شاپ و رستوران نیز می باشد. این هتل با موقعیت مکانی مناسب و فاصله کوتاه تا مراکز خرید و حرم مطهر واقع شده است.

7.    هتل تارا

یکی از باسابقه ترین هتل های مشهد هتل تارا است که در سال 74 شمسی بنا شده است .این هتل دارای ده طبقه می باشد که در مجموع شامل یکصدویازده باب اتاق می باشد.از مزایای این هتل نزدیکی آن به بست شیخ طوسی حرم مطهر رضوی  است .

8.    هتل مشهد

یکی از هتل های پیش ازانقلاب هتل مشهد است، این هتل در سال 53 افتتاح شده است و در سال 72 مورد مرمت قرار گرفته است. هتل مشهد مشهد  در ده طبقه و مشتمل بر یکصدوسی و هفت باب اتاق است وموقعیت مکانی آن در خیابان امام رضا می باشد.

9.    هتل توریست توس

 یکی از هتل هایی که به صورت واحد ویلایی می باشد وساختار متفاوتی از دیگر هتل ها دارد ، هتل توریست مشهد است که در سال 60 افتتاح گردیده است.این هتل دارای مساحت چهارهزار متر مربع می باشد که دارای چهل وچهار باب ویلا می باشد که به شش بلوک تقسیم شده است .هتل توریست توس از لحاظ موقعیت مکانی نزدیک به بیمارستان رضوی واقع شده است.

10.                       هتل سارینا

هتل سارینا  مشهد  هتلی نوساز می باشد،که در سال 98 افتتاح گردیده است.این هتل درشش طبقه بنا شده است و در مجموع دارای دویست ودوازده باب اتاق می باشد.  از مزایای این هتل دسترسی آسان آن به بیمارستان سینا،مقبره گنبد سبز و بست شیخ طوسی حرم مطهر می باشد.

11.                       هتل ابان

این هتل چهار ستاره  که در منطقه خوش آب وهوایی واقع شده است وشامل امکاناتی همچون سالن کنفرانس،رستوران،سفره خانه سنتی می باشد.دسترسی آسان هتل چهار ستاره آبان مشهد به ایستگاه های حمل و نقل عمومی از جمله قطار شهری موجب سهولت رفت و آمد به سایر نقاط شهر از جمله حرم مطهر و مراکز تفریحی و خرید و نمایشگاه بین المللی شده است.

 

12.                       هتل سلام

هتل چهار ستاره سلام در مساحتی حدودا چهار هزار مترمربع بنا شده است که در سیزده طبقه و مشتمل بر چهارده باب اتاق و پنجاه سوییت و چهار آپاراتمان است که کاملا مبتنی بر استانداردهای ایرانگردی وجهانگردی است.این هتل از امکاناتی مانند سالن رستوران،کافی شاپ،استخر، سونا بهره می برد. فاصله دو کیلومتری هتل سلام تا بارگاه ملکوتی ثامن الائمه، موجب دسترسی راحت زائران به حرم مطهر شده است.

13.                       هتل نگین پاسارگاد

این هتل  که در سال 94 افتتاح گردیده است ودارای یازده طبقه که مشتمل بر یکصد واحد اقامتی می باشد.از مزایای این هتل دسترسی آسان آن به حرم مطهر و مرکز تجاری ستاره نگین پاسارگادمشهد است.

14.                       هتل اترک

هتل چهار ستاره اترک یکی از هتل های قدیمی شهر مشهد است در سال 57 بنا شده است و مساحت آن پانزده هزار مترمربع می باشد. این هتل  دارای یکصدوچهل و شش باب اتاق وسوییت است که در سیزده طبقه بنا شده است.از امکانات هتل اترک میتوان به سالن کنفرانس،رستوران،کافی شاپ مدرن اشاره کرد.هتل چهار ستاره اترک با موقعیت مکانی خاص خود در جوار حرم ثامن الائمه، میزبان همیشگی مهمانان گرامی خواهد بود.

مرتبط:

معرفی هتل های لوکس اهواز