لیستی از بهترین متل های شهر بابلسر

لیستی از بهترین متل های شهر بابلسر

  • مجله چتراتا
172

یکی از شهرهای ساحلی و زیبای مازندران ، شهر بابلسر است که جزو خوش آب وهواترین مناطق مرکزی مازندران به حساب می آید. بابلسر بسیار سرسبز و با طراوت است و جاذبه های زیادی را در خود جای داده است.

لیستی از بهترین متل های شهر بابلسر

یکی از شهرهای ساحلی و زیبای مازندران ، شهر بابلسر است که جزو خوش آب وهواترین مناطق مرکزی مازندران به حساب می آید. بابلسر بسیار سرسبز و با طراوت است و جاذبه های زیادی را در خود جای داده است.

امروز در چتراتا می خواهیم شما را با بهترین متل های بابلسر آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی از این متل ها در اختیار شما قرار دهیم.

متل بهشت افرا

در بیست و پنج کیلومتری بابلسر، متل بهشت افرا واقع شده است. این متل در سال 92 احداث گردید و دارای یکصدو دوازده باب ویلای یک خوابه و دو خوابه و وی ای پی برای مسافرین می باشد. این متل در فضایی زیبا و منطقه ای سر سبز در یکی از روستاهای بهنمیر واقع شده است. همچنین فاصله این متل تا دریای خزر تنها دو کیلومتر است.

متل سه کاج

این متل سی دو خوابه در سال 82 در شمال کشور آغاز بکار کرد. متل سه کاج از پنچ طبقه تشکیل شده و سوئیت ها در طبقات اول تا پنجم آن پراکنده هستند. برخی از اتاق های این متل روبه دریا هستند و ویوی زیبایی دارند و بعضی دیگر فاقد این ویو می باشند. دسترسی آسان به ساحل دریا یکی از مزیت های بزرگ متل سه کاج است.

متل اسپیناس

متل اسپیناس در مجاورت دریای بابلسر و در سال 88 احداث گردیده است. این متل متشکل از شش باب سوئیت و واحد آپارتمانی می باشد که برخی از آنها در سال 97 مورد بازسازی قرار گرفته اند. این متل تا بازار روز بابلسر و دانشگاه مازندران تنها سه کیلومتر فاصله دارد.

متل شفق

متل شفق بابلسر در ابتدای دهه هشتاد شمسی احداث شد دارای مجوعا بیست ویک باب واحد آپارتمانی و سوئیت است که همگی در طبقات همکف و اول واقع شده اند. این متل یک متل ساحلی محسوب می شود و دسترسی آسانی به دریای خزر دارد.

متل دلکده

یکی دیگر از متل های شهر بابلسر، متل دلکده است که در سال 82 و با بیست و پنج واحد اقامتی به بهره برداری رسید. این واحدها بصورت یک طبقه ای و در کنار هم بنا شده اند. مانند اکثر متل های بابلسر، این متل هم در جوار ساحل زیبای خزر واقع شده و اقامت کنندگان در متل دلکده می توانند به آسانی در ساحل خزر به تفریح و استراحت بپردازند.

رودخانه دلرود یکی از نقاط گردشگری شهر بابلسر است که متل دلکده تنها سه کیلومتر از آن فاصله دارد.

متل آدراپانا

متل آدراپانا که در سال 95 به بهره برداری رسید دارای پنج طبقه می باشد که هر طبقه را یک واحد آپارتمانی دو خوابه تشکیل می دهد. این متل در جوار ساحل کاسپین قرار دارد و مسافرین گرامی از این بابت مشکلی نخواهند داشت. همچنن متل آدراپانا تا منطقه ساحلی و گردشگری میرود تنها شانزده کیلومتر فاصله دارد.

متل مهستان

متل مهستان با مساحتی در حدود سه هزار متر مربع و در اواخر دهه هشتاد شمسی در بابلسر به بهره برداری رسید. متل مهستان دارای دوازده باب واحد آپارتمانی و یک سوئیت می باشد که واحدهای آپارتمانی در ساختمان های 2 طبقه پراکنده شده اند. از متل مهستان تا بازار روز شهر بابلسر تنها چهار کیلومتر فاصله وجود دارد و البته این متل نیز ساحلی می باشد و مهمانان اقامت کننده در این متل دسترسی آسانی به سواحل زیبای خزر خواهند داشت.

 

مرتبط:

لیستی از بهترین هتل های شهر زاهدان