لیستی از بهترین هتل های لوکس مشهد

لیستی از بهترین هتل های لوکس مشهد

  • مجله چتراتا
172

همیشه پیدا کردن یک اقامتگاه در مشهد بخصوص در ایام تولد و شهادت آن حضرت یک معضل برای زائرین بوده است. به همین دلیل، معرفی بهترین هتل های مشهد در اولویت مسافران قرار می گیرد. چرا که بسیاری از افراد برای اقامت در مشهد به دنبال یافتن بهترین اقامتگاه ها و بهترین هتل های مشهد هستند

لیستی از بهترین هتل های لوکس مشهد

شهر مشهد را می توان یکی از قطب های گردشگری کشور دانست. این شهر مذهبی دومین کلان شهر در کشورمان است که بواسطه وجود حرم مقدس امام رضا ع  مورد توجه بسیاریی از دلباختگان آن حضرت می باشد. همیشه پیدا کردن یک اقامتگاه در مشهد بخصوص در ایام تولد و شهادت آن حضرت یک معضل برای زائرین بوده است. به همین دلیل، معرفی بهترین هتل های مشهد در اولویت مسافران قرار می گیرد. چرا که بسیاری از افراد برای اقامت در مشهد به دنبال یافتن بهترین اقامتگاه ها و بهترین هتل های مشهد هستند.

در این مطلب، چتراتا قصد معرفی بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد یا بهترین هتل های ۴ ستاره مشهد  را دارد .

هتل قصرطلایی

این هتل پنج ستاره در واقع یکی از لوکس ترین هتل های خاورمیانه می باشد که در شهر مشهد بنا شده است. از ویژگی های این هتل داشتن معماری چشم نواز و مشرف بودن به حرم و سرویس دهی عالی با قیمت مناسب می باشد.

همچنین هتل قصر طلایی به برخی جاذبه های گردشگری همچون آرامگاه نادر،گنبدخشتی،بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی و مراکز خرید متنوع اشاره کرد.این هتل در بیست طبقه و حدود ششصدوده باب واحد اقامتی با دکوراسیون متنوع و چشم اندازی دل انگیز رو به حرم مقدس، منتظر حضور گرم مسافرین عزیز می باشد.

هتل درویشی مشهد

از دیگر هتل های مجلل و پنج ستاره مشهد که در ابتدای دهه نود ساخته شد، هتل درویشی می باشد. این هتل در خیابان امام رضا ع که از اصلی ترین مسیرهای منتهی به حرم است قرار دارد. ساختمان هتل بیست و پنج طبقه و دویست و بیست باب اتاق دارد که جزو مرتفع ترین هتل های شرق کشور است. اتاق های هتل درویشی شامل اکونومی، اتاق فصل،اتاق امپریال،کویین،دوبلکس مصر و غیره می باشد.

هتل مدینه الرضا

هتل پنج ستاره مدینه الرضا کمتر از دویست متر تا حرم فاصله دارد . این هتل دارای محیطی فوق العاده همراه با سبک معماری اصیل ایرانی می باشد. مدینه الرضا در سال 92 و در هفده طبقه در ابتدای خیابان شیرازی احداث گردید.

این هتل مشتمل بر دویست و سی و پنج اتاق می باشد که  از بین آن دویست و پنج اتاق دو تخته و هفتاد و دو اتاق سه تخته و باقی اتاق ها یک خوابه و دو خوابه است. در این هتل همچنین از واحدهای ورزشی و تجاری و تفریحی تشکیل شده است.

هتل پردیسان

هتل بزرگ پردیسان که در بهترین منطقه آب و هوایی مشهد قرار گرفته در سال 80 افتتاح گردید. این هتل از فضای سبز کم نظیری دور از هرگونه آلودگی جوی،صوتی و ترافیکی برخوردار م باشد.همچنین از افتخارات این هتل می توان به دریافت برند جهانی حلال در زمینه رضایتمندی مشتریان اشاره کرد.

هتل هما

هتل همای مشهد، ابتدا در دهه پنجاه با نام هتل هایت ساخته شد و بتدریج نمای این هتل تبدیل به به برند آن شد،چرا که در هر شهری سعی شده نمای پنجره ها حفظ شود. همچنین در دوره های بعد نیز بازسازی های مختلفی روی هتل همای صورت گرفت تا سرانجام یکی از بهترین هتل های مشهد ایجاد گردید.

هتل همای در سال 96 با یکصدوبیست وشش اتاق و سه سوئیت و شش آپارتمان آماده پذیرایی از مهمانان گردید.

از امکانات چشم گیر هتل همای مشهد می توان به وجود فضای سبز دل انگیز آن و دسترسی آسان به مترو و اتوبوس و داشتن بهترین سرآشپزها برای رستوران اشاره کرد.

 

 

مرتبط:

لیستی از بهترین هتل های تهران ( پارت سوم)