بهترین هتل های شهرهای مختلف سمنان

بهترین هتل های شهرهای مختلف سمنان

  • مجله چتراتا
172

سمنان و شهرهای اطراف آن دارای جاذبه های فراوان گردشگری هستند که بسیاری از ما بی اطلاع از آن هستیم. هر چند تنوع چندانی در هتل های شهر سمنان مشاهده نمی شود اما امروز در چتراتا می خواهیم بهترین هتل های سمنان و شهرهای مهم آن را برایتان بیشتر بازگو کنیم تا اگر روزی به این استان سفر کردید، مطلب چتراتا به کمکتان بیاید.

بهترین هتل های شهرهای مختلف سمنان

سمنان را می توان از شهرهای با قدمت در جنوب رشته کوه های البرز دانست که قسمتی از آن بیابانی و مناطق شمالی آن نیمه بیابانی است. سمنان به جزیره لهجه ها نیز معروف است چرا که در این شهر کویری تنوع گویش ها فراوان است بطوری که حتی محله به محله نیز ممکن است گویش ها متفاوت باشند.

 سمنان و شهرهای اطراف آن دارای جاذبه های فراوان گردشگری هستند که بسیاری از ما بی اطلاع از آن هستیم. هر چند تنوع چندانی در هتل های شهر سمنان مشاهده نمی شود اما امروز در چتراتا می خواهیم بهترین هتل های سمنان و شهرهای مهم آن را برایتان بیشتر بازگو کنیم تا اگر روزی به این استان سفر کردید، مطلب چتراتا به کمکتان بیاید.

هتل گوت که مال

این هتل پنج ستاره در سال 94 افتتاح شد که در حدود چهار سال یعنی از سال 90 تا 94 عملیات ساخت آن به طول انجامید. این هتل زیبا در چهار طبقه و مشتمل بر پنجاه و پنج باب اتاق و سوئیت می باشد. همچنین واحدهای اقامتی آن در طبقات دوم و سوم هتل واقع شده اند.

این هتل دارای سالن های رستوران ایرانی و فرنگی، کافی شاپ،پارک آبی،تالار پذیرایی و بسیاری دیگر از امکانات متداول یک هتل پنج ستاره می باشد.هتل گوت که مال در خیابان دانشگاه واقع شده است و به مرکز شهر و راه آهن دسترسی آسانی دارد.

هتل قصر بسطام

در شهر زیبای شاهرود،یک هتل چهار ستاره با نام هتل قصر وجود دارد ک تازه تاسیس نیز می باشد و در شهریور ماه 96 مورد بهره برداری قرار گرفته است. منطقه بسطام تا شهر شاهرود تنها شش کیلومتر فاصله دارد و بعنوان منطقه نمونه گردشگری استان سمنان شناخته می شود و بنابراین شما با اقامت در هتل قصر بسطام به زیبایی های این شهر دسترسی آسان خواهید داشت.

 این هتل مجموعا در پنج طبقه و شامل مجموعا سی وشش باب اتاق و سوئیت می شود که این اتاق ها در طبقات دوم تا چهارم پراکنده شده اند. با اقامت در این هتل دسترسی آسانی به اماکن گردشگری این منطقه، همچون مقبره شیخ ابوالحسن خرقانی و بایزید بسطامی خواهید داشت. همچنین هتل قصر تا جنگل دیدنی ابر و کویر خارتوران در حدود یک ساعت فاصله دارد.

هتل ساران شهمیزاد

یکی دیگر از هتل های تازه تاسیس و با کیفیت سمنان که در شهر شهمیرزاد قرار دارد هتل ساران است که در اواسط سال 97 افتتاح گردید. هتل ساران نخستین هتل هوشمند این شهر نیز می باشد. این هتل تا خود شهر سمنان تنها سی کیلومتر فاصله دارد.هتل ساران در پنج طبقه و مجموعا دارای بیست و چهار باب اتاق است.

هتل پاسارگاد جزین

هتل سه ستاره پاسارگاد در منطقه جزین و در سال نود ویک آغاز به فعالیت کرد. این هتل در سه طبقه و دارای چهارده باب اتاق می باشد که همگی آنها در طبقه سوم واقع شده اند. همچنین تالار عروسی این هتل در طبقات اول و دوم قرار گرفته و آماده برگزاری جشن ها و مراسمات مهمانان است. این هتل از لحاظ موقعیت مکانی در بین دو شهر مهدیشهر و سمنان قرار دارد.

هتل جهانگردی

همه شهرهای مهم کشور دارای شعبه های هتل جهانگردی هستند و سمنان نیز از این قاعده مستثنی نیست. این هتل در سال 86 افتتاح و در دو طبقه و دارای سی وشش باب اتاق است. هتل جهانگیری سمنان در نزدیکی بیمارستان کوثر قرار دارد و از این رو یکی از امتیازات این هتل بشمار می رود.

هتل شهر آفتاب گرمسار

در تابستان سال 96 و در شهر گرمسار این هتل شروع به فعالیت کرد. این هتل دارای محوطه وسیعی می باشد که فضایی دلنشین و باز را برای مهمانان خلق می کند. هتل شهر آفتاب هفت طبقه دارد که مشتمل بر بیست وشش باب اتاق است که در طبقات سوم و چهارم واقع شده اند.

هتل شهر آفتاب دارای تالار عروسی نیز می باشد که اماده برگزاری مراسم های جشن و عزا می باشد. موقعیت مکانی این هتل در دوازده کیلومتری شهر گرمسار می باشد.

هتل دربند مهدیشهر

هتل دربند مهدیشهر دارای محوطه ای مشتمل بر چهارهزاروپانصد متر مربع است. هتل دربند در دو ساختمان مجزا و دارای رستوران و تالارپذیرایی و در ساختمانی دیگر مشتمل بر ویلاها و سوئیت ها است.

این هتل سه ستاره در منطقه گردشگری دربند واقع شده است و دسترسی آسانی به غار دربند یا همان غار آهکی نیز دارد.

 

مرتبط:

چگونه هتل ابراج کودای به بزرگ‌ترین هتل جهان تبدیل شده است؟