لیستی از بهترین هتل های شهرستان های البرز

لیستی از بهترین هتل های شهرستان های البرز

  • مجله چتراتا
172

یکی از پرتردد ترین استان های کشور، البرز است که سالانه بسیاری از افراد از سراسر ایران را در خود جای می دهد. شهرستان های البرز نیز بعلت نزدیکی به دو کلان شهر کرج و تهران، انتخاب بسیاری از افرادی هستند که شغلشان در این دو شهر بزرگ قرار دارد. به همین دلیل هتل ها بعنوان مقصدی موقت برای افراد تازه وارد تا مشخص شدن مکان دائمی شان حائز اهمیت است.

لیستی از بهترین هتل های شهرستان های البرز

یکی از پرتردد ترین استان های کشور، البرز است که سالانه بسیاری از افراد از سراسر ایران را در خود جای می دهد. شهرستان های البرز نیز بعلت نزدیکی به دو کلان شهر کرج و تهران، انتخاب بسیاری از افرادی هستند که شغلشان در این دو شهر بزرگ قرار دارد. به همین دلیل هتل ها بعنوان مقصدی موقت برای افراد تازه وارد تا مشخص شدن مکان دائمی شان حائز اهمیت است. در این مطلب از چتراتا می خواهیم بهترین هتل های شهرهای استان البرز را به شما مخاطبین معرفی کنیم.

هتل پردیس

این هتل سه ستاره در پردیس طی سال 88 افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات خود نیز در سال 97 مورد مرمت قرار گرفت. از مزایای هتل پردیس می‌توان به دسترسی آسان به مراکز تفریحی و تجاری شهر از جمله حمام مصباح و کاخ سلیمانیه اشاره نمود. این هتل در سه طبقه و مشتمل بر سی باب اتاق همراه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده است.

هتل گاجره دیزین

مجتمع گاجره واقع در جاده کرج به چالوس و در نزدیکی پیست اسکی دیزین قرار گرفته است. در واقع دور تا دور این مجتمع را فضای سرسبز پوشانده است. هتل گاجره از موقعیت مناسبی برای مسافرانی به دنبال آرامش هستند برخوردار است و همچنین برای پایتخت نشینانی که می‌خواهند در نزدیکی تهران اقامتی به دور از آلودگی داشته باشند نیز بسیار مناسب است.

 

همچنین هتل بزرگ گاجره دارای اتاق‌هایی مجهز و راحت است که گاها بعضی از پنجره‌ اتاق ها نیز رو به چشم اندازی دل‌انگیز قرار دارد.

از دیگر مزایای گاجره می توان به داشتن  کافی شاپ و لابی بسیار شیک و داشتن منوی سنتی بهمراه چایخانه و رستوران و استخر سرپوشیده، سونا و سالن بیلیارد اشاره کرد.

هتل کوروش

هتل سه ستاره کوروش طالقان در سال 95 با ارائه خدمات مناسب به بهره برداری رسید. هتل کوروش در 5 طبقه ساخته شده و مشتمل بر سی وهشت واحد اقامتی می باشد. با اقامت در این هتل مهمانان آن به اماکنی همچون،روستای حسن جون و رودخانه شاهرود دسترسی آسانی خواهند داشت. این هتل همچنین،دارای رستوران سنتی با فضایی دنج و آرام است.

هتل رجینا

هتل رجینا طالقان نیز یکی دیگر از هتل های خوب طالقان می باشد که در زمینی به وسعت بیش از پانزده هزار متر مربع احداث گردید. این هتل از 3 فاز تشکیل شده است که فاز 1 آن به مساحت هزار متر مربع و در سه طبقه و مشتمل بر ده باب اتاق در سال 95 به بهره برداری رسیده است. فاز2 هتل رجینا نیز که در حال ساخت می باشد، دارای ده واحد ویلایی است و فاز 3 نیز با پنج طبقه و یکصد باب اتاق پس از پایان فاز دوم ساخته خواهد شد.

این هتل سازه ای تمام چوبی است که توسط درختان باغ احاطه شده اند.همچنین در داخل محوطه هتل رجیا نیز آلاچیقی با ظرفیت بیست و پنج نفر و با امکاناتی همچون باربیکیو تعبیه شده است.

از مزایای اقامت در هتل رجینا نزدیکی به دریاچه طالقان می باشد .در پایان باید اشاره کرد که این هتل بعلت چوبی بودن و احتمال ایجاد سروصدا از پذیرش کودکان خردسال و زیر 11 سال معذور است.

 

مرتبط:

لیستی از بهترین هتل های جزیره قشم