لیستی از بهترین هتل های تهران ( پارت سوم)

لیستی از بهترین هتل های تهران ( پارت سوم)

  • مجله چتراتا
172

چتراتا در سه مطلب جداگانه، فهرستی از هتل های تهران از لوکس ترین تا معمولی ترین آنها را در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار داده است تا بسته به سلیقه و بودجه مد نظرتان هر زمان که قصد اقامت در تهران را داشته باشید از این مطالب استفاده کنید.

لیستی از بهترین هتل های تهران ( پارت سوم)

در شهر تهران می توان تعداد زیادی مراکز اقامتی و هتل های درجه یک تا درجات پایینتر پیدا کرد که هر کدام هزینه های متفاوتی روی دست مهمانان خویش می گذارند.

چتراتا در سه مطلب جداگانه، فهرستی از هتل های تهران از لوکس ترین تا معمولی ترین آنها را در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار داده است تا بسته به سلیقه و بودجه مد نظرتان هر زمان که قصد اقامت در تهران را داشته باشید از این مطالب استفاده کنید.

هتل ارم

هتل آساره

هتل الوند

هتل برج سفید

هتل بزرگ 2

هتل نیلو

هتل رامتین

 

هتل ارم

اولین هتل در بخش سوم از هتل های تهران که به سراغ آن می رویم، هتل ارم است. این هتل از امکانات مطلوبی همچون یک رستوران با طراحی زیبا همراه با طبخ انواع غذاهای متنوع، کافی شاپ دنج و زیبا همراه با نوشیدنی های گرم و سرد، تالار بام،تالار عروسی و مجموعه ورزشی عالی و شیک و استخر و سونا و جکوزی می باشد.

این هتل در قلب تپه های عباس آباد و نزدیک به مترو قرار دارد که دسترسی آسان به اتوبان حقانی و همت شرقی و غربی و اماکن تفریحی مانند پارک آب و آتش ، پل طبیعت و باغ موزه دفاع مقدس دارد که همین امر باعث محبوبیت هتل ارم شده است.

هتل آساره

از دیگر مدرن‌ترین هتل‌های تهران که در خیابان آزادی واقع شده است، هتل آساره است. این هتل چهار ستاره در سال 97 مورد بازسازی قرار گرفت و در یازده طبقه و نزدیک به شصت باب اتاق پذیرای مهمانان عزیز می باشد.

یکی از مزایای هتل آساره را نزدیکی به ادارات دولتی و اماکن تاریخی پایتخت همچون تئاتر شهر و موزه جواهرات ملی و موزه هنرهای معاصر و فرودگاه مهرآباد اشاره کرد. این هتل با امکانات و خدمات ویژه با کادری مجرب و در فضایی دلنشین اقامتی منتظر حضور گرم شما عزیزان است.

هتل الوند

هتل الوند از دیگر هتل‌های چهار ستاره تهران است که در نزدیکی میدان آرژانتین قرار گرفته است و بنابراین به همه نقاط شهر دسترسی آسان دارد. بنابراین برای مسافرینی که می خواهند به مراکز خرید و ادرات مهم دولتی دسترسی داشته باشند، یک هتل ایده ال به حساب می آید. همچنین در بعضی اتاق های این هتل، مناظر زیبایی از کوه های شمالی پایتخت پیش روی چشمان شما قرار می دهد و در ضلع مخالف آن نیز به جنوب شهر اشراف خواهید داشت.

همچنین در این هتل کافی شاپ با انواع دم نوش ها و ساندویج و بستنی های طعم دار نیز برای مهمانان هتل سرو می شود.

هتل برج سفید

برج سفید را می توان یکی از مجلل‌ترین هتل‌های پایتخت بشمار آورد که در منطقه پاسدران واقع شده است. این برج زیبا بیست و دو طبقه و پانزده باب سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی کامل دارد.

 همچنین این هتل یک رستوران گردان نیز دارد که بر شهرت آن افزوده است و تا کنون برجی در کنار ان ساخته نشده و به همین دلیل کاملا در کنار ساختمان های مجاور خودنمایی می کند. این هتل به بزرگراه صیاد شیرازی و شهید همت دسترسی آسان دارد.

هتل بزرگ 2

هتل بزرگ تهران شماره دو یک هتل چهار ستاره در قلب تهران است. یک اقامتگاه زیبا و تمیز که کلیه امکانات رفاهی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای رفتن به این هتل باید وارد خیابان کریم خان زند شوید و سپس به خیابان نجات الهی بروید. همچنین این هتل به مراکز اداری و تجاری دسترسی نزدیکی دارد و اگر به گردشگری فرهنگی علاقه مند هستید، می توانید به موز های جواهرات و فرش در بوستان لاله بروید..

همچنین اگر برای مأموریت‌های شغلی به تهران سفر می‌کنید هتل بزرگ شماره دو تهران می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. چرا که به اکثر ادارات و نقاط مهم تجاری و اداری شهر دسترسی آسانی دارید.

 در ضمن کل مجموعه هتل به وایرلس مجهز است و شما در هر نقطه ای از هتل باشید می توانید با استفاده از اینترنت به کارهای روزانه خود برسید.

هتل نیلو

هتل نیلوی  تهران یک هتل لوکس و مدرن در پایتخت است. این هتل در سال 95 بازسازی شده و از آخرین استانداردهای روز دنیا بهره می برد. این هتل در خیابان معروف ولیعصر و نزدیک میدان ونک واقع شده و در پنج طبقه بنا و دارای هفتادویک باب اتاق و چندین رویال سوئیت می باشد.

امکانات این هتل شامل یک رستوران با فضایی شیک و مدرن و طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ و یک مجموع کامل ورزشی و استخر و سونا و جکوزی و همچنین آرایشگاه مردانه و زنانه می باشد. هتل نیلو به پارک آب و آتش و موزه دفاع مقدس و پل زیبای طبیعت نیز دسترسی آسان دارد.

هتل رامتین

هتل رامتین تهران اگرچه در دهه 50 ساخته شده است ولی در دهه 90 مورد بازسازی قرار گرفته و کیفیت آن افزایش یافته است. از مزایای اقامت در این هتل می توان به دسترسی 15 دقیقه ای به طبیعت زیبا و کوهستانی تهران همچون دربند و درکه اشاره کرد.

 در سال ۱۳۵۲ افتتاح گردیده و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۰ بازسازی انجام داده است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به فاصله ۱۵ دقیقه‌ ای با طبیعت زیبا و کوهستانی تهران، مانند دربند و درکه اشاره نمود. همچنین هتل رامتین تحت پوشش راهبردهای ایزو9002 بوده و استاندارهای بین المللی را رعایت می کند.

مرتبط:

لیستی از بهترین هتل های شهر بیرجند