از گروه هتل های هما چه می دانید

از گروه هتل های هما چه می دانید

  • مجله چتراتا
172

یکی از مهمترین شرکت های فعال در حوزه صنعت گردشگری کشور که صددرصد سهام آن متعلق به سازمان تامین اجتماعی است گروه هتل هما می باشد. این شرکت با ۵ هتل ۵ ستاره، و حدود ۱۰۰۰ اتاق و سوئیت و بیش از ۸۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص و کارآزموده یکی از برترین و مطرح ترین برندهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران محسوب میشود که به دلیل مکان گزینی و موقعیت جغرافیایی انحصاری، جایگاه برتری را در ارائه خدمات به مسافران، گردشگران داخلی و خارجی و میهمانان و مقامات سیاسی و دیپلماتیک کشور دارد.


یکی از مهمترین شرکت های فعال در حوزه صنعت گردشگری کشور که صددرصد سهام آن متعلق به سازمان تامین اجتماعی است گروه هتل هما می باشد. این شرکت با ۵ هتل ۵ ستاره، و حدود ۱۰۰۰ اتاق و سوئیت و بیش از ۸۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص و کارآزموده یکی از برترین و مطرح ترین برندهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران محسوب میشود که به دلیل مکان گزینی و موقعیت جغرافیایی انحصاری، جایگاه برتری را در ارائه خدمات به مسافران، گردشگران داخلی و خارجی و میهمانان و مقامات سیاسی و دیپلماتیک کشور دارد.

 

موقعیت جغرافیایی گروه های هتل هما

 

بناهای این گروه موفق در در بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق شهرهای ایران ساخته شدند و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در ایران باشند. امکانات رفاهی مدرن، خدمات مطلوب و کادر مجرب از امتیازات ویژه گروه هتل های هما محسوب می‌شوند. خوب است بدانید که تمام گروه های هتل هما 5 ستاره هستند و بیشتر به صورت هتل باغ ساخته شدند.

 

خدمات گروه هتل های هما

 

به دلیل مکان گزینی مناسب و موقعیت جغرافیایی انحصاری،  این گروه جایگاه برتری را در ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی، میهمانان و مقامات سیاسی و دیپلماتیک کشور دارد. هتل‌های پنج ستاره هما به سبب باغ شهر بودن و بهره گیری از فضای سبز قابل توجه، بهترین گزینه برای گذران اوقات فراغت گردشگران و مسافران داخلی و خارجی هستند.

هتل‌های هما با در اختیار داشتن مجلل‌ترین واحدهای اقامتی و پذیرائی، مجهزترین امکانات ورزشی و سلامت اعم از استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس و... آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است.

 

1.هتل هما تهران

 

این مجموعه در سال 1352 تاسیس شد و از زمان ساخت خود تا به امروز، چندین بار فرآیند بازسازی را پشت سر گذاشته است. این هتل قدیمی تهران به شکل برجی 15 طبقه در خیابان شهید خدامی واقع شده است و به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران روزانه میزبان میهمان‌های داخلی و خارجی بسیاری است که هرکدام متناسب با رویداد سیاسی، اقتصادی و یا فرهنگی خاصی به پایتخت ایران روانه می‌شوند.

 همچنین این هتل شامل 173 باب اتاق و سوئیت مختلف است تا امکان اقامتی لوکس و دلپذیر را برای میهمانان خود فراهم کند. اتاق‌های دو تخته‌ی هتل هما، بسیار وسیع و دلباز بوده و طراحی داخلی مدرن و نورپردازی بسیار آرام‌بخشی دارند. در طراحی این اتاق‌ها، ترکیبی از سبک‌های کلاسیک و مدرن به کار گرفته شده است.

رستوران هما کلاس نیز در بالاترین طبقه‌ی هتل هما قرار گرفته و به خصوص در شب نمای بی‌نظیری از شهر را پیش رویتان به نمایش می‌گذارد. فضای رستوران هما کلاس به حدی آرامش بخش است که شما می‌توانید دوستان و همچنین دورهمی‌های خود را میهمان صبحانه هتل هما تهران نمایید و لذت این تجربه را تا مدت‌ها در ذهن میهمانانتان به یادگار بگذارید، چرا که طعم غذاهای این رستوران به راستی که حرف ندارد.

 

2.هتل هما شیراز

 

یکی از با قدمت ترین هتل های شیراز، هتل همای شیراز است. این هتل که در جنب بوستان زیبای آزادی واقع شده است در سال 93 بازسازی شد. هتل هما شیراز دارای 8 طبقه و 232 باب اتاق و سوئیت می باشد. تمامی اتاق های هتل دارای چشم انداز باغ یا کوه می باشند. این هتل در نزدیکی مراکز مهم شیراز مانند باغ ارم، پل باغ صفا، و دانشکده پزشکی واقع شده است.

 

3.هتل هما شعبه یک مشهد

 

هتل پنج ستاره هما شعبه یک مشهد از قدیمی ترین هتل های مشهد است. این هتل در سال 1352 هتل هایت نام گرفت و در سال 1396 بازسازی شد. هتل هما 1 دارای چندین فاز از جمله ساختمان اصلی، ویلایی و آپارتمان است. این هتل که از شعبه های گروه هتل همه می باشد، مجموعا دارای 135 واحد اقامتی است. موقعیت مکانی هتل هما 1 به دلیل واقع شدن در میدان احمد آباد و نزدیکی به مراکز خرید بسیار خوب است. همچنین این هتل در فاصله ای حدود 6 کیلومتری از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است.

 همچنین از مزیت های این هتل محوطه ی سرسبز و دلپذیر آن و واقع شدن رستوران و پیست دوچرخه سواری و تنیس در آن از مزیت های هتل همای 1 به شمار می آید. با رزرو هتل هما 1 نیز می توانید از امکانات ورزشی تفریحی آن نیز استفاده نمایید.در سایت ایران هتل آنلاین می توانید نظرات میهمانان پیشین این هتل را مطالعه نمایید.

 

4.هتل هما شعبه دو مشهد

 

این هتل نیز با بیش از 40 سال سابقه خدمت یکی از بزرگ ترین هتل های 5 ستاره شهر می باشد که در منطقه ای آرام با پارکی وسیع و سرسبز در بلوار خیام واقع شده است. موقعیت بی نظیر هتل هما 2 دسترسي سریع و آسان را به جاذبه هاي مختلف شهر مقدس مشهد، در تمام ایام سال امکان پذیر مي سازد. هتل پنج ستاره هما دو دارای 9 طبقه مشتمل بر 5 طبقه اقامتی دارای 200 باب اتاق و سوئیت است. لازم به ذکر است این هتل عضو گروه هتل های هما می باشد.

 

5.هتل هما بندرعباس

 

هتل هما بندرعباس که در فاصله کوتاه تا ساحل خلیج نیلگون همیشه فارس واقع شده است،دارای 176 باب اتاق و سوئیت مجلل به همراه امکانات مجهز و چشم انداز زیبا می باشد که در برخی از واحدها، احساس آرامش و راحتی را برای مهمانان مهیا کرده است.

هتل همای بندر عباس با امکاناتی نظیر رستوران ها، سالن های همایش و کنفرانس، امکانات ورزشی و تفریحی، فضای سبز بیرون هتل به همراه طبیعت دلنشین، آماده خدمت رسانی و سرویس دهی می باشد. هتل پنج ستاره هما بندرعباس با گسترش خدمات و امکانات خود بر اساس استاندارد های بین المللی، یکی از هتل های خوب این شهر به شمار می رود. این هتل عضو گروه هتل های هما است.

 

منابع: مجلات اینترنتی علاءالدین،ناب رو

 

مرتبط:

جاذبه های گردشگری دامغان