با بهترین هتل های 4 ستاره تهران بیشتر آشنا شوید

با بهترین هتل های 4 ستاره تهران بیشتر آشنا شوید

  • مجله چتراتا
172

چتراتا در مطالب پیشین خود، بهترین هتل های شهر تهران را برایتان تشریح کرد. اما در این مطلب مجزا می خواهیم فقط بهترین هتل های چهار ستاره تهران را به شما معرفی کنیم.

هتل پارسیان

هتل پارسیان که درمنطقه بسیار خوش آب وهوا واقع شده است ،در دهه چهل شمسی فعالیت خود را آغاز کرده است و در سال 87 نیز مورد مرمت قرار گرفته است.هتل پارسیان مشتمل بر یکصدوپنجاه باب اتاق می باشد.

ازمزایای هتل پارسیان میتوان به داشتن امکاناتی همچون فروشگاه‌های لباس‌، رستوران‌ها، کافی‌شاپ، سالن کوه نور، پارکینگ، اتاق چمدان، اتاق ویژه معلولان، آژانس مسافرتی، قنادی و...اشاره کرد. 

هتل آتانا

این هتل که میتوان از آن به عوان هتل تازه ساز اشاره کرد، در چهارده طبقه و هشتادوپنج واحد اقامتی می باشد.لازم به ذکر است که پرسنل کارآزموده و مجرب این هتل میتوان لذت شما را از اقامت در این هتل دو چندان کند.

هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ که درمرکز این استان واقع شده است،فعالیت خود را ازسال94 آغازکرده ودر ده طبقه بناشده است که مشتمل بر سیصد واحد اقامتی می باشد.این هتل به دلیل موقعیت مکانی مناسبی که دارد میتواند گزینه خوبی برای شما در سفرهای تفریحی و الخصوص کاری باشد.

هتل هویزه

هتل هویزه که در صنعت هتل داری جز پیشکسوتان می باشد و در پانزده طبقه بنا شده است،  مشتمل بر یکصدوسی وشش  واحد اقامتی میباشد.موقعیت مناسب این هتل و دسترسی آسان آن به نقاط مختلف شهر در کنار پرسنل کارآزموده و مجرب ، میتواند لحظات خوشی رابرای شما رقم بزند.

هتل انقلاب

یکی از هتل های مجلل و لوکس، هتل انقلاب می باشد که مساحتی در حدود شش هزار متر مربع درسال 55 بناشده است ،این هتل در هجده طبقه که مشتمل بر دویست و پنجاه باب اتاق میباشد احداث شده است. از لحاظ موقعیت مکانی دسترسی آسانی به مراکز خرید و اماکن دیدنی شهر از جمله پارک لاله، موزه هنرهای معاصر و موزه فرش  دارد.

هتل سیمرغ

هتل سیمرغ که نام دیگری به اسم میامی دارد در دهه هفتاد در مساحتی بالغ برپنج هزار مترمربع احداث شده است که این هتل مشتمل بر یکصد باب اتاق می باشد و در فاصله نزدیکی با پارک ساعی می باشد.

هتل آساره

این هتل را میتوان یکی از هتل های شیک و مدرن معرفی کرد که در سال هشتادوهشت  در یازده طبقه و شصت واحد اقامتی بنا شده است.از مزایای هتل آساره می‌توان به دسترسی آسان به ادارات دولتی، اماکن دیدنی و تاریخی از جمله تئاتر شهر، موزه جواهرات ملی، موزه هنرهای معاصر و موزه فرش و همچنین نزدیکی به فرودگاه مهرآباد اشاره کرد.

هتل المپیک

هتل المپیک که در سال هشتاد افتتاح شده است و مشتمل بر صد واحد اقامتی می باشد.این هتل در محیطی آرام  و دلنشینی قرار دارد و دسترسی آسانی به فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی، مراکز خرید و اماکن دیدنی پایتخت نیز دارد.

هتل ایبیس

هتل ایبیس که از نخستین هتل های فرودگاهی کشورمان است و جز معروفترین ها می باشد.این هتل در یازده طبقه بنا شده است ومشتمل بر دویست واحد اقامتی می باشد.هتل فرودگاهی ایبیس از بهترین هتل های تهران است که  بافعالیت 24 ساعته خود رفت آمد را برای مسافران فرودگاهی تسهیل کرده است.

هتل آرامیس

هتل بوتیک آرامیس که در نه طبقه بنا شده است و مشتمل بر یکصدوسی وسه واحد اقامتی می باشد. این هتل دارای سوئیت‌های مجلل و مدرن است که از امتیازهایی از قبیل دسترسی آسان به نقاط ديدنی، موزه‌ها، مراكز تجاری، اداری و تفريحی میتوان  اشاره کرد.

 

مرتبط:

از طرح توجیهی گردشگری چه اطلاعاتی دارید؟