با کیفیت ترین رستوران های چابهار

با کیفیت ترین رستوران های چابهار

  • مجله چتراتا
172

شهر چابهار که در استان سیستان وبلوچستان واقع شده است در کرانه‌ی دریای مکران و اقیانوس هند قرار دارد. لذت غذا خوردن در رستوران‌های چابهار، درکنارغروب آفتاب و تماشای ساحل دریا، تجربه‌ای به‌یادماندنی خواهد بود.این شهر همانند دیگر شهرهای ایران، غذاهای سنتی و محلی مخصوص به خود را دارد که بیشتر غذاهای این رستوران دریایی می باشد که باخرما طبخ می شود.

با کیفیت ترین رستوران های چابهار

شهر چابهار که در استان سیستان وبلوچستان واقع شده است در کرانه‌ی دریای مکران و اقیانوس هند قرار دارد.  لذت غذا خوردن در رستوران‌های چابهار،  درکنارغروب آفتاب و تماشای ساحل دریا، تجربه‌ای به‌یادماندنی خواهد بود.این شهر همانند دیگر شهرهای ایران، غذاهای سنتی و محلی مخصوص به خود را دارد که بیشتر غذاهای این رستوران دریایی می باشد که باخرما طبخ می شود.

اگر در سفر به چابهار تصمیم گرفتید به رستوران بروید، چتراتا لیستی از بهترین رستورانهای این شهر را برای شما تهیه کرده است با ما همراه باشید.

1.     رستوران بام

رستوران بام چابهار دارای موقعیت ویژه ای می باشد و شما میتوانید هم ازخوردن غذا لذت ببرید هم ازمکانی که در آن قرار دارید لذت ببرید. در رستوران بام انواع میگو و ماهی با کیفیت عالی سرو می شود. همچنین این رستوران دارای موسیقی زنده و پرسنل کار آزموده می باشد که لذت لحظات خوب شما را دوچندان می کنند.

2.     رستوران بلوچ

رستوران بلوچ رستورانی است که در آن غذاهای محلی با بهترین مواد اولیه طبخ می شود.شهرت این رستوران به طبخ قلیه ماهی  بی نظیر خود می باشد که البته غذاهای محلی دیگر را هم شامل میشود ولی مردمان بومی شهر خوشمز ترین  قلیه ماهی ها را در این رستوران سرو کرده اند.البته راز خوشمزگی غذاهای این رستوران به خاطر غذاهای اصیل و عطر و طعم ادویه‌های خاص‌اش می باشد و به دلیل موقعیت مکانی آن و قرار گرفتن آن در نزدیکی ساحل بریس و منظره‌ای از دریای آبی عمان صرف غذای شما را دلچسب‌تر می‌کند.

3.     غذای هندی دهلی دربار

این رستوران همانند نامی که دارد رستوران محلی می باشد که در آن غذاهای بسیار تند وفلفلی سرو میشود.محیط رستوران دهلی دربار ساده میباشد اما برخورد دوستانه و صمیمی کارکنان و طعم فراموش نشدنی غذاهایش همه چیز را جبران خواهد کرد.همیچنین بیشتر غذاهای این رستوران بدون برنج سرو می شود.

4.     رستوران مکران

اکثر رستورانهای شهر چابهار رستوران ساحلی می باشند و رستوران مکران هم در این دسته قرار می گیرد. این رستوران درکنار چشم انداز بی نظیر و منحصربه فردی که دارد غذاهای باکیفیت ومتنوع و البته خوشمزه ای در آن طبخ می شود که برای هرسلیقه ای اعم ازفست فودی،محلی و.. میتواند گزینه مناسبی باشد.

رستوران مکران که سابقه پنجاه  ساله دارد ، همیشه ازبهترین مواد اولیه برای غذاهای خود استفاده می کند و شهرت بیشتر این رستوران به خاطره ماهی کنجدی است که عطر وطعم متفاوتی دارد وباعث تمایز آن ازدیگر رستورانها گردیده است.

ازمزایای این رستوران اجرای موسیقی زنده می باشد که لازم به ذکر است بیشتر اوقات این رستوران شلوغ می باشد وشما باید انتظار بکشید تا صندلی خالی شود ولی درکنار همه اینها محیط دلپذیر و غذاهای عالی، باعث می‌شود که لحظات انتظار را فراموش کنید.

5.     رستوران براسان

 رستوران براسان که دررواقع یک رستوران محلی است در زبان بومی مردمان این شهر براسان به معنای برادران می باشد.در این رستوران ساحلی پیشنهاد می شود  غذای  کرایی را  که هم با گوشت قرمز و هم با مرغ تهیه می شود امتحان کنید. این غذا که با ادویه های خاص طبخ می شود درواقع وجه تمایز این رستوران با سایر رستورانها می باشد. البته  انواع خورش یا کباب هم در این رستوران سرو می شود که میتوانید سفارش دهید.

 

مرتبط:

آشنایی با ساز و کار یک آژانس مسافرتی