بام لند ،یک جاذبه گردشگری در پایتخت

بام لند ،یک جاذبه گردشگری در پایتخت

  • مجله چتراتا
172

ما امروز در این مقاله از چتراتا به سراغ یک مکان همه چی تمام در پایتخت رفته ایم به طوری که شما زمانی که وارد این مکان شوید هرچه که نیاز داشته باشید را میتوانید تهیه کنید. پس با چتراتا همراه باشید تا این مکان را به شما معرفی کنیم.

بام لند ،یک جاذبه گردشگری در پایتخت

ما امروز در این مقاله از چتراتا به سراغ یک مکان همه چی تمام در پایتخت رفته ایم به طوری که شما زمانی که وارد این مکان شوید هرچه که نیاز داشته باشید را میتوانید تهیه کنید. پس با چتراتا همراه باشید تا این مکان را به شما معرفی کنیم.

بام لند

بام لند که یک مکان تفریحی است و بیشتر مورد توجه جوانان قرار گرفته است دارای مساحتی بالغ بر شصت هزار متر مربع است. همچنین این مکان از لحاظ موقعیت جغرافیایی در کنار دریاچه چیتگر یا همان دریاچه خلیج فارس واقع شده است.

این مجموعه همه چی تمام در غرب تهران قرار گرفته است و بالغ بر پنجاه سال است که مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران  قرار گرفته است تا پیشرفت وتوسعه این منطقه  را رقم بزنند.

بررسی معماری بام لند

این مکان دارای معماری ایرانی قدیمی می باشد که با اِلمان ‌های مدرن و مجلل تلفیق پیدا کرده است و در سه طبقه بنا شده است،دراین طبقات از ستونهایی که طرح ان برگرفته از تخت جمشید شیراز و بادگیرهای استان یزد می باشد.

امکانات بام لند

این مکان تفریحی و تجاری که از آن به عنوان نخستین مراکز خرید خطی ایران یاد می کنند دارای کافه و رستورانهای زیبا و بی نظیری است که میتواند برای جمع های دوستانه شما بهترین گزینه باشد.

امکانات دیگر این منطقه از قبیل سالن‌ های سینما، مجموعه ی تفریحی مخصوص کودکان، مسیر مخصوص پیاده روی، کلوپ ماهی گیری، وی آر لند، پاتیناژ، آمفی تئاتر روباز باعث شده است که یک مجموعه تمام وکمال را رقم بزند.

کلوپ ماهی گیری بام لند

 این مکان دارای ماهی های متنوعی در داخل دریاچه می باشد و همین مساله باعث شده است فروشگاههای اختصاصی جهت فروش لوازم ماهی گیری به دوستداران این حرفه ارائه دهد. همچنین بام لند دارای یک محوطه اختصاصی برای ماهی گیری می باشد.

 این کلوپ همچنین دارای خدماتی ازقبیل آموزش ماهی گیری، سرویس کیترینگ و پذیرایی با انواع نوشیدنی ‌های گرم و سرد را به مراجعانش می باشد.

پیست پاتیناژ بام لند

 در این مجموعه شما میتوانید یکی از محبوبترین تفریحات را تجربه کنید که آن پیست پاتیناژ می باشد. همچنین در این مجموعه آموزش لازم را هم میتوانید ببینید.

مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری بام لند

 یکی دیگر از امکانات این مجموعه داشتن مسیرهای ویژه برای دوچرخه سواری در جوار دریاچه چیتگر  می باشد که درکنار نگاه شما به مراکز خرید وآرامش بیکران دریاچه میتواند لذت بخش باشد.

مرکز خرید بام لند

این مجموعه برای خانمها جذابیت خاصی دارد زیرا درکنار مراکز تفریحی که دارد مراکز خرید با برندهای معروف از قبیل: جین وست، ال سی وایکیکی، آنتونی موراتو، کیا گالری، سواچ، آدیداس، ریباک و بسیاری از برندهای دیگر را دارا می باشد که بتوانید خرید مطمعن و اصل را تجربه کنید.

آمفی تئاتر بام لند

این مجموعه دارای آمفی تئاتری با ظرفیت بالغ بر250 نفر می باشد که مکان مناسبی برای جشنهای سالانه و هفتگی و غیره  می باشد.

واقعیت مجازی زاویه ی بام لند

بام لند همچنین دارای بازیهای مهیج بسیاری از قبیل واقعیتمجازی،تیراندازی،بازیهای معمایی،بازی های ماشینی و .. می باشد.لازم به ذکر است که در واقعیت مجازی شما در آن واحد میتوانید با چهار نفر هم بازی شوید .

قایق سواری در بام لند

وجود قایق در سطح دریاچه چیتگر باعث می شود که شما از نزدیک پی به زیبایی این محوطه و مجموعه ببرید و همچنین داشتن دوقایق پدالی و موتوری دو و چهار نفره  قدرت انتخاب به شما داده است تا  براساس هیجان خود انتخاب کنید.

ساحل سنگی و شهربازی

این مجموعه از دل مشغولی های کودکان غافل نشده است و برای آنها یک شهربازی تمام وکمال احداث کرده است که پراست از هیجان و لذت که میتواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

این وسایل مهیج که شامل چرخ و فلک، ماشین برقی، ماشین کوبنده و بسیاری از موارد تفریحی دیگری می باشدهمچنین در کنار شهربازی یک ساحل سنگی وجود دارد که شما میتوانید درکنار دریاچه قدم بردارید.

بتمن کلاب بام لند

بتمن کلاب که برای کسانی است که عاشق پرش از ارتفاع می باشند که دارای دو ارتفاع مختلف است و شما میتوانید هم از هردو وهم از یکی از آنها بپرید ولذت ببرید که قبل از پرش به شما آموزشهای لازم داده خواهد شد.

رستوران ها و کافه های بام لند

در آخر و بعد از خستگی زیاد شما به دنبال رستوران وکافی شاپ برای نوشیدن وخوردن خواهیدگشت .این مجموعه برای این موضوع هم تدابیری اندیشیده است تا شما را با رضایت خاطر کامل بدرقه کند ،این رستورانها و کافه ها در طبقات بام لند پراکنده اند و دارای محوطه زیبایی می باشند که پیشنهاد میکنیم حتما به آنها سری بزنید.

 

مرتبط:

آیا می دانید تالاب زیبای حمید آباد در کجا است؟