آشنایی با بهترین هتل های شهر کرمان

آشنایی با بهترین هتل های شهر کرمان

  • مجله چتراتا
172

شهر کرمان مرکز یکی از استان های‌ بزرگ ایران در ضلع جنوب شرقی ایران است که هم مراکز صنعتی و سیاسی مختلفی دارد و هم جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیاری را در آن می توان پیدا کرد. در این مطلب از چتراتا می خواهیم شما را با بهترین هتل های این شهر آشنا کنیم.

آشنایی با بهترین هتل های شهر کرمان

شهر کرمان مرکز یکی از استان های‌ بزرگ ایران در ضلع جنوب شرقی ایران است که هم مراکز صنعتی و سیاسی مختلفی دارد و هم جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیاری را در آن می توان پیدا کرد. در این مطلب از چتراتا می خواهیم شما را با بهترین هتل های این شهر آشنا کنیم.

هتل پارس

هتل جهانگردی

هتل گواشیر

هتل کرمانیا

هتل کرمان، کرمان

هتل آسام

 

1.    هتل پارس

هتل پنج ستاره پارس کرمان یکی از هتل های با کیفیت است که مساحتی در حدود سی و دو هزار متر مربع دارد و زیر بنای آن بالغ بر بیست و چهار هزار متر مربع می باشد. این هتل در ابتدای دهه هشتاد شمسی افتتاح گردید. هتل پارس در شش طبقه و مشتمل بر دویست باب اتاق است که امکاناتی نظیر صرافی، رستوران و کافی شاپ و سالن کنفرانس و باغ بسیار زیبا و فروشگاه و اینترنت نیز دارد.

2.    هتل جهانگردی

یکی از شعب هتل های معروف جهانگردی در شهر کرمان نیز قرار دارد. این هتل چهار ستاره در سال 79 افتتاح گردید و در دو طبقه و مشتمل بر شصت ویک باب اتاق است. این هتل دسترسی آسانی به دانشگاه علوم پزشکی کرمان دارد و برای رفاه حال مهمانان نیز، رستوران و کافی شاپ آماده سرویس دهی است.

3.    هتل گواشیر

این هتل سه ستاره به اماکن گردشگری زیادی دسترسی آسان دارد. یکی دیگر از امتیازات هتل گواشیر نزدیک بودن به فرودگاه و پایانه مسافربری کرمان است. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران و سالن بیلیارد نیز اشاره کرد. پرسنل هتل گواشیر بسیار کارآزموده و مجرب می باشند و با اقامت در این هتل لحظات خوشی را سپری خواهید کد.

4.    هتل کرمانیا

هتل کرمانیا یکی دیگر از هتل های خوب این شهر می باشد که در سال  کرمان فعالیت خود در سال 91 مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل دارای پانزده باب اتاق می باشد که تمامی آنها در طبقه همکف قرار دارند. این هتل تنها هشت کیلومتر با فرودگاه کرمان فاصله دارد.

5.    هتل کرمان کرمان

هتل کرمان کرمان از هتل های قدیمی این شهر می باشد که در سال 93 برای ارتقای کیفیت خدمات خود مورد مرمت قرار گرفته است. این هتل یک طبقه دارای سی و هشت باب اتاق می باشد. هتل کرمان کرمان دسترسی آسانی به مجموعه های تفریحی همچون گنجعلی خان و بازار مسگرها و بازار بزرگ دارد و کمتر از پنج کیلومتر با این اماکن فاصله دارد.

6.    هتل آپارتمان آسام

از جمله هتل های تازه تاسیس کرمان هتل آپارتمان آسام است که در سال 96 آغاز بکار کرد. این هتل چهار طبقه دارای شانزده واحد اقامتی است که دسترسی آسانی به ایستگاه وسایل حمل و نقل کرمان دارد. هتل آرسام دارای پرسنلی مهمان نواز است و با اقامت در این هتل، می توانید لحظات آرامش بخشی را سپری کنید.

 

 

مرتبط:

آشنایی با دریاچه سراگاه تالش