معرفی بهترین هتل های شهر ایلام

معرفی بهترین هتل های شهر ایلام

  • مجله چتراتا
172

یکی از شهرهای خوش آب و هوای غرب کشور و مرکز استان ایلام، خود شهر ایلام می باشد که جزو سومین شهر بزرگ کردنشین کشور به حساب می آید. ایلام دارای سرسبزی فراوان و طبیعتی زیبا است که چشم اندازهای مسحور کننده ای در خود جای داده و به همین دلیل لقب عروس زاگرس را نیز یدک می کشد.

معرفی بهترین هتل های شهر ایلام

یکی از شهرهای خوش آب و هوای غرب کشور و مرکز استان ایلام، خود شهر ایلام می باشد که جزو سومین شهر بزرگ کردنشین کشور به حساب می آید. ایلام دارای سرسبزی فراوان و طبیعتی زیبا است که چشم اندازهای مسحور کننده ای در خود جای داده و به همین دلیل لقب عروس زاگرس را نیز یدک می کشد. شهر ایلام پر است از تفرجگاه های جنگلی و همچنین آثار تاریخی. امروز در چتراتا می خواهیم هتل های خوب و با کیفیت این شهر زیبا را به شما معرفی کنیم. با ما تا اخر این مطلب همراه باشید.

هتل زاگرس

هتل خلاش

هتل دالاهو

هتل ماداکتو


 

1.    هتل زاگرس

 هتل سه ستاره زاگرس در شهر ایلام و بر بلندای رشته کوه های زاگرس بنا شده است و دارای اتاق های رو به این کوه ها می باشد. اطراف این هتل سه ستاره دارای تفرجگاه های مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت است و می توانید پس از گشت و گذار برای استراحت به هتل زاگرس مراجعه کنید. این هتل دارای سی وسه باب اتاق است که از یک نفره تا پنج نفره در آن به چشم می خورد.

 

2.    هتل خلاش

هتل سه ستاره خلاش هتلی ساده ولی در عین حال با کیفیت است و برای افرادی که قصد اقامت اقتصادی در ایلام را دارند بسیار مناسب می باشد. در  هتل خلاش اگرچه امکانات یک هتل پنج ستاره را مشاهده نخواهید کرد ولی برای یک یا دو شب اقامت می تواند بهترین و گرم‌ترین تخت دنیا را برای شما فراهم می‌کند. این هتل با توجه به اینکه در مرکز شهر قرار دارد، دسترسی مطلوبی به ساختمان های اداری و تجاری دارد. هتل خلاش در دو طبقه و مشتمل بر بیست و دو باب اتاق می باشد که در سال 94 نیز مورد بازسازی قرار گرفته است.

3.    هتل دالاهو

هتل دالاهو یکی از با سابقه ترین و مناسب‌ترین هتل‌های شهر ایلام است که قدمت آن در حدود پنجاه سال است. البته این هتل در سال 96 مورد مرمت قرار گرفته و از کیفیت خوبی برخوردار است. هتل دالاهو شامل امکاناتی همچون رستوران،صندوق امانات،لابی،نمازخانه،اینترنت رایگان،سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات می باشد. این هتل دسترسی آسانی به فرودگاه ایلام و قلعه والی و موزه مردم شناسی ایلام و دریاچه توریستی سرابله و همچنین پایانه مسافربری ایلام دارد.

4.    هتل ماداکتو

هتل ماداکتو کمی از مرکز شهر دور است ولی به اماکن گردشگری شهر ایلام از جمله تنگه بهرام چوبین و رودخانه سیمره و شهر تاریخی ماداکتو و آتشکده چهار طاقی و دره شهر دسترسی آسان دارد. دره شهر را می توان بزرگترین ژئوپارک کشور و یکی از معدود نقاطی دانست که تمدن های بزرگی در آن شکل گرفته است. همچنین اگر در ایام خوش آب‌وهوا مانند بهار و خصوصا اردیبهشت به این منطقه بروید که لذت دو چندانی خواهید برد.

این هتل همچنین رستوران و کافی شاپ نیز دارد و در کنار آن تالار عروسی هم مشاهده می شود.


مرتبط:

همه چیز در مورد هتل مارینا بی سندز سنگاپور