لیستی از بهترین هتل های جزیره قشم

لیستی از بهترین هتل های جزیره قشم

  • مجله چتراتا
172

جزیره قشم از جمله شهرهای پر طرفدار جنوبی کشور است که هر ساله در فصل پاییز و زمستان تا اوایل بهار میزبان گردشگران از جای جای ایران است. قشم مردمانی خون گرم دارد و امروز در چتراتا میخواهیم لیستی از بهترین هتل های این شهر را بهتون معرفی کنیم.

لیستی از بهترین هتل های جزیره قشم

جزیره قشم از جمله شهرهای پر طرفدار جنوبی کشور است که هر ساله در فصل پاییز و زمستان تا اوایل بهار میزبان گردشگران از جای جای ایران است. قشم مردمانی خون گرم دارد و امروز در چتراتا میخواهیم لیستی از بهترین هتل های این شهر را بهتون معرفی کنیم.

هتل خلیج فارس

یکی از بهترین هتل های قشم، هتل ساحلی خلیج فارس  است که به ساحل قشم نزدیک می باشد و از اب و هوای خوبی برخوردار است. هتل خلیج فارس دارای امکاناتی همچون سالن بیلیارد،تنیس و دیگر امکانات تفریحی و ورزشی می باشد.با این حال مهم ترین مزیت هتل خلیج فارس می تواند نزدیکی به دریا باشد.

بوتیک هتل فولتون

از هتل های خاص جزیره قشم ،بوتیک هتل فولتون است. این هتل در سال 93 تاسیس شد و به عنوان یکی از بهترین هتل های این جزیره هم اکنون فعالیت می نماید. بوتیک فولتون دارای سه ساختمان است که هرکدام کاربری جدا مانند ویلا و هتل و آپارتمان دارند. این هتل فاصله ده دقیقه ای با اکثر جاذبه های گردشگری دارد.

هتل آرکا

این هتل سه ستاره تازه تاسیس بوده و دارای بیست و یک باب اتاق می باشد که این اتاق ها در طبقات اول تا سوم واقع شده اند. همچنین هتل آرکا تا پارک ساحلی زیتون پنج کیلومتر فاصله دارد.

هتل کیمیا

این هتل زیبا دسترسی آسانی به مرکز شهر قشم دارد و فاصله نزدیک به بازار بین المللی ستاره قشم، مرکز خرید بزرگ خلیج فارس، پارک ساحلی زیتون و بهره گیری از تجهیزات و امکانات مدرن و استاندارد از امتیازات این هتل محسوب می شوند.

هتل شهریار

هتل شهریار قشم با مساحتی در حدود هجده هزار متر مربع در فروردین ماه سال 98 فعالیت خود را آغاز کرد. هتل شهریار چهار طبقه دارد و چهل و دو باب اتاق را داراست. این هتل در ورودی درگهان واقع شده است.با اقامت در هتل سه ستاره شهریار قشم می توان دسترسی آسانی به ساحل دریا داشت.

هتل آپارتمان رخسار

هتل آپارتمان رخسار دارای دوازده سوییت بزرگ می باشد که خلیج فارس را پیش رویتان قرار می دهد. هتل رخسار دارای سوییت های دو تخته ، سه و چهار تخته و اتاق های سه تخته که تمامی اتاق ها امکان و فضای دریافت سرویس اضافه را دارا می باشند.

هتل ارم

یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های جزیره قشم، هتل ارم می باشد. این هتل دارای  پنج طبقه می باشد که متشکل از یکصد باب اتاق و سوئیت می باشد که براساس استانداردهای روز هتلداری طراحی شده اند و ظرفیت پذیرش سیصد میهمان را دارند.

هتل آلاله 2

هتل آلاله در منطقه‌ی درگهان قشم واقع شده به بسیاری از مراکز خرید معروف جزیره نزدیک است و امکان خرید را به راحت‌ترین شکل ممکن برای میهمان فراهم می‌کند. همچنین هتل آلاله دارای رستوران گردان می باشد که غذا خوردن در آن را بسیار لذت بخش می کند.

هتل ژئو پارک

هتل ژئوپارک قشم هم بسیار تمیز است و هم به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است. فاصله این هتل با ساحل کم است و حتی برخی از اتاق های آن نیز رو به ساحل خلیج فارس باز می شوند.

هتل آپادانا

هتل آپادانا را می توان یکی از قدیمی ترین هتل های آپادانا به حساب آورد. در این هتل رستورانی قرار دارد که دارای محیطی بسیار دلنشین و شاد است. خدماتی که در هتل آپادانا به مسافرین ارائه می شود بسیار کامل و شامل است

بوتیک هتل ایرمان قشم

مشخصه اصلی هتل ایرمان قشم ،معماری آن است که ترکیب بافت سنتی و مدرنش بسیار معروف هم شدهاست. این هتل پنج طبقه است و اتاق هایش ترکیبی از سوئیت های یک تا دو خوابه و اتاق های دو تا سه تخته است.

هتل سینگو

هتل سه ستاره سینگو هم از آندسته هتل هایی است که توانسته رضایت مسافرین را جلب کند.این هتل هم بسیار تمیز است و هم سطح خوبی از امکانات را به مسافرانش ارائه می دهد. همچین این هتل دارای شصت و چهار اتاق مجهز در خود است. مرکزیت این هتل در واقع نزدیکی شما به سواحل خلیج فارس و مراکز خرید قشم را تامین می سازد

هتل آوینا

هتل آوینا نیز از جمله  هتل هایی هست که در بافت سنتی شهر زیبای قشم قرار دارد. این هتل  دارای چهل باب اتاق در تیپ ای متفاوت می باشد و امکانات این هتل شامل کافی شاپ و رستوران و سرویس و سیستم هواساز است.

مرتبط:

بهترین هتل های شهرهای مختلف سمنان