لیستی از معروفترین هتل های کرمانشاه

لیستی از معروفترین هتل های کرمانشاه

  • مجله چتراتا
172

یکی از شهرهای قدیمی و کهن در غرب ایران که اقوام کرد در آنجا حضور دارند شهر کرمانشاه می باشد. کرمانشاه را می توان یکی از پر جمعیت ترین شهرهای کرد نشین به حساب آورد که همین موضوع باعث شده است تا هتل ها و مسافرخانه های فراوانی در این شهر احداث شوند

لیستی از معروفترین هتل های کرمانشاه

یکی از شهرهای قدیمی و کهن در غرب ایران که اقوام کرد در آنجا حضور دارند شهر کرمانشاه می باشد. کرمانشاه را می توان یکی از پر جمعیت ترین شهرهای کرد نشین به حساب آورد که همین موضوع باعث شده است تا هتل ها و مسافرخانه های فراوانی در این شهر احداث شوند.کرمانشاه علاوه بر جاذبه های طبیعی دارای آثار متعدد تاریخی می باشد که اکثریت آنها متعلق به دوران ساسانیان می باشد.

اگر گذرتان به این شهر زیبا و تاریخی افتاد و قصد اقامت در هتل های این شهر را داشتید ،حتما ادامه این مطلب را در چتراتا دنبال کنید.

هتل بین المللی لاله بیستون

این هتل بین المللی پنج ستاره می باشد و یکی از بی نظیرترین هتل های کاروانسرایی چهار ایوانی در کشور است. این هتل در شرق کرمانشاه و در دامنه کوه بیستون و در مقابل میراث جهانی بیستون خودنمایی می کند.

وقتی در این هتل حضور پیدا می کنید از یک سو، طبیعت کوهستانی پیش روی چشم شما است و از طرف دیگر کوه زیبای فرهاد تراش در مقابل دیدگانتان قرار می گیرد.این هتل دسترسی راحتی به کاخ نیمه تمام ساسانی و پل کهنه و کاروانسرای صفوی و اماکن نزدیک آن دارد.

 از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ و رستوران سنتی با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، رستوران تابستانی و لم کده و موسیقی زنده می باشد.

هتل پارسیان

از دیگر هتل های پنج ستاره کرمانشاه، می توان به هتل پارسیان کرمانشاه اشاره کرد. پارسیان از بهترین و مجلل ترین هتل های غرب کشور به شمار می آید.

همچنین این هتل برای کسانی که کارهای اداری و دانشگاهی دارند مناسبترین است و دسترسی نزدیکی نیز به فرودگاه این شهر دارد.

رستوران این هتل نیز در طبقه آخر آن قرار دارد و چشم انداز کل شهر را در زیر پایتان قرار می دهد. منوی این رستوران انواع غذاهای خوش طعم ایرانی و فرنگی را در خود جای داده است.

هتل جمشید کرمانشاه

هتل جمشید یک هتل چهار ستاره است که در انتهای بلوار طاق بستان بنا نهاده شده است. این هتل در دو طبقه احداث و چهل باب اتاق نیز دارد. این هتل کاملا شیک است و معماری آن نیز چشم نواز است. همچنین این هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق است و اماکن تاریخی نزدیک به این هتل مکان هایی مانند غار قوری قلعه،شکارگاه خسرو پرویز می باشند.

هتل ازادگان

آزادگان نیز یک هتل چهار ستاره واقع در شهرک تعاون کرمانشاه است که دارای یکصد باب اتاق و سوئیت  با امکانات رفاهی مناسب است و در سه طبقه جای داده شده اند.

با پذیرش در این هتل به اماکن دیدنی چون طاق بستان و شکارگاه خسرو پرویز و مکان های تاریخی دیگر دسترسی خواهید داشت.

این هتل دارای پرسنلی مجرب می باشد که فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و اقامتی متفاوت و بیاد ماندنی را برای میهمانان گرامی آرزومند است.

هتل آپارتمان لیژان

یکی از هتل آپارتمان های سه ستاره شهر کرمانشاه، لیژان است که در سه طبقه احداث گردیده است. واحد های اقامتی این هتل بسیار تمییز و دارای امکانات رفاهی مناسب هستند.همچنین این هتل آپارتمان با جاذبه های دیدنی شهر مثل طاق بستان، فاصله اندک دارد.

هتل رسالت

هتل رسالت کرمانشاه یک هتل دو ستاره است که در سال 97 مورد بازسازی قرار گرفته است. ساختمان هتل رسالت  دارای ده طبقه بنا و شصت باب اتاق با امکانات مناسب است. با اقامت در این هتل شما دسترسی آسانی به مرکز شهر و مراکز خرید در آن دارید و با اماکن تاریخی شهر نیز تنها هیجده کیلومتر فاصله خواهید داشت.

هتل سینا

هتل دو ستاره ممتاز سینا که در سال 92 مرمت گردید نیز دارای دو طبقه و ببیست و شش باب واحد اقامتی می باشد. این هتل با محیطی دلنشین و پرسنلی کار آزموده منتظر قدوم پر مهرتان می باشد.

هتل داریوش

این هتل دو ستاره نیز در چهار راه مدرس واقع شده و آخرین بهسازی آن در سال ۱۳۹۶ صورت گرفته است. همچنین این هتل چهار طبقه و سی و پنج باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب دارد. با اقامت در این هتل به مسجد جامع کرمانشاه و تکیه معاون الملک دسترسی آسانی خواهید داشت.

اقامتگاه سنتی عمارت بامگاه

اقامتگاه سنتی عمارت بامگاه تازه تاسیس است و در سال گذشته افتتاح شده است. این اقامتگاه در دل بافت سنتی کرمانشاه جا خوش کرده و از مزایای این اقامتگاه می توان به دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری همچون بازار سنتی،مسجد شافعی و عمادالدوله،معبد آناهیتا و کتیبه های بیستون و غار قوری قلعه اشاره کرد. این اقامتگاه سنتی در دو طبقه و هشت باب اتاق میزبان مسافرین گرامی می باشد.

 

 

 

 

مرتبط:

همه چیز در مورد بوتیک هتل حنا