لیستی از بهترین هتل های شهر کرج

لیستی از بهترین هتل های شهر کرج

  • مجله چتراتا
172

استان البرز و شهر کرج همواره بعنوان یکی از مهاجر پذیرترین مناطق کشور به حساب می آیند. این شهر به دلیل نزدیکی به پایتخت ایران و البته داشتن طبیعت زیبا و ییلاقات بکر در نزدیکی آن، هم برای مسافرین و هم برای رهگذرین موقتی مکانی مناسب برای اقامت یک تا چند روزه بوده است.

لیستی از بهترین هتل های شهر کرج

استان البرز و شهر کرج همواره بعنوان یکی از مهاجر پذیرترین مناطق کشور به حساب می آیند. این شهر به دلیل نزدیکی به پایتخت ایران و البته داشتن طبیعت زیبا و ییلاقات بکر در نزدیکی آن، هم برای مسافرین و هم برای رهگذرین موقتی مکانی مناسب برای اقامت یک تا چند روزه بوده است.

امروز در چتراتا قصد داریم تا شما را با هتل های باکیفیت این شهر بیشتر آشنا کنیم.

هتل گاجره

هتل امیرکبیر

هتل باستانی گچسر

هتل جهانگردی دیزین

هتل پردیس

هتل مرمر

 

1.    هتل گاجره

هتل گاجره که متشکل از چند ساختمان است در سال 87 احداث گردید. این هتل دارای هشتاد واحد اقامتی می باشد که آماده پذیرائی از گردشگران می باشد.  همچنین این هتل تا پیست دیزین فاصله کمی دارد و مهمانان می توانند با اقامت در هتل گاجره ، دسترسی آسانیی به پیست دیزین داشته باشند.

این هتل با برخورداری از امکانات رفاهی مناسب، امکان اقامت در این منطقه کوهستانی را فراهم ساخته است. همچنین هتل گاجره دارای سالن هایی جهت برگزاری جلسات کاری و همایش ها نیز می باشد.

این هتل سه ستاره که محوطه زیبایی نیز دارد با ارائه خدمات با کیفیت و در اختیار داشتن پرسنل مجرب، سعی در جلب رضایت گردشگران داشته است.

2.    هتل امیرکبیر

هتل دو ستاره امیرکبیر کرج در خیابان بهشتی واقع شده و به همین دلیل نیز از دسترسی خوبی برخوردار است. این هتل برای کسانی که به خرید و گشت و گذار در پاساژها علاقه مندند،دسترسی مناسبی دارد و همچنین تا ترمینال کرج نیز تنها ده دقیقه فاصله دارد.

هتل امیرکبیر جرو هتل های باسابقه‌ کرج بشمار می رود که در سال 1369 شروع به کار کرده و آخرین بار در سال 95 مورد مرمت قرار گرفت. این هتل دارای سه طبقه و مجموعا چهل ونه اتاق می باشد.

3.    هتل باستانی نگین گچسر

این هتل زیبا در مسیر زیبای جاده چالوس و در روستای گچسر واقع شده است. ساختمان هتل نگین در دوران پهلوی اول ساخته شده و اخرین بازسازی آن نیز در سال 96 انجام گرفته است.این هتل در منطقه ای خنک و کوهستانی واقع شده و بنابراین دارای سیستم های سرمایشی نمی باشد.

همچنین رستوران هتل گچسر در محوطه هتل و در یک طبقه بنا شده است. در این رستوران ،علاوه بر اینکه شما یک غذای لذیذ میل کنید،می توانید انبوهی از تابلوها و گچ بری ها و رنگ آمیزی های دوره صفویه و قاجاریه را در بنای رستوران به خوبی مشاهده و لمس کنید.البته این هتل در کنار رودخانه کرج قرار دارد و مسیر پیاده روی در محوطه هتل طراحی شده که از کنار این رودخانه عبور می کند.

4.    هتل جهانگردی دیزین

از هتل های باسابقه در زمینه گردشگری، مجموعه هتل های جهانگردی است که این شعبه در سال 91 در دیزین افتتاح گردید. هتل جانگردی دیزین در مجموع یکصدوسی ونه باب اتاق دارد. این هتل چهارستاره بواسطه نزدیکی به پیست اسکی دیزین،هر ساله پذیرای گردشگران داخلی و خارجی زیادی می باشد.

5.    هتل پردیس کرج

در اواخر دهه هشتاد شمسی، هتل پردیس افتتاح شد. همچنین این هتل سه ستاره در سال 95 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل زیبا دو طبقه دارد که مجموعا از بیست و نه اتاق تشکیل شده است. همچنین موقعیت مکانی مناسب هتل پردیس، امکان دسترسی آسان به کاخ موزه سلیمانی را فراهم آورده است.

هتل پردیس کرج فاصله کمی تا پل شاه عباسی و باغ چمران دارد و در محیطی آرام و دلنشین پذیرای مهمانان ارجمند است.

6.    هتل مرمر

هتل مرمر کرج  با بیش از چهل سال تجربه هتلداری در دهه پنجاه افتتاح و آخرین مرمت هتل جهت ارتقای سطح کیفی آن در سال 95 انجام گردید.ساختمان این هتل دوستاره در دو طبقه و مجموعا سی ویک باب اتاق با امکانات رفاهی می باشد.

با توجه به اینکه این هتل در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته، بنابراین به اماکن دیدنی و مراکز خرید در سطح شهر کرج دسترسی آسان دارد.

 

 

 

مرتبط:

هتل های لاکچری تهران ( بخش دوم)