معرفی بهترین هتل های کردستان

معرفی بهترین هتل های کردستان

  • مجله چتراتا
172

کردستان و شهرهای آن منطقه ای جذاب و یک مقصد عالی برای طبیعت گردی می باشند. اگر می خواهید تجربه سفری متفاوت به مناطق بکر و دست نخورده کردستان را داشته باشید، حتما در برنامه های خود سفر به سنندج و استان کردستان را بگنجانید.

معرفی بهترین هتل های کردستان

کردستان و شهرهای آن منطقه ای جذاب و یک مقصد عالی برای طبیعت گردی می باشند. اگر می خواهید تجربه سفری متفاوت به مناطق بکر و دست نخورده کردستان را داشته باشید، حتما در برنامه های خود سفر به سنندج و استان کردستان را  بگنجانید.

با چتراتا همراه باشید تا شما را با هتل‌های سنندج کردستان بیشتر آشنا کنیم.

هتل شادی  سنندج

هتل هاله بانه

هتل جهانگردی سنندج

هتل کورد سقز

هتل زریوار مریوان

هتل داوینکو بانه

هتل آریان بانه

هتل نوروز مریوان

1.    هتل شادی سنندج

هتل چهار ستاره شادی سنندج در دهه هشتاد افتتاح و در سال 89 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل بعد از مرمت به شش طبقه افزایش یافت و تعداد اتاق های آن نیز مشتمل بر 74 باب می باشد که در آن تالار عروسی و سالن کنفرانس را نیز باید اضافه کنید.

از مزایای این هتل می توان به نزدیکی به مراکز تجاری و دانشگاه علوم پزشکی سنندج اشاره کرد. همچنین پرسنل هتل شادی کاملا کارآموزده و مجرب می باشند.

2.    هتل هاله بانه

این هتل پنج ستاره در شهر بانه و در خرداد سال 95 مورد بهره برداری قرار گرفت. نام قدیم این هتل لاله بوده که بعدها به هاله تغییر نام داد. مساحت این مجموعه حدود هیجده هزار متر مربع می باشد که سیزده طبقه دارد و 91 باب اتاق و سوئیت را دارا است.

از مزایای هتل لاله این است که در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته و دسترسی به دانشگاه آزاد بانه و مراکز خرید را تسهیل کرده است. این هتل با امکانات رفاهی کامل و تجهیز شده، آماده خدمت رسانی به گردشگران ایرانی و خارجی می باشد.

3.    هتل جهانگردی سنندج

هتل جهانگردی سنندج یکی از هتل های باسابقه در بین هتل های جهانگردی سطح کشور به شمار می رود. این هتل در دهه چهل افتتاح و در سال 94 مورد مرمت قرار گرفت. این هتل دو طبقه دارد و دارای شصت و دو باب واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می باشد.

این هتل نیز مثل اکثر هتل های جهانگردی سطح کشور دارای فضای سبز منحصربه فرد و زیبا است و همچنین به پارک جنگلی آبیدر دسترسی آسان دارد و اماده خدمت به مهمانان شهر سنندج می باشد.

4.    هتل کورد سقز

هتل چهار ستاره کورد که در شهر سقز قرار دارد تازه تاسیس می باشد و در سال 95 ببه بهره برداری رسید.  هتل کورد پنج طبقه دارد و مشتمل بر چهل باب اتاق می باشد. هتل کورد مجهز به امکانات رفاهی از جمله سالن بدن سازی و سونا می باشد. این هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و قرار گیری در جوار رودخانه باعث بهره بردن مسافرین از آب و هوای ناب تر می شود. این هتل همچنین دسترسی آسان به دانشگاه آزاد و مرکز شهر می باشد.

5.    هتل زریوار مریوان

هتل زریوار مریوان در یک زمین به مساحت بیست وچهار هزار متر مربع و در شش طبقه بنا شده و دارای چهل و دو واحد اقامتی برای آسایش و رفاه میهمانان می باشد. این هتل به دلیل واقع بودن در بلوار دریاچه و چشم انداز زیبای کوهستان، مورد توجه است. هتل زریوار در سال 95 مورد بازسازی قرار گرفت. رستوران این هتل در طبقه هفتم واقع شده و دارای چشم انداز زیبا می باشد.

6.    هتل داوینکو

هتل داوینکو در بیست کیلومتری نوار مرزی ایران با عراق واقع شده است. این هتل در سال 97 و در هشت طبقه و سی و دو واحد اقامتی احداث شده است. از این هتل با ماشین تا جاذبه‌های گردشگری مثل غار شوی و روستای سبدلو حدود ده دقیقه فاصله دارد. همچنین هتل داوینکو به جنگل های بکر بلوط نیز نزدیک است و می توانید به طبیعت این جنگل ها بروید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید از رستوران داوینکو در نزدیکی هتل استفاده کنید.

7.    هتل آریان

از جمله بهترین هتل های استان کردستان و شهر بانه، هتل آریان می باشد که در سال 92 افتتاح گردید. این هتل شش طبقه دارد که مجهز به فضاهای اقامتی متنوع با امکانات مناسب و مطلوب می باشد. این هتل به مراکز دیدنی نظیر آرامگاه سلیمان بگ و کوهستان آربابا نزدیکی دارد. از امکانات این هتل می توان به داشتن سالن های مجهز ورزشی و استخر و سونا و جکوزی اشاره کرد.

8.    هتل نوروز

هتل نوروز نیز در سال 85 و در شهر زیبای مریوان افتتاح شد که در سال 97 مورد مرمت قرار گرفت. این هتل هفت طبقه بنا دارد و در آن بیست و هشت باب اتاق با امکانات رفاهی مطلوب تعبیه شده است.همچنین موقعیت هتل نوروز، موجب دسترسی آسان مسافران به مرکز شهر گردیده است.

 

مرتبط:

لیستی از بهترین هتل های شهر کرج