بهترین هتل های شهر آمل کدامند؟

بهترین هتل های شهر آمل کدامند؟

  • مجله چتراتا
172

آمل یکی از شهرهای خوش آب و هوای مازندران است که القابی همچون شهر برنج ایران یا شهر هزار سنگر را یدک می کشد. یکی از دلایل محبوبیت شهر آمل وجود رود خروشان است و از انجایی که دریا و جنگل و رودخانه در کنار هم جمع شده اند پس برای عاشقان شمال یک محیط دلچسبی را پدید آورده اند

بهترین هتل های شهر آمل کدامند؟

آمل یکی از شهرهای خوش آب و هوای مازندران است که القابی همچون شهر برنج ایران یا شهر هزار سنگر را یدک می کشد. یکی از دلایل محبوبیت شهر آمل وجود رود خروشان است و از انجایی که دریا و جنگل و رودخانه در کنار هم جمع شده اند پس برای عاشقان شمال یک محیط دلچسبی را پدید آورده اند. اگر قصد اقامت در شهر آمل را دارید ما در چتراتا لیستی از بهترین هتل های این شهر را برای شما آماده کرده ایم.

1.    هتل شهر

یکی از هتل های با سابقه در شهر آمل و حتی کل استان، هتل شهر آمل هست که به دوره پهلوی اول باز می گردد. این هتل در سال 92 جهت ارتقای کیفیت خویش مورد بازسازی نیز قرار گرفته است. نام قدیم هتل شهر، شهرداری بود. این هتل در مرکز شهر آمل قرار گرفته و به پل های معروف آمل مثل پل معلق و پل دوازده چشمه دسترسی نزدیک دارد.این هتل در یک طبقه و مشتمل بر هفده باب اتاق است.

2.    هتل المپیک

هتل المپیک هتلی تازه تاسیس است که فعالیت خود را از سال 95 آغاز کرده است. این هتل در سه طبقه و دارای بیست و نه باب اتاق و سوئیت های مجرب است. محوطه هتل المپیک دارای فضای سبز است که مهمانان می توانند برای گذراندن اوقات خویش از ان بهره ببرند.

این هتل در فاصله پنج کیلومتری از خود شهر آمل قرار گرفته و دسترسی آسان به شهرهای مجاور آمل نیز دارد.

3.    هتل نیلوفر

هتل نیلوفر آمل در ابتدای دهه نود شمسی و در شش طبقه احداث گردید. این هتل بیست وشش باب واحد اقامتی دارد که اکثریت آن در طبقات چهارم و پنجم قرار گرفته اند. هتل نیلوفر که سه ستاره هم می باشد در جاده بین شهری آمل به محمودآباد قرار دارد و از این رو دسترسی آسان به شهر توریستی محمودآباد نیز دارد. مناظر اطراف این هتل نیز بعلت قرار گیری در مجاورت شالیزارها بسیار زیبا می باشند.

4.    هتل اکسین

 یکی از زیباترین هتل‌های شهر آمل که در کیلومتر دو جاده آمل به تهران قرار گرفته هتل اکسین است. این هتل تازه تاسیس می باشد و چند سالی بیشتر از عمر آن نمی گذرد. هتل اکسین مجموعا در سه طبقه و مشتمل بر بیست ویک باب اتاق منتظر مهمانان عزیز می باشد. این هتل همچنین در نزدیکی مزرعه کودک و سیتی سنتر و سینمای شهر آمل قرار دارد.

 

مرتبط:

هتل های کپسولی چه هتل هایی هستند؟