لیستی از لوکس ترین هتل های جهان

لیستی از لوکس ترین هتل های جهان

  • مجله چتراتا
172

بدون شک سفر کردن راهی فوق‌العاده برای جذب انرژی مثبت و آشنایی با فرهنگ‌های جدید است و اقامت در یک هتل پنج ستاره لوکس بهترین انتخاب برای افرادی هست که دوست دارند در مسافرت ها حسابی خرج کنند و خوش بگذرانند.

لیستی از لوکس ترین هتل های جهان

بدون شک سفر کردن راهی فوق‌العاده برای جذب انرژی مثبت و آشنایی با فرهنگ‌های جدید است و اقامت در یک هتل پنج ستاره لوکس بهترین انتخاب برای افرادی هست که دوست دارند در مسافرت ها حسابی خرج کنند و خوش بگذرانند.

 غذاهای عالی، امکانات لاکچری و تجربه یک زندگی فوق رویایی در بهترین ‌هتل های دنیا چیزهایی هستند که نمی‌توان  راحت آنها را کنار گذاشت. هتل های لاکچری دنیا ، تنها برای سوپراستار‌ها یا پولدارها ساخته نشده‌اند و بلکه همه افراد شانس اقامت در این هتل ها را دارند.

 در این مقاله از چتراتا می‌خواهیم ده مورد از مجلل ترین هتل های دنیا را به شما معرفی کنیم:

هتل امارات پالاس ابوظبی

هتل سونوا جانی مالدیو

هتل لوکس Amangiri در یوتا، آمریکا 

هتل وستین اکسلسیور رم

هتل برج العرب دبی

هتل پلازا نیویورک 

هتل مارکوس لوس کابوس

هتل Hilltop Estate، فیجی

هتل آتلانتیس پارادایس باهاماس

 

1.    هتل امارات پالاس ابوظبی

یکی از بزرگ ترین و لوکس ترین هتل های دنیا همین هتل است که با خدمات بی‌نظیر هتلداری خود به همراه اتاق‌هایی با دکوراسیون پرزرق‌و‌برق و مجلل شما را شیفته خود می‌کند. ساخت هتل امارات پلاس سه میلیارد دلار هزینه داشته و چهارصد واحد اقامتی را درون خود جای داده است. مجموعه‌ای خیره‌کننده از میز و صندلی‌ها و تختخواب‌ها که برای آسایش و راحتی مسافرین  تعبیه شده اند ، در تمام اتاق های هتل امارات پالاس تعبیه شده اند.

2.    هتل سونوا جانی مالدیو

این هتل لوکس و پنج ستاره در کشور مالدیو قرار دارد. در این هتل لوکس تمام خانه های ییلاقی موجود بر روی آب در آن مشابه هم نیستند و سوئیت های چوبی عظیم قرار گرفته در Soneva Jani باعث می شود که از تعجب باز بمانید!

سقف هایی که جمع می شوند ، استخرهای آبگرم خصوصی که در دو طبقه قرار دارند و سرسره های خصوصی، تنها برخی از ویژگی های هستند که این اقامتگاه های شناور را متمایز می سازند.

3.    هتل لوکس Amangiri در یوتا، آمریکا 

این هتل زیبا در آمریکا به نحوی طراحی شده که در قلب طبیعت باشد. هتل لوکس Amangiri دارای گالری و سالن ناهارخوری و یک استخر بسیار لاکچری و  کتابخانه می باشد. هچنین فرقی نمی کند که شما این هتل لاکچری را برای داشتن خلوتی آرام برگزیده باشید و یا برای ماجراجویی،  این مخفیگاه پنهان در ساحل غربی، امکانات فوق العاده لوکسی را به شما ارائه می کند.صبحانه خود را با چشم اندازی به سوی قایق های بادبانی نزدیکی دریاچه پائول میل کنید، و یا به سادگی در استخر خصوصی ان استراحت نمایید.

4.    هتل وستین اکسلسیور رم

رم را می توان شهر عشق و زیبایی دانست، بنابراین تعجبی ندارد که بتوان یکی از بهترین هتل های دنیا را در این شهر پیدا کرد. این هتل با اتاق های لوکس و با شکوهی که دارد چنان شما را شیفته خود می‌کند که بعد از وارد شدن به آن، به هیچ وجه حاضر به ترکش نخواهید شد.

همچنین این هتل به اتاق های مجلل اکتفا نکرده و اتاق های اقتصادی نیز در این هتل تعبیه شده‌اند، تا رضایت اقشار متوسط جامعه را جلب کنند. هتل وستین معجونی از زیبایی و آرامش را در دو طبقه فراهم کرده است که با ترکیب سبک کلاسیک و سیستم های مدرن، اقامتی لذت‌بخش را در رم برای شما رقم می‌زند.

5.    هتل پلازا نیویورک 

هتل پلازا مشهورترین هتل نیویورک است. این هتل با شکوه  نیویورکی به دلیل برخورداری از ظرافتی بی نظیر و مجموعه های خاصی که توسط طراحان مشهور سراسر جهان از جمله طراح مد لباس، Betsey Johnson، طراحی شده مشهور شده است.

اقامت در سوئیت الیزه که از کف تا سقف آن به رنگ صورتی است و یا رویال سوئیت مشهور در خیابان پنجم، می تواند رویایی بی نظیر باشد.

6.    هتل برج العرب دبی

دبی یکی از زیباترین شهر‌های دنیا است که این زیبایی را مدیون دست انسان ها است و نه طبیعت اطراف خویش. دبی که هتل هایش شهرت جهانی دارند، شماره شش فهرست ما را در خود جای داده است.

این هتل بخاطر طراحی خاصش به بادبان هم مشهور است و نماد شهر دبی محسوب می‌شود و واقعا یکی از لاکچری ترین هتل های دنیا است.

سوئیت هایی در دو طبقه با بهترین امکانات در اتاق های این هتل قرار گرفته اند به گونه‌ای که حس می‌کنید در خانه خودتان مشغول استراحت هستید.

همچنین این هتل ویژگی‌های خاصی نیز دارد مثل فرودگاهی برای هلی‌کوپتر و زمین تنیس که در پشت بام آن قرار دارند. زندگی شبانه در برج العرب جاری است و نوع پذیرایی در هتل منحصر‌به‌فرد است.

7.    هتل مارکوس لوس کابوس

یک افسانه‌ مکزیکی میگه که شهر لوس کابوس، هدیه‌ای از طرف خدایان به فرشته‌هایی است که در مناجات‌های خود به دنبال بهشت می‌گشته‌اند. سالن لابی این هتل دارای چشم اندازی متفاوت از اقیانوس است که شما را مجذوب خود می‌کند. همچنین اگر کمی خوش شانس باشید می‌توانید مهاجرت وال‌ها را از پنجره اتاقتان تماشا کنید.

8.    هتل Hilltop Estate، فیجی

این هتل زیبا به صورت ویلا های خصوصی در دل جنگل است. جنگل های بارانی سرسبز و آتشفشان ها و صخره های مرجانی این برکه های گرمسیری اقیانوس اطلس را احاطه کرده اند، اما ممکن است از ویلای خصوصی شما دور باشند.

9.    هتل آتلانتیس پارادایس باهاماس

لوکس ترین هتل های دنیا همچنین در قلب کارائیب واقع شده اند. باهاماس را می توان بهترین انتخاب در این منطقه دانست زیرا که شما را از روال ثابت روزمرگی‌هایتان دور می‌کند.

همچنین هتل آتلانتیس که از شهر گمشده آتلانتیس ذهنیت گرفته است در فضایی بالغ بر یکصدوچهل هکتار ساخته شده، تجربه زندگی لوکس را که هدف اصلی سازندگان آن است، برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

مرتبط:

معرفی برترین هتل های شهر بندرعباس